Monab88 Skrevet 23. Juli 2007 Rapporter Skrevet 23. Juli 2007 Hvem her skal til NKK Rogaland den 8-9 september? Jeg skal kanskje dit, tar isåfall med Bella og kanskje Albin samt en skye terrier. Er det forresten noen fra Trondheimsområdet som trenger skyss nedover? Vi har mest sannsynlig plass til en person og en stor eller to små hunder (ønsker meg billigere bensinutgifter )
Silje Skrevet 23. Juli 2007 Rapporter Skrevet 23. Juli 2007 Jeg har termin 9 september... men det stopper meg ikke fra å melde på nei Om jeg er inne på føden får noen andre stille hundene mine
Caroline Skrevet 23. Juli 2007 Rapporter Skrevet 23. Juli 2007 Jeg har veldig lyst.. Får se an når fristen nærmer seg!
jaktlykke Skrevet 23. Juli 2007 Rapporter Skrevet 23. Juli 2007 Silje: Jeg er intensivsykepleier. Dersom du får rier i utstillingsringen så gjør det ingenting; jeg skal passe på deg jeg Det er bare å knipe igjen litt det så går det så bra atte (men løpinga di blir vel heller litt krykkete hihi) Jeg har altså meldt Amigo på - jeg og oppdretteren min skal ha en langhelg sammen og bo på hytte og kose oss og bare preike hund i tre dager til ende Amigo debuterer i CHK så det blir jo litt artig da!
Rottis jentå Skrevet 24. Juli 2007 Rapporter Skrevet 24. Juli 2007 Jeg ska stille Oscar der, skulle egentlig stille han på bjerke, men skal heller bruke pengene på å få han HD-røntget. Men til stavanger skal vi
tm100021 Skrevet 24. Juli 2007 Rapporter Skrevet 24. Juli 2007 Jeg vil... Men for se ann, blir sikkert hjemme.
Peers Skrevet 24. Juli 2007 Rapporter Skrevet 24. Juli 2007 Jeg vurderer det, men ser an hvordan det går med de førstkommende utstillingene først. Litt lang reisevei, så får se