ida Skrevet 28. Juni 2007 Rapporter Skrevet 28. Juni 2007 Det er ingen god idè å legge halvstekte rundstykker i ovnen for så å sette seg ned og sjekke "nye innlegg". Resultatet er gjerne mørkebrune rundstykker og et par strålende innlegg . Er det flere slike dårlige kombinasjoner, vil jeg gjerne advares nå. Hilsen sulten.
Artemis Skrevet 28. Juni 2007 Rapporter Skrevet 28. Juni 2007 Ikke kok nudler mens du "bare skal sjekke nye innlegg på sonen". De ser mer ut som en dvask geléklump når du kommer for å hente dem
Guest Christine Skrevet 28. Juni 2007 Rapporter Skrevet 28. Juni 2007 Ikke ha valpen i fanget mens du sitter på sonen! Ender med halvspist mus og tastatur, biting på hender og i håret.
ingalinn2 Skrevet 28. Juni 2007 Rapporter Skrevet 28. Juni 2007 Ikke lov foreldrene noe de vil du skal gjøre mens de er ute en liten tur mens du er på sonen.. Det blir fort glemt..
Eva-Kihla Skrevet 28. Juni 2007 Rapporter Skrevet 28. Juni 2007 Ikke ta en "jeg lufter valpen etter jeg har sett på nye innlegg" Da er det for seint...
Guest Christine Skrevet 28. Juni 2007 Rapporter Skrevet 28. Juni 2007 Ikke ta en "jeg lufter valpen etter jeg har sett på nye innlegg" Da er det for seint... Ohh, vi er i samme gate på den der altså! Ta heller en tur når lille valpisen sover!
ida Skrevet 28. Juni 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 28. Juni 2007 Ta heller en tur når lille valpisen sover! Ja, da får den nok gjort fra seg..
Guest Christine Skrevet 28. Juni 2007 Rapporter Skrevet 28. Juni 2007 Ja, da får den nok gjort fra seg.. Haha, mente en tur inn på sonen, og ikke ut i hagen!
Havana Skrevet 28. Juni 2007 Rapporter Skrevet 28. Juni 2007 Forsøket på å få litt orden på døgnrytmen er dødfødt hvis man "bare skal ta en liten tur innom Sonen" før man legger seg...
Mirai Skrevet 28. Juni 2007 Rapporter Skrevet 28. Juni 2007 Ikke si til kjæresten din at du "skal gå og lage mat snart"
MarieR Skrevet 28. Juni 2007 Rapporter Skrevet 28. Juni 2007 Ikke sett deg ned på sonen å tenkt at "skal bare sjekke, så gjør jeg skoleoppgaven etterpå"..
CWL Skrevet 28. Juni 2007 Rapporter Skrevet 28. Juni 2007 Hehe, morsom tråd. Hadde det ikke vært for denne tråden så hadde jeg nok glemt at jeg må skynde meg ned på dyrebutikken før de stenger. Bikkja er fri for mat Sjekker heller nye innlegg når jeg kommer hjem Så nå logger jeg av og kaster meg i bilen.
Karris Skrevet 28. Juni 2007 Rapporter Skrevet 28. Juni 2007 Ikke klikk deg inn på sonen før du skal på skole/jobb. I hvert fall ikke hvis du skal ta buss.
Wanderlust Skrevet 28. Juni 2007 Rapporter Skrevet 28. Juni 2007 Ikke gå inn en "liten" tur på sonen i en reklamepause
jennajensen Skrevet 28. Juni 2007 Rapporter Skrevet 28. Juni 2007 Ikke lov foreldrene noe de vil du skal gjøre mens de er ute en liten tur mens du er på sonen.. Det blir fort glemt..
MegaMarie Skrevet 28. Juni 2007 Rapporter Skrevet 28. Juni 2007 Forsøket på å få litt orden på døgnrytmen er dødfødt hvis man "bare skal ta en liten tur innom Sonen" før man legger seg... Helt riktig! Det med reklame pausen også! Kommer ikke på noe annet.
vipsen Skrevet 28. Juni 2007 Rapporter Skrevet 28. Juni 2007 'Ja, jeg skal støvsuge før du kommer hjem...' Sa ingenting om hvilken dag.
Renate A Skrevet 28. Juni 2007 Rapporter Skrevet 28. Juni 2007 Forsøket på å få litt orden på døgnrytmen er dødfødt hvis man "bare skal ta en liten tur innom Sonen" før man legger seg... Jeg skulle bare innom og "se på noe" for en time siden, før jeg skulle legge meg, sitter her ennå, men skal gi meg nå altså..
Nirm Skrevet 28. Juni 2007 Rapporter Skrevet 28. Juni 2007 Jeg skulle bare innom og "se på noe" for en time siden, før jeg skulle legge meg, sitter her ennå, men skal gi meg nå altså.. Og det var for en halvtime siden, og Renate er enda pålogget. For meg er matlaging en sjelden suksess. Brente rundstykker i ovnen, svidd mat på komfyren. Er jo så kjedelig å stå og glo på mat koke, og da surrer man bare "litt" på dataen i mellomtiden...
Renate A Skrevet 29. Juni 2007 Rapporter Skrevet 29. Juni 2007 Og det var for en halvtime siden, og Renate er enda pålogget.
Symra&Pippin Skrevet 29. Juni 2007 Rapporter Skrevet 29. Juni 2007 Ikke gå inn på sonen mens to hunder, derav en valp, er alene sammen nede på stua. Når man kommer ned ligger dagens adresseavis i bittesmå biter over hele gulvet...
ellish Skrevet 29. Juni 2007 Rapporter Skrevet 29. Juni 2007 Ikke gå på sonen og sjekk de nyeste innleggene rett før du skal legge deg. Da blir det som oftest svært sent og anmerkninger og sure lærere møter deg på skolen i storfri!
Anettex Skrevet 29. Juni 2007 Rapporter Skrevet 29. Juni 2007 ikke begynn å rydd men mååå bare innom for å se om det er noen innlegg.. resultat.. blir aldri fredig og vaskevannet er kaldt.. heller ikke mens du venter på at noen skal hente deg.. ender med hissige folk i tlf og dårlig samvittighet ovenfor deg selv om at du ikke fikk svart på det du ville..
AllStar Skrevet 29. Juni 2007 Rapporter Skrevet 29. Juni 2007 Å rydde rommet "skal bare sjekke en ting på nette først, så skal jeg gjøre det" Hehe, litt for kjent den
Guest Christine Skrevet 29. Juni 2007 Rapporter Skrevet 29. Juni 2007 Ikke gå inn på sonen når man feirer bursdag med slektsbesøk! Jeg endte iallefall opp med å finne link til Crufts radioen og satt å hørte på den resten av kvelden
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar