Gå til innhold
Hundesonen.no

Ferie for firbeinte


jaktlykke

Recommended Posts

2 tri basenjiser der jo! *Jobber med å finne ut hvem det er- nysgjerrig? neida...*

Men hva %¤&... Parrer de hunder der? Og hennes kommentar var "De må få lov til å være hunder????"

What was that all about?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var kanskje hennes egen Brenda som ble parret? Mallen? Torill driver ikke med bordellvirksomhet altså :rolleyes: Mer seriøs hundeperson skal man lete lenge etter!

OK- Får håpe det. Det hele ble bare framstillt på en noe merkerlig måte. Ellers så stedet fint ut, det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle ligge lavt med den repprotasjon, men de fikk meg med (og Extra) :rolleyes:

2 tri basenjiser der jo! *Jobber med å finne ut hvem det er- nysgjerrig? neida...*

Men hva %¤&... Parrer de hunder der? Og hennes kommentar var "De må få lov til å være hunder????"

What was that all about?

Der kan jeg hjelpe deg :) Sendt meg PM hvis du ønsker :D

Hun som eier hundepensjonatet driver også oppdrett av Malinois. Det blir ikke parret hunder her nei :D

Liten feil Wulifi; Det er Skrållan, ikke Brenda :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle ligge lavt med den repprotasjon, men de fikk meg med (og Extra) :rolleyes:

Der kan jeg hjelpe deg :) Sendt meg PM hvis du ønsker :D

Hun som eier hundepensjonatet driver også oppdrett av Malinois. Det blir ikke parret hunder her nei :D

Liten feil Wulifi; Det er Skrållan, ikke Brenda :D

Hahaha, ja visst så pokker er det det! *Ler*

Jaja, så feil kan man ta i farta...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...