LiLi Skrevet 12. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 12. Juli 2007 Muuulig kommer en tur for å se, men vet ikke noe sikkert. Godt mulig jeg heller drar på Soria Moria (miniaturhundutstilling den andre dagen), og at jeg ikke orker begge dagene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beate,gd Skrevet 27. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 27. Juli 2007 Jeg og Balder kommer her også vi... Gleder oss kjempemasse. Håper jo selvfølgelig på gode resultater og en hyggelig opplevelse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 7. August 2007 Rapporter Share Skrevet 7. August 2007 Vi kommer. Stiller Bella i junior eller unghund og Albin i åpen. Vi stiller også for Rodi Hübenthal. Albin skal ikke stilles her heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 21. August 2007 Rapporter Share Skrevet 21. August 2007 Vi får hard konkurranse mot oss selv vi... Jeg som hadde håpet på iallefall en ES til, men jeg skjønte jo egentlig at det ville bli bare Vegas... "/ PM'en kom i dag, og Anne skulle dømme alle valpene, men ble litt endringer sånn sett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 21. August 2007 Rapporter Share Skrevet 21. August 2007 Oi, får ikke PM for denne utstillinga jeg. Orker du å sjekke antall bernere, både valp og voksen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 21. August 2007 Rapporter Share Skrevet 21. August 2007 Berner, voksen: 9 stk i ring 1, første rase i ringen, klokken 09.00 Berner, valp: 2 stk i ring 3, oppmøte kl 10.00 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 21. August 2007 Rapporter Share Skrevet 21. August 2007 9 stk??? Tuller du?? Åh, så bra, har aldri stilt for så få før! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 21. August 2007 Rapporter Share Skrevet 21. August 2007 9 stk??? Tuller du?? Åh, så bra, har aldri stilt for så få før! Ja,okei jeg tulla... Er 25... Neida, er nok "bare" 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 21. August 2007 Rapporter Share Skrevet 21. August 2007 PM'en kom i dag, og Anne skulle dømme alle valpene, men ble litt endringer sånn sett. Å? skal ikke Anne dømme Vegas? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 21. August 2007 Rapporter Share Skrevet 21. August 2007 Å? skal ikke Anne dømme Vegas? Nei. Georg Schulz Hopstad dømmer de fleste valpene, hvem nå enn han er... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betty Skrevet 21. August 2007 Rapporter Share Skrevet 21. August 2007 Edit: glem det, fikk fatt på Tore . To andre tollervalper Spent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 21. August 2007 Rapporter Share Skrevet 21. August 2007 Edit: glem det, fikk fatt på Tore . To andre tollervalper Spent! Hehe, går nok bra Kanskje vi ses i BIG-ringen? :icon_fun: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 21. August 2007 Rapporter Share Skrevet 21. August 2007 Hehe, går nok bra Kanskje vi ses i BIG-ringen? :icon_fun: Er ikke setter og retriever i to forskjellige grupper? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 21. August 2007 Rapporter Share Skrevet 21. August 2007 Jo, men vi er en av to(om jeg så riktig da) påmeldte stående fuglehunder, sånn at gruppe 7 slåes sammen med gruppe 8 i BIG. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betty Skrevet 21. August 2007 Rapporter Share Skrevet 21. August 2007 Hehe, går nok bra Kanskje vi ses i BIG-ringen? :icon_fun: Kanskje det Hadde vært gøy å komme til BIG finalen igjen men får se hvordan det går. Ikke så lenge igjen nå.! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 21. August 2007 Rapporter Share Skrevet 21. August 2007 åh, men hvem skal jeg heie på da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 21. August 2007 Rapporter Share Skrevet 21. August 2007 åh, men hvem skal jeg heie på da? Oss Neida! Har egentlig ikke store forhåpningene, bir blir vi, med mindre dommeren syns Vegas er så stygg og uproposjonert... Men når vi skal gå i big så tror jeg vi er en av de som blir sendt ut først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inu Skrevet 23. August 2007 Rapporter Share Skrevet 23. August 2007 Nei. Georg Schulz Hopstad dømmer de fleste valpene, hvem nå enn han er... Javel... må vel hjem og finne papirene, skjønner jeg, har ært borte noen dager.... Har hørt at det er dommerendring på akita, og hvis det er endring på shibavalpen også, så får man vel tenke over saken en gang til... Georg er jo ikke dommer, bare oppdretter av ymse raser... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 23. August 2007 Rapporter Share Skrevet 23. August 2007 Javel... må vel hjem og finne papirene, skjønner jeg, har ært borte noen dager.... Har hørt at det er dommerendring på akita, og hvis det er endring på shibavalpen også, så får man vel tenke over saken en gang til... Georg er jo ikke dommer, bare oppdretter av ymse raser... Hvilke raser? Jeg finner bare hestestoff når jeg googler mannen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inu Skrevet 23. August 2007 Rapporter Share Skrevet 23. August 2007 Hvilke raser? Jeg finner bare hestestoff når jeg googler mannen... Tror han har kennelnavn pizzicato Raser jeg vet: Chow chow, westie, en av de australske gjeterrasene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 23. August 2007 Rapporter Share Skrevet 23. August 2007 Dvergpuddelen min kommer fra kennel Pizzicato. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 23. August 2007 Rapporter Share Skrevet 23. August 2007 Dvergpuddelen min kommer fra kennel Pizzicato. Da vet du vel hvordan han er som person? Sitter å leser inne på siden hans nå, men fant ikke no spess om han desverre... Jaja, håper virkelig at vi får en flott debut sånn når det gjelder dommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Vilde- Skrevet 23. August 2007 Rapporter Share Skrevet 23. August 2007 Kanskje jeg kommer å titter litt hadde egentlig lyst til å stille men jeg glemte det helt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 23. August 2007 Rapporter Share Skrevet 23. August 2007 Oj, kommer du helt fra Oslo for å se på en så liten utstilling? Skjønner ikke at du gidder, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 24. August 2007 Rapporter Share Skrevet 24. August 2007 14 Cavalierer i steinkjer liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar