Gå til innhold
Hundesonen.no

Ting som ikke lar seg kombinere med hundesonen!

ida

Recommended Posts

Det er ingen god idè å legge halvstekte rundstykker i ovnen for så å sette seg ned og sjekke "nye innlegg". Resultatet er gjerne mørkebrune rundstykker og et par strålende innlegg :Laugh: .

Er det flere slike dårlige kombinasjoner, vil jeg gjerne advares nå.

Hilsen sulten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine
Ikke ta en "jeg lufter valpen etter jeg har sett på nye innlegg" Da er det for seint... :rolleyes:

Ohh, vi er i samme gate på den der altså! Ta heller en tur når lille valpisen sover! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Hehe, morsom tråd. Hadde det ikke vært for denne tråden så hadde jeg nok glemt at jeg må skynde meg ned på dyrebutikken før de stenger. Bikkja er fri for mat :hyper: Sjekker heller nye innlegg når jeg kommer hjem :poke:

Så nå logger jeg av og kaster meg i bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsøket på å få litt orden på døgnrytmen er dødfødt hvis man "bare skal ta en liten tur innom Sonen" før man legger seg... :)

Jeg skulle bare innom og "se på noe" for en time siden, før jeg skulle legge meg, sitter her ennå, men skal gi meg nå altså.. :hyper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle bare innom og "se på noe" for en time siden, før jeg skulle legge meg, sitter her ennå, men skal gi meg nå altså.. :)

Og det var for en halvtime siden, og Renate er enda pålogget. :hyper:

For meg er matlaging en sjelden suksess. Brente rundstykker i ovnen, svidd mat på komfyren. Er jo så kjedelig å stå og glo på mat koke, og da surrer man bare "litt" på dataen i mellomtiden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke begynn å rydd men mååå bare innom for å se om det er noen innlegg.. resultat.. blir aldri fredig og vaskevannet er kaldt..

heller ikke mens du venter på at noen skal hente deg.. ender med hissige folk i tlf og dårlig samvittighet ovenfor deg selv om at du ikke fikk svart på det du ville.. :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Ikke gå inn på sonen når man feirer bursdag med slektsbesøk!

Jeg endte iallefall opp med å finne link til Crufts radioen og satt å hørte på den resten av kvelden :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Dette har jeg aldri hørt om. Uff, lykke til, håper det går bra!
    • Frøkna har mest sannsynlig fått en blokkert spyttkjertel. I går skulle hun til utredning i CT, men forundersøkelse av hjertet viste at det ikke er et alternativ å dope henne ned slik hjertet er nå. Så hva i alle dager gjør jeg? Er det noen som har vært borti dette, og evt. fått utført noe slags behandling (f.eks. drenering?) under lokalbedøvelse? Hun ble satt på vanndrivende over helga for å redusere trykket på hjertet, så vil de ta en ny vurdering mtp. risiko ved narkose i neste uke,  men hun vil uansett være en høyrisikopasient så det er jo kjempeskummelt å gå den veien. Jeg har jo ikke lyst til å risikere livet hennes for en blokkert spyttkjertel, som tross alt ikke er livstruende og mest bare et irritasjonsmoment. Alt hva den stakkars hunden skal måtte gjennomgå 
    • Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
    • Jeg er ganske forelska om dagen 😂❤️    Vi har jo 3 tisper også - Utrolig morsomme og herlige vesen! Men hannhund er virkelig noe for seg selv! ❤️   Nils hadde en strålende valpekarriere, til helga skal han til Nkk Sandefjord og prøve seg som junior - Vi er forberedt på at alt kan skje 😂
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...