helle Skrevet 16. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 16. Februar 2008 Lille My Judie Middagstid Leketid hun var utrolig herlig, alle valpene var det i grunn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 17. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2008 Snoopy 11uker Elsker de aussiene! Spesiellt fargen! Den er Nyyydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 17. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2008 er det noen som har noen gang sett en stygg valp. til og med de hundene jeg ikke kan fordra er søte som valp :icon_fun: synes nå jeg aaaalle valper er vell ikke like søte?.. (sletta bilde) Korthårscollien Jennie som kom fra Finland til Norge denne uka. Dessverre, dessverre ikke min.. med mamma Saga og pappa Kalle: For et utrolig søt, og pent "familie bilde" Hvem sin valp? *dobbelpost, husk å bruke redigeringsfunksjonen, mod Tijon* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
12345 Skrevet 17. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2008 I valpe buret. Valper som er født hos kennelcairndale. 5 (( fem )) pene cairn terrier.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jane Skrevet 18. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 18. Februar 2008 Lucha, min lille amerikanske bulldog valp på 8 1/2 uker. HVORFOR finner jeg ikke flere bilder av han ?? SMELLVAKKER, I`m in love :rolleyes2: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bastian... Skrevet 18. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 18. Februar 2008 :rolleyes2: Takk! Hun ( ) er Blocky Bulldogs Cutie Cascade aka Lucha, og er hele min verden for tiden (uten å glemme gamlefar bastian selvsagt). Har ikke lagt opp flere bilder her inne på hundesonen, men kanskje det hadde vært gøy å gjøre det etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shelti Tia Skrevet 18. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 18. Februar 2008 Her kommer vesle søte Tia som er en shelti. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synne N Skrevet 18. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 18. Februar 2008 Eneste valpebildet jeg har igjen av Kali: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 19. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2008 Dansk Svensk Gårdshund valper: Den helt mørke som bare kroppen viser på er en hannhund. de andre to er tisper. Hvor den mørkeste av den er min Betty 1 1/2 uke. Betty 5 uker gammel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aussieglis Skrevet 24. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2008 My i farta sammen med flokken sin på sin første skogstur My lurer på om det er lov å henge i pelsen på de voksne hundene slik som Raven gjør. My kom fram til at lover og regler ikke er noe for henne så hun henger seg på Raven og vil prøve hun og! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kakri Skrevet 24. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2008 Ferdinand dagen han kom hjem Og Ferdinand 4,5 mnd (tatt 23.02.08) Stooor gutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 25. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2008 Ellers så er hjemmesiden min www.freewebs.com/borikken Første bildet er når han er 8,5 uker. Andre er han 18 uker gammel på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Herbert Skrevet 26. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2008 Her er min dansk/svenske gårdshund valp, Herbert, på 8 uker Og sammen med fettern min sin Beagle-blanding på litt under et år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 29. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 29. Februar 2008 Min lille knupp 8 uker. Foreløpig navnløs, men har blitt kalt Tia fram til nå. Flere bilder av henne og søstrene i tråden min under avl og oppdrett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Car00line Skrevet 29. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 29. Februar 2008 Årh, så herlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
12345 Skrevet 1. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2008 Her er et bilde av Kaisa og søsskene hennes når vi var på oppdretter besøk, da var hun 6. uker gammel.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vima2k Skrevet 7. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2008 Her er min hund som valp zita Latoya - Dverg BC Zita er den minste her Her er det zita som er våken ja hehe,så utrolig søt søstra misty liger bare der:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icebluelagoon Skrevet 7. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2008 Nommen! Noe så nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vibshar Skrevet 16. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 16. Juni 2008 Sally 4 mnd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Car00line Skrevet 20. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 20. Juni 2008 *klippe* "Pip, jeg vil inn likevel!" Må innrømme at det kom til et punkt der vi testet min venninnes sko: Det er de søteste valpebildene jeg har sett! Selv har jeg jo noen bilder. Nye: Og noen gamlere: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
12345 Skrevet 20. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 20. Juni 2008 Her er et bilde av jenten min på 10 mnd som begynner og bli stor nå ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synne N Skrevet 21. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 21. Juni 2008 Mitra som er 9 uker nå: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vibshar Skrevet 21. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 21. Juni 2008 Sally, langhåret dachs, 4 mnd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chali Skrevet 23. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 23. Juni 2008 Valpen min Darco : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trille Skrevet 9. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 9. Juli 2008 Dette er min vakre datter, Princess Belle Jack Russell Terrier født 06.03.2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar