Gå til innhold
Hundesonen.no

Bedre å .... enn å


MegaMarie

Recommended Posts

Kom på denne leken etter å ha vært med en vennine i dag som nesten bare sitter på msn.

Jeg kjedet meg sånn at jeg sa til henne at det hadde vært morsommere å gå på do i skogen enn å sitte på msn hele dagen.

Så da sier jeg først en ting som skal være bedre en en annen så kan neste man si hva det jeg sa er bedre en.

Eks jeg sier det er bedre å kjøre bil

Også sier neste man: Det er bedre å kjøre bil en å gå.

Dårlig eks da men...

Det er nesten slik som vi sa som unger: Det er bedre å tisse på sagen enn å sage på tissen.

Da sier jeg det er bedre å male huset enn å ......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 92
  • Created
  • Siste svar

Tenkte egentlig vi skulle gjøre slik som rex gjorde men vi kan gjøre slik som IW fåreslo.

Lettere for de som har dårlig fantasi (inkludert meg, bare drømmene mine som har god fantasi).

Bedre at båndet på hunden ryker en at bilen står parkert uten for en bratt skråning og begynner å trille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bedre at vennene dine svikter deg enn at du svikter troen på deg selv

:whistle:

EDIT; Nirm var først.. skal vi se:

Det er bedre å oppdage at typen/dama di egentlig er gift og har 14 unger enn å finne ut at du selv har 14 unger du aldri har møtt.

Oi, her merker jeg det er sent på kvelden for humorens del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bedre å være kvinne og oppdage at man har en haug med løsunger rundt om enn å bli ferska mens man synger Sissel Kyrkjebø i dusjen.

Kunne ikke overgå Nirms syke tekst her, så jeg mildet det hele ned litt :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...