Gå til innhold
Hundesonen.no

Argh! Jeg blir så lei..

BareLinn

Recommended Posts

Men igjen - har noen erfaringer med kjøp av varer fra amerikanske nettbutikker? Jeg er generelt litt skeptisk til å kjøpe på nett, spesielt fra utlandet. Hvordan blir prisen etter at alle avgifter osv. er lagt til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Det er som med alt annet - verden er lagt til for de midt på treet. Det være seg puppestørrelse, generell kroppsstørrelse, intelligens osv. De over eller under blir nisjeprodukter..

Jeg har forøvrig god erfaring med Ellos. Der har de mye pent som ikke er så sinnsykt dyrt, samt at du kan returnere dersom det ikke passer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå på lindex, så går du bort på stativet som det står "generous" på, der har de BH'er i store cup str. Jeg finner iallefall alltid bh'er der. Ikke er de så dyre heller, ligger på ca 200 kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, ikke om man har samme problem bare omvendt... :P

Forstår at det er kjipt å ha veldig små også, men dere slipper ihvertfall unna ryggproblemene og det er lettere å jogge o.s.v. Jeg har operert ryggen en gang og er nå igang med nye røntgen og MR undersøkelser pga ryggsmerter. Jeg hadde tatt imot en b-cup med åpne armer, har ikke brukt den størrelsen siden jeg var 11- 12 år <_<

JA! Hva skjer med at alle bher som er i litt større enn Ckopp ikke kommer i annet enn bestemorlook? Hvertfall dersom man ikke har lyst til å bruke halve lønna på en bh eller to.. Disse tilbudkassene har sjelden eller aldri noe for oss som ikke bruker A eller B kopp..

Hehe si det. De få jeg finner(med et par års mellomrom etter intens leting) som ikke har bestemorlook har plastdingser/fester som ryker etter litt bruk. Veldig kjekt når den ene bh stroppen ryker mens du er på jobb e.l, ser nok veldig smart ut :Laugh:

Størrelser på bravissimo:

Str 34 = 75 cm

Str 36 = 80 cm

osv.. :wacko:

Tusen takk :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange virker så godt "utstyrt" her :wacko: Jeg har brukt samme størrelse siden min første BH i 12-13 års alderen, og det er jo nesten flaut... Ingen som vil dele litt da? :P *litt misunnelig, og stirrer stygt på alle toppene som er beregnet til å ha pupper i dem <_<*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår at det er kjipt å ha veldig små også, men dere slipper ihvertfall unna ryggproblemene og det er lettere å jogge o.s.v. Jeg har operert ryggen en gang og er nå igang med nye røntgen og MR undersøkelser pga ryggsmerter. Jeg hadde tatt imot en b-cup med åpne armer, har ikke brukt den størrelsen siden jeg var 11- 12 år <_<

Hehe si det. De få jeg finner(med et par års mellomrom etter intens leting) som ikke har bestemorlook har plastdingser/fester som ryker etter litt bruk. Veldig kjekt når den ene bh stroppen ryker mens du er på jobb e.l, ser nok veldig smart ut :Laugh:

Tusen takk :whistle:

jeg ville også tatt i mot med åpne armer (tror ikke jeg ville hatt større liksom). Men B er ikke flatt. Og tror at de fleste med store pupper ikke ville hatt flate heller. For det er ikke morsomt til tider det heller. greit det er lettere å jogge med, og ikke sliter på ryggen. Men man får kommentarer, og sliter med å finne klær/undertøy som passer pga det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke minst når du skal jogge! er jo vondt! føles som steiner som er inni der! <_<

DA er de i veien da... jogging passer for jenter med SMÅ pupper, eller guttter er mitt motto ;D

De er nok i veien når man går fort spørr du meg hihi :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ser det ut til at folk her er enige om at en mellomting er best, for eksempel en B-cup :D

Er forøvrig det jeg kunne tenke meg... Er litt kjedelig å knapt fylle en A-cup :whistle: Mange topper ser bare dumme ut på meg, i tillegg til at det er lite hyggelig med kommentarer som "du hadde sett bedre ut med større pupper"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ser det ut til at folk her er enige om at en mellomting er best, for eksempel en B-cup :D

Er forøvrig det jeg kunne tenke meg... Er litt kjedelig å knapt fylle en A-cup :whistle: Mange topper ser bare dumme ut på meg, i tillegg til at det er lite hyggelig med kommentarer som "du hadde sett bedre ut med større pupper"...

B cup hadde vært perfekt... men neida... B er ikke mulig...

Kjedelig med sånne komentarere da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet akkurat hvordan du har det. Og det sliter på selvfølelsen (jada, jeg lar det gå innpå meg).

Er så jeg vurderer silikon liksom. (jada igjen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor ikke kjøpe silikon innlegg til å stappe i bh hvis dere sliter litt med en topp :whistle: føler hvertfall jeg har sett noe slikt..

Det ser jo så merkelig om man skal døtte i mer silikoninnlegg enn man har pupper. Da skaffer jeg meg heller silikon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser jo så merkelig om man skal døtte i mer silikoninnlegg enn man har pupper. Da skaffer jeg meg heller silikon.

jo jo... hvis folk vil betale 50000 for å få de innlegga innvendig i puppene så vær så god.. tenkte bare det er jo ett alternativ hvis du har en flott topp som ser fin ut med litt større pupper enn hva du har selv :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo jo... hvis folk vil betale 50000 for å få de innlegga innvendig i puppene så vær så god.. tenkte bare det er jo ett alternativ hvis du har en flott topp som ser fin ut med litt større pupper enn hva du har selv :whistle:

Litt flaut med en one nigth stand, hvor du skal kle av deg og innleggene klæsjer i gulvet :rolleyes: hehe. neida. Det er jo et alternativ. Men jeg hadde nok heller brukt de pengene på noe "ekte" som er der. Føler liksom som om man bærer et ekstra plagg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha. Skjønner godt hva du mener. Hadde jeg hatt pengene hadde jeg ikke tenkt meg om særlig mange ganger for å si det sånn... Men hadde ventet til jeg hadde passert 20 tror jeg. Sånn for å være på den sikre siden eller noe sånt. Men ja, det er sprøtt så teite vi skal være som lar noe sånt gå inn på oss. Lårene skal være små og faste, leggene likeså, magen uten valker - men puppene - de skal ha størrelse. Jeg vet ikke hvorfor det har så mye å si men nå er det nå sånn. Kanskje litt sånn som med mannfolk og utstyret de har imellom beina? Ikke noe fornærmer en mann så mye som å få høre at han har en liten øhøm. :whistle: Jeg har sagt "hvor er den?" en gang i halvmørket og resultatet ble et veldig skuffet mannebein. Men jeg mente det jo ikke sånn da. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha. Skjønner godt hva du mener. Hadde jeg hatt pengene hadde jeg ikke tenkt meg om særlig mange ganger for å si det sånn... Men hadde ventet til jeg hadde passert 20 tror jeg. Sånn for å være på den sikre siden eller noe sånt. Men ja, det er sprøtt så teite vi skal være som lar noe sånt gå inn på oss. Lårene skal være små og faste, leggene likeså, magen uten valker - men puppene - de skal ha størrelse. Jeg vet ikke hvorfor det har så mye å si men nå er det nå sånn. Kanskje litt sånn som med mannfolk og utstyret de har imellom beina? Ikke noe fornærmer en mann så mye som å få høre at han har en liten øhøm. :D Jeg har sagt "hvor er den?" en gang i halvmørket og resultatet ble et veldig skuffet mannebein. Men jeg mente det jo ikke sånn da. :whistle:

hahahaha eller "er den inni??" :Laugh:

skulle jeg vurdert silikon ville jeg nok gjort det etter jeg hadde fått unge og ammet... søstera mi hadde like store som mine men hun har nå fått 3 unger og bruker 90d! :D så de blir noe større etter en fødsel og 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Vicky

Jeg syns igrunn alt kan se bra ut! Om man kler seg riktig ser både flatbryst og for stort like flott ut. Forøvrig syns jeg for smått må være mye mer praktisk med tanke på jogging, ryggproblemer, osv. Pluss at man slipper å gå i spesialbutikker for å finne noe som duger. <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Jeg prøvde Trikem max relax på nyttårsaften og det virket veldig bra på min hund.    Spennende med hund på prøve med endel utfordringer masse lykke til🤗
    • Tilbake til start i trening av utgangsstilling og fot har Edeward fått IVEREN og GLEDEN i å utføre tilbake. Godisen har haglet og det har hjulpet. Hans aversjoner mot øvelsen er borte. Han har gitt meg på tom hånd mot å få kastet leke også. Tilbyr utgangsstilling og går klisterfot hver gang jeg har mat i hendene. Det er helt klart fremgang, på tross av å ikke egentlig være fremgang. Vi er tilbake på et punkt vi kan jobbe oss videre fra, men jeg tør ikke tøye strikken på en stund. Pengene må ligge på bordet ved bestilling en god tid fremover fordi tilliten er tynnslitt etter alle de hånlig nedlatende forsøkene på å narre ham til å utføre uten garantier om lønn. ..men han er IVRIG og GLAD igjen, og det er bra!  Ny milepæl: blir sittende ved kasting av apport - mens jeg har Vom i høyre hånd. Fremskritt det også. Han er så ivrig på å fly etter leker i bevegelse, der har jakten trumfet mat til nå. Små skritt. 
    • Da har vi entret en fryktperiode. Den som skulle starte ved 6 mnds alder startet plutselig i dag, 7 mnd og 8 dager gammel. Henger på greip med stor rase, tregere utvikling.  Han ville PLUTSELIG ikke entre bussen. Han som ELSKER buss! Bussjåførene elsker ham også, for han står som et skolelys og logrer ivrig og glad når de svinger inn på holdeplassen. Han bykser like glad og ivrig ombord. ..et. Bykset. Har bykset. Har elsket buss. Nå ville han IKKE gå ombord, helt plutselig. En hyggelig medpassasjerer tilbød seg å løfte ham ombord, noe Edeward satte STOR pris på, og takket mannen for i flere minutter etterpå. Ikke sett ham så takknemlig siden han oppdaget paraplyens funksjon.  Heldigvis er bygdebussen et samfunn, fullt av hundefolk, og alle de nærmeste trådte hjelpsomt til og var hyggelige og pratet og koste med ham, noe han ble kjempeglad for. Han elsker oppmerksomhet fra fremmede mennesker som elsker hund. It takes a village to raise a puppy. Ingen setback til fair of stairs da vi skulle av igjen, heldigvis. Spent på hva annet som plutselig blir skummelt fremover. Han får ikke relapse på trapper, og det neste skumle bør heller ikke bli heis. Han er for stor og tung til å bæres. I tillegg har han så ekstrem separasjonsangst, han kan ikke være hjemme alene unntatt når han er så utslitt at han MÅ sove.  Dette blir spennende fremover. Håper det går fort over igjen.  Utgangsstilling på tom hånd har forøvrig bedret seg litt. Den er langt fra bra, men det hender han gjør det for å være snill med meg, og legger ingenting imellom når han tydeliggjør at dette er en act of kindness fra ham til meg. Han har forstått at det gjør meg glad, så han belønner meg med utgangsstilling på tom hånd for å vise at han setter pris på adferden min innimellom. Kanskje blir det bronsemerket en dag. Kanskje. 
    • Ja her er det nok å jobbe med, det er helt sikkert 😅Hun er blanding mellom cavalier og puddel (det ligger noen bilder på instagram under lindaoglilje hvis noen vil se, har ikke lyst til å legge ut så mye her ettersom jeg bare har henne på prøve). Jeg kjører en Prius og buret står i baksetet, så tror ikke det er bilen som er problemet. Det er nok heller tidligere erfaring med bilkjøring som gjør dette et stressmoment for henne. Men hun er utrolig lydig da, så hun hopper inn i bilen når hun får beskjed om det. Hun er veldig søt når hun ikke er stressa, men det er jo sånn ca. én time i døgnet 😅 Men hun har bare vært hos meg en uke så hun trenger nok enda litt tid på å lande helt.
    • Morsomt med småplukk å jobben med😅Enig med @simira, ta det helt tilbake til start. Hvilken rase(r) er hun (noen er jo kjent for å ha et litt høyere stressnivå enn andre)? Og hvilken bil har du? Udyret mitt synes bilkjøring er helt ok i min kompakt suv (der tar hun hele bagasjerommet, så ikke plass til bur, men har lastegitter); men hun hater å kjøre bil om vi låner type stor kassebil der hun må være i varerommet. Stressnivået går til himmels. Gjør det hele lystbetont med bildøren åpen og motoren av i begynnelsen, om hun er mottakelig for sitt/bli kommando eller bare be henne hoppe opp i bilen (om hun ikke er så liten at hun må løftes inn da). Babysteps og alt det der, masse lykke til!
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...