Gå til innhold
Hundesonen.no

NKKs serviceerklæring


Siri

Recommended Posts

Siden vi ikke har vært på noen utstillinger eller konkurranser i det siste, og dermed ikke har noen resultater å skryte av, så må jeg jo få skryte litt av andre ting :). Unge Babs er faktisk med i NKKs serviceerklæring (brosjyre) !! Litt artig for en enkel sjel det (ja, jeg har selv tatt bildet da).

NKKs serviceerklæring

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig bilde :D

Så det var en dsg med der også

Fineste Babs det tenker jeg, med flagg og alt! :)

Er det bare her linken tuller, forresten? Jeg må putte inn æ'en sjøl, liksom.. hehe

Nei, måte putte inn æ'en jeg også . Skjønte at det var det som var feilen når jeg leste innlegget ditt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har all grunn til å skryte litt av det der. Hvem andre har SÅ fin hund og samtidig er SÅ flink til å fotografere? :icon_fun:

Jeg var ikke så verst fornøyd med den vakre der nei (og jeg trenger jo ikke å si at jeg har ørtenogfjørti DÅRLIGE bilder av nøyaktig samme motiv *flir*).

Nasjonalismen lever ;)

Var søttnemai vøttø :P.

Fineste Babs det tenker jeg, med flagg og alt! :)

Jeg er brått ikke så sikker på at HUN var like fornøyd med gjentatte repitisjoner der hun måtte ha det ekle flagget i munnen - det var ekkelt nemlig *flir*.

Kjempefint bilde, flott hund! Stilig med flagget :D

Takker takker - som sagt: det var syttende mai og jeg ble inspirert :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette gjør jo kontaktbildet når du ringer på mobilen min ennå mer ekslusivt, siri!

Ja, du må føle deg beæret... Hmmmmm... mulig jeg burde ringe deg litt oftere slik at du kan nyte synet ?? Hehehhehe...

En brosjyre med både en vakker briard og en wheaten valp må jo bli en suksess :)

*Flir* Ikke sant ? Fantastisk brosjyre dette her :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...