Papillon Skrevet 1. August 2007 Rapporter Skrevet 1. August 2007 Tenkte man kunne starte en ny lek her. Det kalles "enten, eller" og var veldig populært på kaninforumet iallefall med langt over 100 sider. Meningen er at en legger ut et enten, eller spørsmål og så skal men legge ut et nytt spørsmål selv. F.eks: Person 1: Frukt eller bær? Person 2: Bær! Kanin eller katt? Og sånn fortsetter det l all evighet.. Da begynner jeg. Hund eller hest?
Mirai Skrevet 1. August 2007 Rapporter Skrevet 1. August 2007 Brød, selvfølgelig. VG eller Dagbladet?
Maritaa Skrevet 1. August 2007 Rapporter Skrevet 1. August 2007 Bra at du kom med denne leken her Kristin, for her er ikke alt brukt fra før VG! MTV eller the voice?
Eva-Kihla Skrevet 1. August 2007 Rapporter Skrevet 1. August 2007 Ja takk begge deler?!? Hm,om jeg må velge, Kongen av queens.. Hettegenser eller genser uten hette?
Papillon Skrevet 1. August 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 1. August 2007 Haha, jeg har jo miniatyrhund selv men papillon (og pom) er faktisk den eneste jeg liker godt blant de. Så sier Mynde! Tentamen i engelsk eller matte? *grøss*
Maritaa Skrevet 1. August 2007 Rapporter Skrevet 1. August 2007 Den var vanskelig :S Foretrekker norsk, men får bli tentamen i engelsk.. Katt eller kanin ?
Renate A Skrevet 1. August 2007 Rapporter Skrevet 1. August 2007 Av to onder Engelsk... Tispe eller hannhund?
Papillon Skrevet 1. August 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 1. August 2007 Lese bok. Harry Potter eller Ringenes Herre?
Tonje Skrevet 1. August 2007 Rapporter Skrevet 1. August 2007 DEN er vanskelig! Men det må nok bli ringenes herre. komedie eller grøsser?
Heidihj Skrevet 1. August 2007 Rapporter Skrevet 1. August 2007 Harry Potter! Siberian husky eller alaskan malamute?
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar