jaktlykke Skrevet 20. Juli 2007 Rapporter Skrevet 20. Juli 2007 http://www.haugesunds-avis.no/apps/pbcs.dl...arams=Id=357849
Wulfi Skrevet 20. Juli 2007 Rapporter Skrevet 20. Juli 2007 Jeg var der senest i dag og dumpa jentungen min på jobb igjen. Glad jeg ikke jobber der nå midtsommers. Hehe...
giggi Skrevet 20. Juli 2007 Rapporter Skrevet 20. Juli 2007 Hadde ikke vært redd å reist fra tutla mi hvis jeg viste at hun hadde fått det så godt som hundene der
Yodel Skrevet 20. Juli 2007 Rapporter Skrevet 20. Juli 2007 2 tri basenjiser der jo! *Jobber med å finne ut hvem det er- nysgjerrig? neida...* Men hva %¤&... Parrer de hunder der? Og hennes kommentar var "De må få lov til å være hunder????" What was that all about?
jaktlykke Skrevet 20. Juli 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 20. Juli 2007 Det var kanskje hennes egen Brenda som ble parret? Mallen? Torill driver ikke med bordellvirksomhet altså Mer seriøs hundeperson skal man lete lenge etter!
Aussieglis Skrevet 21. Juli 2007 Rapporter Skrevet 21. Juli 2007 Det så bra ut! Jeg hadde nok ikke fått så alt for dårlig samvittighet over å ha hunden min på en slik plass noen dager. -Og det er positivt, for jeg er bra hønemor av meg!
Yodel Skrevet 21. Juli 2007 Rapporter Skrevet 21. Juli 2007 Det var kanskje hennes egen Brenda som ble parret? Mallen? Torill driver ikke med bordellvirksomhet altså Mer seriøs hundeperson skal man lete lenge etter! OK- Får håpe det. Det hele ble bare framstillt på en noe merkerlig måte. Ellers så stedet fint ut, det.
Wulfi Skrevet 21. Juli 2007 Rapporter Skrevet 21. Juli 2007 Ja, det var Brenda som ble parret. Hehe... De andre må nok leve i i sølibat mens de er på Tunge.
Marthe Skrevet 21. Juli 2007 Rapporter Skrevet 21. Juli 2007 Jeg skulle ligge lavt med den repprotasjon, men de fikk meg med (og Extra) 2 tri basenjiser der jo! *Jobber med å finne ut hvem det er- nysgjerrig? neida...* Men hva %¤&... Parrer de hunder der? Og hennes kommentar var "De må få lov til å være hunder????" What was that all about? Der kan jeg hjelpe deg Sendt meg PM hvis du ønsker Hun som eier hundepensjonatet driver også oppdrett av Malinois. Det blir ikke parret hunder her nei Liten feil Wulifi; Det er Skrållan, ikke Brenda
Wulfi Skrevet 21. Juli 2007 Rapporter Skrevet 21. Juli 2007 Jeg skulle ligge lavt med den repprotasjon, men de fikk meg med (og Extra) Der kan jeg hjelpe deg Sendt meg PM hvis du ønsker Hun som eier hundepensjonatet driver også oppdrett av Malinois. Det blir ikke parret hunder her nei Liten feil Wulifi; Det er Skrållan, ikke Brenda Hahaha, ja visst så pokker er det det! *Ler* Jaja, så feil kan man ta i farta...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar