Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundesonentreff i Oslo.


ida

Recommended Posts

Og Marianne, jeg synes du skulle dratt med deg hele champiskalaset ditt *fornærmet over prioriteringene* <_<

Hehe du syns du ser oss, vaklende på høye heler med champis glasset i hånden på slep etter Lita..? :Laugh:

Det frister.. Men må ha penger.. Kjedelige greier det å må jobbe altså!

Men kan vi ikke finne en dag til da? :)

Vi har snakket om å leke på lørdag også, men vet ikke helt hva det har blitt til enda..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 138
  • Created
  • Siste svar
Guest Snusmumrikk
Tijon, jeg tror jeg tar banen som er der 1738, i og med at vi skal komme oss opp til skolen også. Med på den? Så jo på kartet at det ikke var langt å gå, men jeg liker å være for tidlig ute fremfor litt for sent :)

Og Marianne, jeg synes du skulle dratt med deg hele champiskalaset ditt *fornærmet over prioriteringene* <_<

Og jeg og bikkja blir furtne hvis det regner, bare så det er sagt! (hint til værgudene)

Den er grei. Må ta samme båten uansett jeg, må bare gå litt fortere fra brygga :) men tror jeg skal rekke det greit.

Du er jo bare 2 år yngre enn meg da :) Men du ser eldre ut, *knis* jeg ser ikke ut som jeg er 22. men da er det hvertfall en på min alder som kommer da :poke:

Hehe da stiller vi i samme bås :P . Er 21, men får fotsatt forespørsel om barnebilett på båten (hm...mulig litt sminke hadde vært tingen :hyper:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe du syns du ser oss, vaklende på høye heler med champis glasset i hånden på slep etter Lita..? :Laugh:

DET er et syn jeg hadde gitt/gjort mye for å se :) Og da selvfølgelig med Tequila som frontfigur og maskot :Laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å jeg vil også være med på treff...Men jeg er i kragerø så daet kan bli litt vanskelig da:(

Jaja får bare glede meg til bilder jeg da...og kanskje et treff etter 22. juli for da skal jeg være hjemme!

Ha det gøy da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å jeg vil også være med på treff...Men jeg er i kragerø så daet kan bli litt vanskelig da:(

Jaja får bare glede meg til bilder jeg da...og kanskje et treff etter 22. juli for da skal jeg være hjemme!

Ha det gøy da! :hyper:

Savnet veldig lille labbe-gutt da... :poke:

Men det var veldig hyggelig, selv om vi fant oss verdens minste lille plass å ha hundetreff på... Men det gikk jo allikevel strålende, og jeg mistenker at de fleste hundene ligger slitne (og noen mette) nå.

Tijon, imponerende hvor langt du reiste for å være med på treff da! Veldig bra! :)

Og det var veldig hyggelig å treffe flere sonen mennesker.

Bilder kommer snaaaart, må bare gjøre de litt mindre. Mye badebilder kan man si... Og haler :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for et veldig hyggelig hundetreff. Kjekt å møte dere alle sammen! Ikke så lett å ta bilder av den aktive gjengen! Men her er et forsøk iallefall.

http://i27.photobucket.com/albums/c200/taicha/010.jpg

http://i27.photobucket.com/albums/c200/taicha/011.jpg

http://i27.photobucket.com/albums/c200/taicha/012.jpg

http://i27.photobucket.com/albums/c200/taicha/013.jpg

http://i27.photobucket.com/albums/c200/taicha/014.jpg

http://i27.photobucket.com/albums/c200/taicha/015.jpg

Da alle gikk hvert til sitt, la Tussie seg likegjerne ned. Sliten jente som ikke orket å gå hjem. Har pellet av halve skogen og sover nå søtt.

edit: for store bilder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det var veldig hyggelig, selv om vi fant oss verdens minste lille plass å ha hundetreff på... Men det gikk jo allikevel strålende, og jeg mistenker at de fleste hundene ligger slitne (og noen mette) nå.

Tusen takk for sist alle sammen. Der det er hjerterom osv... Var vi sju bikkjer og sju mennesker på sånn ca fem kvadrat + vann? Hva mener du med mette? :) Vi slanker oss jo og noen må jo få alle pølsebitene :) . Hunden her har lagt seg for natten, så det ble morgen - middag - kveldstur i ett i dag òg. :rolleyes:

Vi kan leke (nå er det flere som skjønner at i denne sammenhengen betyr leke faktisk akkurat det :) ) på lørdag, vi. Det er veldig kjekt å ha med noen av gutta, så disse damene kan slippe å fokusere på hverandre. Sukk... :hyper:

Fibi hilser så mye til Orry og syntes egentlig at det var ganske kjekt at noen synes hun var den kule! :poke:

EDIT: BILDER. Tjo hei! Hjelp, jeg er ikke gravid. Bare struttemage :P .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Snusmumrikk
Tusen takk for sist alle sammen. Der det er hjerterom osv... Var vi sju bikkjer og sju mennesker på sånn ca fem kvadrat + vann? Hva mener du med mette? :) Vi slanker oss jo og noen må jo få alle pølsebitene :) . Hunden her har lagt seg for natten, så det ble morgen - middag - kveldstur i ett i dag òg. :rolleyes:

Vi kan leke (nå er det flere som skjønner at i denne sammenhengen betyr leke faktisk akkurat det :) ) på lørdag, vi. Det er veldig kjekt å ha med noen av gutta, så disse damene kan slippe å fokusere på hverandre. Sukk... :hyper:

Fibi hilser så mye til Orry og syntes egentlig at det var ganske kjekt at noen synes hun var den kule! :P

EDIT: BILDER. Tjo hei! Hjelp, jeg er ikke gravid. Bare struttemage :P .

Takk for turen! Var da masser av plass der. Vi kunne jo gå opptil fem skritt i hver retning OG snu oss!

Nei, nå får jeg gå å se om tørrformiddag er bra nok for pølsedronninga. Men det er fint å vite at man gjør en innsats for å helpe til med slankinga da. Det var av en eller annen merkelig grunn flere som meldte seg frivillig til innsats der :poke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som om dere har det utrolig fint på disse treffene deres. Men Bocca er jo så liten ennå. Og Rex klin gæren. Alle deres kan jo gå uten bånd, og sikkert gå pent på tur (i bånd).

Jepp, vi har det veldig koselig. Og jepp, alle hundene oppfører seg eksemplarisk bestandig. Helt sikkert. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, vi har det veldig koselig. Og jepp, alle hundene oppfører seg eksemplarisk bestandig. Helt sikkert. :)

hihi. Nei det der høres ikke ut som om det er noe for meg. Noen som vil ta på seg treningen av Rex så jeg kan få bli med på treff?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har egen vaktmester. Han tar seg nok ganske sikkert av barneoppdragelsen for deg, men jeg kan ikke stå inne for metodene... Ellers er det rimelig høyt under taket på disse treffen og det har aldri blitt noe krøll når Fibi har vært med iallfall. (Uten at det kan sies å være hennes fortjeneste. :) ) Det må nå være en fin setting å øve seg på å være løs, for det skjer jo så mye morsomt der at ingen tenker på å stikke av.

Hvor lang tid kan det ta å krympe noen bilder,da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fibi hilser så mye til Orry og syntes egentlig at det var ganske kjekt at noen synes hun var den kule! :hyper:

Orry hilser så mye tilbake til den bedårende frøkenen :)

Legger med noen bilder jeg tok i dag. Ble dessverre ikke så mange, og ingen spesielt bra. Dumme hunder som ikke står stille <_<

Søte Fibi (og Orry klarte å snike med bakenden sin):

turfibi.jpg

turhunder.jpg

turhunder2.jpg

turberner.jpg

Orry tusler:

turorry.jpg

To litt uklare bilder av Snorre og Tussi:

tursnorretussi.jpg

turtussi.jpg

Takk for fin tur, håper det gjentas snart! :poke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tar faktisk ganske lang tid å krympe 120 bilder ja... :) Og særlig når jeg er usedvanlig god til å ta dårlige bilder...ARG!! Neste gang skal jeg bare ta pene oppstillingsbilder, for actionbilder går ikke særlig bra. Også skal vi ha god nok plass til at man faktisk kan komme langt nok unna for å i det hele tatt få tatt bilder...

Her kan dere se de i hvert fall

Håper det er ok at jeg la ut et par bilder av pene unge jenter også... :hyper:

Vaktmesteren kan dessverre ikke være med i helgen. Han skal nemlig på feriekoloni mens mor er i Stockholm og lufter seg. Hvis jeg får dratt da, bilder er selvfølgelig viktigere enn å pakke og å legge seg...

Nattinatt, og takk for en trivelig dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for en fin tur!! Mange fine bilder, så gjennom de jeg tok i går, men de dyra sto jo aldri stille!! Så var bare halebilder og skog jeg fikk med meg :rolleyes: Mike var kjempegira når han kom hjem også, men i dag tidlig så var han støl, hehe. Uff som han dreiv å plaget den lille springeren i går, litt flaut men :)

men alt i alt så var det en kjempefin tur og Mike syns det var dritkult å få løpe og leke med andre hunder igjen :hyper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for en fin tur! Mange fine bilder, så gjennom de jeg tok i går, men de dyra sto jo aldri stille! Så var bare halebilder og skog jeg fikk med meg :rolleyes: Mike var kjempegira når han kom hjem også, men i dag tidlig så var han støl, hehe. Uff som han dreiv å plaget den lille springeren i går, litt flaut men :)

men alt i alt så var det en kjempefin tur og Mike syns det var dritkult å få løpe og leke med andre hunder igjen :hyper:

Mike var søøøøt, og "in love" :iloveu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snorre var jo dritkul, han er faktisk den eneste BC jeg faktisk har syns var vakker.

Han var så søt når han sto midt i ringen og ristet av seg all vannet på oss. Herlig gutt er han. :hyper:

:) Tusen takk....

Vel, det kan jo diskuteres hvor "søtt" det er når han rister seg oppå folk... Men akkurat denne dagen og på dette stedet var jo annet vanskelig pga den dårlige plassen, så vi får ha han (og andre) unnskyldt... :rolleyes:

I hvert fall veldig godt å se at Mike var så i farta etter det han har vært igjennom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var bare artig å se på Snorre :) Skikkelig herlig kar med mye futt i virker det som :hyper:

Mike har kommet seg over all forventning, mye sto stille en stund, så plutselig gikk alt fremover med formen hans. Han har forsatt noe lite rød blodlegmer, men er ikke mye hindring det gir han utenom at han må ha mye vann hele tiden (derfor kom jeg med den søte skålen i går og prøvde iherdig å gi han vann *fnis*) Han har mye å ta igjen og er full av energi, var gøy å se at alle gikk så godt sammen i går!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh så mange fine bilder, tross frimerkeplassen. Syns du er flink, jeg Jane. Spesiellt noen av portrettene var veldig bra. Mike oppførte seg da fint. Han får jo ikke gjort noe, selvom han prøver seg på damer som nettopp har hatt løpetid.. :)

Vi kan jo finne et annet sted neste gang, hvis det kommer like mange. Det ble litt trangt. Forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...