Monab88 Skrevet 23. Juli 2007 Rapporter Skrevet 23. Juli 2007 Hvem her skal til NKK Rogaland den 8-9 september? Jeg skal kanskje dit, tar isåfall med Bella og kanskje Albin samt en skye terrier. Er det forresten noen fra Trondheimsområdet som trenger skyss nedover? Vi har mest sannsynlig plass til en person og en stor eller to små hunder (ønsker meg billigere bensinutgifter )
Silje Skrevet 23. Juli 2007 Rapporter Skrevet 23. Juli 2007 Jeg har termin 9 september... men det stopper meg ikke fra å melde på nei Om jeg er inne på føden får noen andre stille hundene mine
Caroline Skrevet 23. Juli 2007 Rapporter Skrevet 23. Juli 2007 Jeg har veldig lyst.. Får se an når fristen nærmer seg!
jaktlykke Skrevet 23. Juli 2007 Rapporter Skrevet 23. Juli 2007 Silje: Jeg er intensivsykepleier. Dersom du får rier i utstillingsringen så gjør det ingenting; jeg skal passe på deg jeg Det er bare å knipe igjen litt det så går det så bra atte (men løpinga di blir vel heller litt krykkete hihi) Jeg har altså meldt Amigo på - jeg og oppdretteren min skal ha en langhelg sammen og bo på hytte og kose oss og bare preike hund i tre dager til ende Amigo debuterer i CHK så det blir jo litt artig da!
Rottis jentå Skrevet 24. Juli 2007 Rapporter Skrevet 24. Juli 2007 Jeg ska stille Oscar der, skulle egentlig stille han på bjerke, men skal heller bruke pengene på å få han HD-røntget. Men til stavanger skal vi
tm100021 Skrevet 24. Juli 2007 Rapporter Skrevet 24. Juli 2007 Jeg vil... Men for se ann, blir sikkert hjemme.
Peers Skrevet 24. Juli 2007 Rapporter Skrevet 24. Juli 2007 Jeg vurderer det, men ser an hvordan det går med de førstkommende utstillingene først. Litt lang reisevei, så får se
Eva-Kihla Skrevet 24. Juli 2007 Rapporter Skrevet 24. Juli 2007 Jeg har veldig lyst.. Får se an når fristen nærmer seg! Når er fristen? Jeg vurderer det, men ser an hvordan det går med de førstkommende utstillingene først. Litt lang reisevei, så får se Kanskje vi skal slå oss sammen? Nina m Jo har sikkert også lyst være m.
Peers Skrevet 24. Juli 2007 Rapporter Skrevet 24. Juli 2007 Kanskje vi skal slå oss sammen? Nina m Jo har sikkert også lyst være m. Det hadde jo vært moro Kan jo snakke nærmere om det, men hadde vært knall det Fristen er forresten 6. august for manuell påmelding og 13. august for ordinær elektronisk (utsatt frist 20.).
Marthe Skrevet 24. Juli 2007 Rapporter Skrevet 24. Juli 2007 Vi kommer selvfølgelig! Jeg skal bare kikke, og har selvfølgelig hundene med
Anne Skrevet 25. Juli 2007 Rapporter Skrevet 25. Juli 2007 Jeg skal:) Silje: Trodde du skulle stille Shaylee for meg jeg :glare:
Aina&Kaizer Skrevet 25. Juli 2007 Rapporter Skrevet 25. Juli 2007 Jeg vet ikke om jeg skal melde oss på, men hvis ikke kommer vi uansett for å se på.
Carina Skrevet 25. Juli 2007 Rapporter Skrevet 25. Juli 2007 Jeg har lyst. Kommer uansett for å titte på, med minst èn hund. Noen som har lyst til å stille en snill pointergutt?
HHC Skrevet 25. Juli 2007 Rapporter Skrevet 25. Juli 2007 Silje: Jeg er intensivsykepleier. Dersom du får rier i utstillingsringen så gjør det ingenting; jeg skal passe på deg jeg Det er bare å knipe igjen litt det så går det så bra atte (men løpinga di blir vel heller litt krykkete hihi) Jeg har altså meldt Amigo på - jeg og oppdretteren min skal ha en langhelg sammen og bo på hytte og kose oss og bare preike hund i tre dager til ende Amigo debuterer i CHK så det blir jo litt artig da! Amigo skal ta BIR tenkte jeg :closedeyes: Jeg reiser mest sannsynlig over med Britt, Helga Maris oppdretter, så da skal vel jeg og preike hund i 3 dager (+ Porsgrunn-Stavanger t/r) Skal stille tjukken i AK og kanskje i JH
Ingvild Skrevet 30. Juli 2007 Rapporter Skrevet 30. Juli 2007 Er det forresten noen fra Trondheimsområdet som trenger skyss nedover? Vi har mest sannsynlig plass til en person og en stor eller to små hunder (ønsker meg billigere bensinutgifter ) Oooh, det hørtes litt fristende ut egentlig... Det er jo så mange vestlandssoniser jeg ikke har møtt enda! hehe
Maritaa Skrevet 31. Juli 2007 Rapporter Skrevet 31. Juli 2007 Aron og jeg kommer for å se :closedeyes:
Yodel Skrevet 1. August 2007 Rapporter Skrevet 1. August 2007 Planen var i utgangspunktet å ta turen oppover, men nå har det seg slik at vi (forhåpentligvis) har ca 10 dager gamle valper på det tidspunktet. Dersom vi drar oppover blir det enten jeg eller sambo som drar alene (så den andre er hjemme med valpene) eller event. at Mamma/ svigermor kommer og bor hos oss den helgen. Vi får se.
Tine Skrevet 1. August 2007 Rapporter Skrevet 1. August 2007 Tror jeg tar med Beauty der for sosialisering osv:)
Mirai Skrevet 2. August 2007 Rapporter Skrevet 2. August 2007 Mye mulig at jeg sitter på med Mona og tar turen jeg også
WheatenMali Skrevet 2. August 2007 Rapporter Skrevet 2. August 2007 Mye mulig at jeg sitter på med Mona og tar turen jeg også Kult, har du fått spesiallagd hodelag og sal til henne?
HHC Skrevet 2. August 2007 Rapporter Skrevet 2. August 2007 Kult, har du fått spesiallagd hodelag og sal til henne? haha, tror hun mente Mona med Berner lille venn
WheatenMali Skrevet 2. August 2007 Rapporter Skrevet 2. August 2007 neinei, mener jeg så hu rei forbi her i går.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar