Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Rogaland

Monab88

Recommended Posts

Hvem her skal til NKK Rogaland den 8-9 september?

Jeg skal kanskje dit, tar isåfall med Bella og kanskje Albin samt en skye terrier.

Er det forresten noen fra Trondheimsområdet som trenger skyss nedover? Vi har mest sannsynlig plass til en person og en stor eller to små hunder :whistle: (ønsker meg billigere bensinutgifter :icon_confused: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 81
  • Created
  • Siste svar

Silje: Jeg er intensivsykepleier. Dersom du får rier i utstillingsringen så gjør det ingenting; jeg skal passe på deg jeg :rolleyes: Det er bare å knipe igjen litt det så går det så bra atte (men løpinga di blir vel heller litt krykkete hihi)

Jeg har altså meldt Amigo på - jeg og oppdretteren min skal ha en langhelg sammen og bo på hytte og kose oss og bare preike hund i tre dager til ende :icon_confused: Amigo debuterer i CHK så det blir jo litt artig da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har veldig lyst.. Får se an når fristen nærmer seg! :)

Når er fristen?

Jeg vurderer det, men ser an hvordan det går med de førstkommende utstillingene først. Litt lang reisevei, så får se ;)

Kanskje vi skal slå oss sammen? Nina m Jo har sikkert også lyst være m. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje vi skal slå oss sammen? Nina m Jo har sikkert også lyst være m. ;)

Det hadde jo vært moro ;) Kan jo snakke nærmere om det, men hadde vært knall det :) Fristen er forresten 6. august for manuell påmelding og 13. august for ordinær elektronisk (utsatt frist 20.).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Silje: Jeg er intensivsykepleier. Dersom du får rier i utstillingsringen så gjør det ingenting; jeg skal passe på deg jeg :rolleyes: Det er bare å knipe igjen litt det så går det så bra atte (men løpinga di blir vel heller litt krykkete hihi)