Gå til innhold
Hundesonen.no

Hva hører dere på?

Nokia

Recommended Posts

• Svar 50
  • Created
  • Siste svar
Ja.. jeg er nysgjerrig.. ^_^

Er det noe jeg er stolt av, så er det musikksmaken min (faktisk)! Beatles og Bruce Springsteen :)

Ikke verst det, selv om jeg synes Bruce var mye bedre før... :P

Hører på alt mulig slags sjangre selv, men dette er det jeg hører mest på akkurat nå:

Beatles (alltid :D )

The Fall

The Undertones

Bright Eyes

Klaxons

Babyshambles

Devo

Talking Heads

Joy Division

Arctic Monkeys

Modest Mouse

Amy Winehouse

The Associates

Queens of the Stone Age

The Stooges

Susanne Sundfør

Arcade Fire

Dizzee Rascal

The Hold Steady (MÅ sjekkes ut dersom du liker Springsteen!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Jeg hører på alt mellom himmel og jord:

CC Cowboys

Johny Legend

Linkin Park

Sting

Daniel Bedingfield

N.E.R.D

Daft Punk

Angie Stone

Jan Eggum (Når jeg lengter tilbake til vestlandet :))

Veldig glad i film musikk da det gir mye varriert på en CD:

-City of angels

-Nothing Hill

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hører på litt forskjellig:

- Ramones

- Red Hot Chili Peppers(for det meste musikken de har laget frem til ca. -91)

- The Stooges

- Blondie

- Babyshambles

- The Libertines

- Bare Egil Band

- Buzzcocks

- Richard Hell & the Voidoids

- Nellie McKay

- the Misfits

- Jeff Buckley

- Jokke & Valentinerne

- The Clash

- Arcade Fire

m.m.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er også stolt av musikksmaken min. Finnes ikke bedre musikk! :) Hører på Trance, og Tiesto er min favoritt.

Er det noe å være stolt av da!? :D Huff, musikk lages med instrumenter fru blom.

Rage against the machine, Wolfmother, Withering Surface, Wintersun, Weezer, UFO, Sonata Arctica, Raunchy, Radiohead, Porcupine Tree, A Perfect Circle, Oasis, Norther, NOFX, Muse, Moonspell, Mnemic, Leave's Eyes, Keane, Illdisposed, Guns'n'roses, Foo Fighters, Eternal Tears of Sorrow, DREAM THEATER, Divercia, Dark Age, Coldplay, Blackfield, Before The Dawn, Audioslave +++++

"What ever happened to sex, drugs and rock'n'roll - now we just have AIDS, crack and techno."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noe å være stolt av da!? :D Huff, musikk lages med instrumenter fru blom.

Rage against the machine, Wolfmother, Withering Surface, Wintersun, Weezer, UFO, Sonata Arctica, Raunchy, Radiohead, Porcupine Tree, A Perfect Circle, Oasis, Norther, NOFX, Muse, Moonspell, Mnemic, Leave's Eyes, Keane, Illdisposed, Guns'n'roses, Foo Fighters, Eternal Tears of Sorrow, DREAM THEATER, Divercia, Dark Age, Coldplay, Blackfield, Before The Dawn, Audioslave +++++

"What ever happened to sex, drugs and rock'n'roll - now we just have AIDS, crack and techno."

Instrumenter er vel et relativt begrep, eller hva? Instrument vil jo si redskap for å oppnå noe/en effekt, i dette tilfellet musikk, og da spiller det ingen rolle hva slags redskap man bruker for å frembringe den ønskede effekten - altså musikken- så lenge det blir musikk ut av det. For ikke så veldig mange år siden mente man at den nye rocken ikke var skikkelig musikk, fordi man brukte elektrisk gitar og elektrisk bass. Du henger bare igjen i en gammeldags måte å se tingene på:)

instrumen't n3 (fra lat., av *instruere)

1 finere verktøy, redskap el. apparat kirurgiske i-er / bilens i-er er oversiktlig plassert / overf: middel til å oppnå et bestemt resultat, redskap språket er et i- for tanken / være et i- i ledernes hender / partiprogrammet er et framtidsrettet politisk i-

2 innretning til å frambringe musikk med, musikkinstrument spille flere i-er / blåsei-, strengei-, strykei-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shit altså.. Ikke ta meg så alvorlig da.. :rolleyes: Forøvrig så er det mange "drugs" som er mye "bedre" enn crack jo. Sunnere kan man vel kanskje kalle det. Crack er vel noe av det mest urene og farlige man får tak i.. Huff.

Instrumenter er vel et relativt begrep, eller hva? Instrument vil jo si redskap for å oppnå noe/en effekt, i dette tilfellet musikk, og da spiller det ingen rolle hva slags redskap man bruker for å frembringe den ønskede effekten - altså musikken- så lenge det blir musikk ut av det. For ikke så veldig mange år siden mente man at den nye rocken ikke var skikkelig musikk, fordi man brukte elektrisk gitar og elektrisk bass. Du henger bare igjen i en gammeldags måte å se tingene påwink.png

Jaok, men datamaskin-musikk er og blir aldri noe for meg iallefall. Ikke ser jeg på datamaskiner og DJ-utstyr som instrumenter heller. En gitar er et instrument. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hei alle hundefolk! 😀 Jeg er på jakt etter en ny turkompis og følgesvenn. Jeg har tenkt på rase lenge og ønsker også innspill fra dere, så håper dere kan hjelpe meg. Jeg er tidligere vant med Alaska Husky da jeg har hatt 2 av den rasen, jeg elsker polarhunder og liker veldig personligheten og ærligheten til huskyene, så jeg var i utgangspunktet bestemt på en ny Alaska, men har senere sett mye på Siberian (SH grunnet at jeg liker at de er kraftigere) men så er det som trekker ned at jeg gjerne ønsker en som kan være litt løs i rundt meg når jeg holder på ute uten og stikke av, har også sauer beitende rundt eiendommen så det er jaktinstinktet som er litt vanskelig. Jeg bor på et stort småbruk med masse plass, går mye turer både i skog og på fjellet. Har også sett litt på rasen Lapsk vallhund, da de er litt like i utseende men den er en gjeterhund og har lite jaktlyst, gjeterhunder har jeg lite erfaring med og er redd det kan bli slitsomt mye lyd (helt greit med lyd når de er i aktivitet og lek) men vil ikke ha en som står å bjeffer hele dagen. Er også redd for at den skal begynne å gjete på alt. Jeg har gått litt tom for alternativer på eventuelt flere raser, og der håper jeg dere kan hjelpe. Er også interessert i å høre erfaringer fra folk som har Siberian eller Lapsk.
    • Vesle Yoshi er blitt over 2 år nå. Vi driver stort sett med blåbær løp da han er en smule overivrig på stevner og vil hilse på alle, så vi er avhengig av gjerder. Han har dog startet noen offesielle stevner. Han ble 3. beste agility hund i japaner klubben. Han er fremdeles minstemann i flokken og er kjempeglad for at båndtvangen er over, han elsker å løpe.
    • Han er helt nydelig😍  Blir veldig nysgjerrig på en sånn en dag😅
    • Tusen takk for det. Da er oppdretteren useriøs men jeg visste ikke om det før jeg kjøpte valpen. Ikke alt man kan lese om på dogweb eller Facebook.
    • Nei, seriøse oppdrettere lurer naturligvis ikke valpekjøpere. Useriøse oppdrettere gjør hva de vil.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...