Gå til innhold
Hundesonen.no

Norwinstars A Cherry Blossom

Maja&Twinki

Recommended Posts

Skrevet

Norwinstars A Cherry Blossom girl kom endelig igår hjem til oss! Ei helt herlig dvergpinscher tispe som vi gleder oss til å bli kjent med! Har dere sett noe så søtt?

DSC_0088.jpg

Planer for litjtupp er at hun skal være med på alt storesøster Twinki er med på, som å gå litt spor, lydighet, agility og i tillegg skal vi prøve oss litt i utstillingsringen! Vi gleder oss! banana

DSC_0091-1.jpg

DSC_0080.jpg

Skrevet

Du har gjort et godt valg når det gjelder oppdretter; nøye, engasjert, og utrolig glad i hundene sine :wub:

Lykke til med valpen, det er en nydelig rase!

Skrevet

Takk takk! Koslig :wub:

MariJ: Var godt å høre! Er det samma inntrykket jeg har fått ;)

TineGizmo: Gleder meg til å se bilder av jenta etterhvert!

Skrevet
Takk takk! Koslig ;)

TineGizmo: Gleder meg til å se bilder av jenta etterhvert!

LIgger bilder på hjemmesiden vår :wub: Hverfall en flott rase med en herlig personlighet :P

Skrevet

Gratulerer med ny hund! Faren (Tangetoppen's My Johnny Depp in Red) til min dvergpinscher kommer fra samme kennel :) Ser du har fått den "gule" valpen, det var min favoritt hele tiden :) Vil se maaange flere bilder!

Skrevet

Heter Blomst ja ;)

Sfs: Utrolig fin farge på Amy! Og så søte ører ;) Pen pappa har hun og! :)

Stoooor mus:

DSC_0118-1.jpg

Og stor leverposteitube :)

DSC_0148-1.jpg

"Søstre"

DSC_0153.jpg

DSC_0164-2.jpg

Slappe av i sofaen:

DSC_0133-1.jpg

Ehm litt forskjell på bildestr..men gidder ikke fixe nå :D

Guest Christine
Skrevet

Aww, så herlig hu er! :)

Vegas og jeg gleder oss til å hilse på! :)

• 3 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...