Barooo Skrevet 24. August 2007 Rapporter Share Skrevet 24. August 2007 Slemming...... Nå kommer det mange søte små hos deg óg, da... Det er bare superspennende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HildeM Skrevet 24. August 2007 Rapporter Share Skrevet 24. August 2007 åååååå... Valpebilder!! Tassen var jo nydelig som valp... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sølvjenta Skrevet 26. August 2007 Rapporter Share Skrevet 26. August 2007 Dette er lille Anton. Snart 5 uker, og søt som bare det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 27. August 2007 Rapporter Share Skrevet 27. August 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evy93 Skrevet 28. August 2007 Rapporter Share Skrevet 28. August 2007 Må jo nesten legge inn bilder her da.... Har ikke noen Valp nå lenger..han døde bare 1 1\2 år gammel.. men nydelig var han jo da... lille Zippi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bee Skrevet 30. August 2007 Rapporter Share Skrevet 30. August 2007 Bidrar med ett av Kayla som 8 uker gammel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karoline KM Skrevet 30. August 2007 Rapporter Share Skrevet 30. August 2007 Det bilde der jeg med grønn t-skjorte, holder han er han 8 uker Det bilde der han blir holdt er han 5-6 uker eller noe sånn .. Vet ikke helt ( Bilde har oppdretteren tatt ) Men er bare helt forelsket i valpen min.. han blir 10 uker på mandag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 30. August 2007 Rapporter Share Skrevet 30. August 2007 Infanta`s Oh I`m Kelly the Killer som valp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
camagnu Skrevet 30. August 2007 Rapporter Share Skrevet 30. August 2007 Her er min sjarmør 8 uker gammel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shira Skrevet 10. September 2007 Rapporter Share Skrevet 10. September 2007 noen valpe bilder av sean og noen bilder av Diva Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helle Skrevet 14. September 2007 Rapporter Share Skrevet 14. September 2007 Noen av Milli: 6 uker gammel: 9 uker gammel: 11 uker gammel: 3mnd gammel: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Giina Skrevet 18. September 2007 Rapporter Share Skrevet 18. September 2007 Her er min hund : D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tina&Ella Skrevet 27. September 2007 Rapporter Share Skrevet 27. September 2007 Ble ikke akkurat mindre valpesyk av å se på alle de nydelige nurka da.... kommer ikke til å få sove i natt jeg, nå som jeg har hodet fult av valper Legger med to bilder av Theodor jeg, go`gutten min, selv om han ikke lever lenger. bildet nr 1 er tatt den samme dag som jeg hentet han fra kennelen - og som dere ser så tok han det hele med stooor ro På bilde nr 2 har han nettopp spist, og har kefir både her og der *ler* Som jeg savner den gutten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
web-linn Skrevet 3. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2007 Min suuuper søøøte valp sikkert noen sett før er så stolt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karoline KM Skrevet 3. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2007 Min suuuper søøøte valp sikkert noen sett før er så stolt Synes ikke det er rart at du er stolt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
swimzy Skrevet 3. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2007 Åhhhh...valper, skjønne valper!! her er noen bilder av odin som valp hjemme hos oppdretter: Disse 2 første bildene er tatt av psycholynx 9 uker, hentedag: første tur i bånd åhh, lille klumpen min, tenkt at du har blitt så stor som du har blitt nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
swimzy Skrevet 3. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2007 her er ett bilde av wilma(lever ikke lengre, ble bare 1,5 år gammel) som valp også: 14 uker: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
web-linn Skrevet 3. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2007 er det noen som har noen gang sett en stygg valp. til og med de hundene jeg ikke kan fordra er søte som valp :icon_fun: synes nå jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karoline KM Skrevet 3. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2007 er det noen som har noen gang sett en stygg valp. til og med de hundene jeg ikke kan fordra er søte som valp :icon_fun: synes nå jeg Ja , Den verdens styggeste hund var sikkert ikke søt når den var valp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
web-linn Skrevet 3. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2007 jo det trur jeg :icon_fun: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 3. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karoline KM Skrevet 3. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2007 jo det trur jeg :icon_fun: Tviler sterkt på at denne hunden var noe særlig søt som valp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
web-linn Skrevet 3. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2007 Er det din? hva sitter den i?? eller er den fikset på? :icon_fun: Kjempe fint bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 3. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2007 Er det din? hva sitter den i?? eller er den fikset på? :icon_fun: Kjempe fint bilder Han er min, ja... iallefall i noen uker til Han og brødrene/ søstrene drar til sine nye hjem om noen uker. Han er bare 5.5 uke på bilde- som er tatt i dag- og det er ikke fikset på. Han sitter i en blomsterpotte som er formet som et knust egg. Flere bilder av han og egget finner du på min hjemmeside. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hemne Skrevet 7. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2007 Border Collie valpen min Ozzy - 9 dager gammel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar