Nokia Skrevet 24. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 24. Juli 2007 Ja.. jeg er nysgjerrig.. ^_^ Er det noe jeg er stolt av, så er det musikksmaken min (faktisk)! Beatles og Bruce Springsteen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
~Marlene~ Skrevet 25. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 25. Juli 2007 går mest i kpop her favoritt artister: Seeya Super Junior Shinhwa CSJH Eugene Lee Soo Young Lee seung Gi boA(litt iallefall) The Trax M.I.L.K S.E.S mange flere++++ favoritt sangen for tiden må være Shinhwa- Once in a lifetime<3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aina&Kaizer Skrevet 25. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 25. Juli 2007 Jeg hører på Dream Theater og melodic death metal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PhoNuLi Skrevet 25. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 25. Juli 2007 - Panic at the disco - Fallout boy. - Good Charlotte. - Blink 182 - My chemical romance Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 25. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 25. Juli 2007 På iPoden akkurat nå er det: Rise Against Three Doors Down New Found Glory Breaking Benjamin Chris Daughtry Fall Out Boy Glasseater Hawthorne Heights InFlames Javier Navarrete Lonestar Panic! at the Disco Shinedown Soilwork The Used With Broken Wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 25. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 25. Juli 2007 Radio 1 og NRG MP3`en inneholder mye derfra Pop og rock med andre ord. Mye dårlig, mye bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AllStar Skrevet 25. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 25. Juli 2007 Går vel for det meste i : - Paramore - The used - The Rocket Summer - Rancid - Tokio Hotel - The Fray - Taking Back Sunday og ganske mye anna Hører vel enkli på det meste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Skrevet 25. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 25. Juli 2007 Sonata Arctica Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 25. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 25. Juli 2007 hører det meste på punk, glam, oi, ska og rock'n'roll;) sex pistols buzzcocks rancid blitz ebba grön/imperiet bad religion charta 77 jokke distillers dropkick murphys osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nokia Skrevet 25. Juli 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Juli 2007 Sex Pistols og Rancid! banana Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flash Skrevet 25. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 25. Juli 2007 Ja.. jeg er nysgjerrig.. ^_^ Er det noe jeg er stolt av, så er det musikksmaken min (faktisk)! Beatles og Bruce Springsteen Ikke verst det, selv om jeg synes Bruce var mye bedre før... Hører på alt mulig slags sjangre selv, men dette er det jeg hører mest på akkurat nå: Beatles (alltid ) The Fall The Undertones Bright Eyes Klaxons Babyshambles Devo Talking Heads Joy Division Arctic Monkeys Modest Mouse Amy Winehouse The Associates Queens of the Stone Age The Stooges Susanne Sundfør Arcade Fire Dizzee Rascal The Hold Steady (MÅ sjekkes ut dersom du liker Springsteen!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 26. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 26. Juli 2007 Jeg hører på alt mellom himmel og jord: CC Cowboys Johny Legend Linkin Park Sting Daniel Bedingfield N.E.R.D Daft Punk Angie Stone Jan Eggum (Når jeg lengter tilbake til vestlandet ) Veldig glad i film musikk da det gir mye varriert på en CD: -City of angels -Nothing Hill Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M.J Skrevet 26. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 26. Juli 2007 Jeg hører på litt forskjellig: - Ramones - Red Hot Chili Peppers(for det meste musikken de har laget frem til ca. -91) - The Stooges - Blondie - Babyshambles - The Libertines - Bare Egil Band - Buzzcocks - Richard Hell & the Voidoids - Nellie McKay - the Misfits - Jeff Buckley - Jokke & Valentinerne - The Clash - Arcade Fire m.m. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 26. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 26. Juli 2007 Placebo, HIM, The Used, Marilyn Manson, Evanescence, Breaking Benjamin.. Osv. osv. osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 26. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 26. Juli 2007 Er også stolt av musikksmaken min. Finnes ikke bedre musikk! Hører på Trance, og Tiesto er min favoritt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aussieglis Skrevet 26. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 26. Juli 2007 Er også stolt av musikksmaken min. Finnes ikke bedre musikk! Hører på Trance, og Tiesto er min favoritt. Er det noe å være stolt av da!? Huff, musikk lages med instrumenter fru blom. Rage against the machine, Wolfmother, Withering Surface, Wintersun, Weezer, UFO, Sonata Arctica, Raunchy, Radiohead, Porcupine Tree, A Perfect Circle, Oasis, Norther, NOFX, Muse, Moonspell, Mnemic, Leave's Eyes, Keane, Illdisposed, Guns'n'roses, Foo Fighters, Eternal Tears of Sorrow, DREAM THEATER, Divercia, Dark Age, Coldplay, Blackfield, Before The Dawn, Audioslave +++++ "What ever happened to sex, drugs and rock'n'roll - now we just have AIDS, crack and techno." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aina&Kaizer Skrevet 26. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 26. Juli 2007 "What ever happened to sex, drugs and rock'n'roll - now we just have AIDS, crack and techno." Er ikke crack og drugs omtrent det samme? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 26. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 26. Juli 2007 Er ikke crack og drugs omtrent det samme? *Knis* jo, crack er jo en type drugs så! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karina&Chica Skrevet 26. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 26. Juli 2007 Er mest glad i rock, pop, ballader og duetter. - Michael Jackson - Phil Collins - Genesis - Guns`n Roses - Stage Dolls - Roxette - Red Hot Chilli Peppers - AC/DC - Christina Aquilera - Enrique Iglesias - Mika +++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aussieglis Skrevet 26. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 26. Juli 2007 Joda, og crack er ikke en positiv ting Det var bedre med sex, drugs and rock'n'roll liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 26. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 26. Juli 2007 Er det noe å være stolt av da!? Huff, musikk lages med instrumenter fru blom. Rage against the machine, Wolfmother, Withering Surface, Wintersun, Weezer, UFO, Sonata Arctica, Raunchy, Radiohead, Porcupine Tree, A Perfect Circle, Oasis, Norther, NOFX, Muse, Moonspell, Mnemic, Leave's Eyes, Keane, Illdisposed, Guns'n'roses, Foo Fighters, Eternal Tears of Sorrow, DREAM THEATER, Divercia, Dark Age, Coldplay, Blackfield, Before The Dawn, Audioslave +++++ "What ever happened to sex, drugs and rock'n'roll - now we just have AIDS, crack and techno." Instrumenter er vel et relativt begrep, eller hva? Instrument vil jo si redskap for å oppnå noe/en effekt, i dette tilfellet musikk, og da spiller det ingen rolle hva slags redskap man bruker for å frembringe den ønskede effekten - altså musikken- så lenge det blir musikk ut av det. For ikke så veldig mange år siden mente man at den nye rocken ikke var skikkelig musikk, fordi man brukte elektrisk gitar og elektrisk bass. Du henger bare igjen i en gammeldags måte å se tingene på instrumen't n3 (fra lat., av *instruere) 1 finere verktøy, redskap el. apparat kirurgiske i-er / bilens i-er er oversiktlig plassert / overf: middel til å oppnå et bestemt resultat, redskap språket er et i- for tanken / være et i- i ledernes hender / partiprogrammet er et framtidsrettet politisk i- 2 innretning til å frambringe musikk med, musikkinstrument spille flere i-er / blåsei-, strengei-, strykei- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aina&Kaizer Skrevet 26. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 26. Juli 2007 Eeeeeh.. Hvis crack ikke er positivt, hvorfor er drugs det? Ble veldig OT dette, men. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aussieglis Skrevet 26. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 26. Juli 2007 Shit altså.. Ikke ta meg så alvorlig da.. Forøvrig så er det mange "drugs" som er mye "bedre" enn crack jo. Sunnere kan man vel kanskje kalle det. Crack er vel noe av det mest urene og farlige man får tak i.. Huff. Instrumenter er vel et relativt begrep, eller hva? Instrument vil jo si redskap for å oppnå noe/en effekt, i dette tilfellet musikk, og da spiller det ingen rolle hva slags redskap man bruker for å frembringe den ønskede effekten - altså musikken- så lenge det blir musikk ut av det. For ikke så veldig mange år siden mente man at den nye rocken ikke var skikkelig musikk, fordi man brukte elektrisk gitar og elektrisk bass. Du henger bare igjen i en gammeldags måte å se tingene påwink.png Jaok, men datamaskin-musikk er og blir aldri noe for meg iallefall. Ikke ser jeg på datamaskiner og DJ-utstyr som instrumenter heller. En gitar er et instrument. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aina&Kaizer Skrevet 26. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 26. Juli 2007 Jeg ville bare vite hva du mente! "Datamaskinmusikk" er ikke noe jeg har særlig sansen for heller (mildt sagt), men det er likevel musikk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 26. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 26. Juli 2007 Selvfølgelig er trance musikk <_< de som mener noe annet er helt på bærtur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar