Gå til innhold
Hundesonen.no

Klikker menneskene


linn88

Recommended Posts

  • Svar 205
  • Created
  • Siste svar

Nei vel, så gjorde du ikke det...Så begge de to som du gjorde det rett foran nesa på lyver..Likevel kan godt hende det er overdrevet, .Hva gjorde du da?

jeg har ALDRI gjort det! nå er jeg VIRKELIG såra! :cry::lol: det var et klyp i øret, jeg ville aldri gjort noe sånt mot det kjæreste jeg har! nå klarer jeg ikke å holde det inne: brenn i *******! jeg ville aldri gjort det mot Vicky!!! :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ALDRI gjort det! nå er jeg VIRKELIG såra! :cry::lol: det var et klyp i øret, jeg ville aldri gjort noe sånt mot det kjæreste jeg har! nå klarer jeg ikke å holde det inne: brenn i *******! jeg ville aldri gjort det mot Vicky!!! :evil:

Dette er det jeg har fått høre, både av de to som så det og mange andre som var på leiren..Synes du ikke det er bedre å vite hva folk sier om deg, istedet for at alle går og hvisker bak ryggen din? Nå vet du hvorfor de kaller deg for dyremishandler...

Men skal ikke si mer jeg, som sagt det du gjør mot bikkja di er din sak..

hilsen Hanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ALDRI gjort det! nå er jeg VIRKELIG såra! :cry::lol: det var et klyp i øret, jeg ville aldri gjort noe sånt mot det kjæreste jeg har! nå klarer jeg ikke å holde det inne: brenn i *******! jeg ville aldri gjort det mot Vicky!!! :evil:

allså, hos julie tok du jo hunden din i sida og rista den!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke ristet den! jeg tok henne i sida og holdt henne og sa nei kraftig. det var det jeg gjorde. når du sier rista så høres det ut som jeg fillerista bikkja! herregud! Har du ikke annet å gjøre enn å hakke på meg nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er det jeg har fått høre, både av de to som så det og mange andre som var på leiren..Synes du ikke det er bedre å vite hva folk sier om deg, istedet for at alle går og hvisker bak ryggen din? Nå vet du hvorfor de kaller deg for dyremishandler...

Men skal ikke si mer jeg, som sagt det du gjør mot bikkja di er din sak..

hilsen Hanne

jeg har aldri gjort det, også lurer jeg på hvorfor du hører på noen hviske tiske fjortisser som går bak ryggen på folk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke ristet den! jeg tok henne i sida og holdt henne og sa nei kraftig. det var det jeg gjorde. når du sier rista så høres det ut som jeg fillerista bikkja! herregud! Har du ikke annet å gjøre enn å hakke på meg nå?

Du nekter jo for at du tar bikkja di hardt. Du sier et nei holder. Men det er tydeligvis ikke sant..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viss det var klikkertrenere som stod og så på når Astrid trente, så blir vel et lite klyp i øret, det samme som å banke bikkja ja.. Syns det er dårlig gjort av deg Hannelk å gå ut å si noe sånt, når du ikke har sett det med dine egne øyne, bare noen dumme rykter du har hørt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viss det var klikkertrenere som stod og så på når Astrid trente, så blir vel et lite klyp i øret, det samme som å banke bikkja ja.. Syns det er dårlig gjort av deg Hannelk å gå ut å si noe sånt, når du ikke har sett det med dine egne øyne, bare noen dumme rykter du har hørt.

Kristina sier det jo også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristina sier det jo også?

Takk for støtten Tiffa.... :cry: det varmer at du bryr deg.... jeg kjenner meg som et dårlig menneske av verste sort......

og Taz: Kristina er klikkeklikker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har aldri gjort det, også lurer jeg på hvorfor du hører på noen hviske tiske fjortisser som går bak ryggen på folk?

Vel, skulle egentlig ikke si mer, men de som så at du gjorde det er 16 og 17, altså like gammel som deg og et år eldre..Ikke fjortisser akkurat..

Men ferdig med denne diskusjonen, kan godt hende de overdriver, men det er grunnen til at folk kaller deg dyremishandler, for hvis du hadde gjort det der, hadde du vært en dyremishandler..

Fortsatt går jeg ikke på deg som person, men blir sinnsykt pisst når jeg hører om sånn..Viss du ikke gjorde det, blir jeg veldig glad!! :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er hvertfall fjortis oppførsel.... og jeg har aldri gjort det. hadde du møtt meg hadde du visst at jeg aldri kunne gjort noe sånt mot et menneske eller dyr... :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for støtten Tiffa.... :lol: det varmer at du bryr deg.... jeg kjenner meg som et dårlig menneske av verste sort......

og Taz: Kristina er klikkeklikker

jeg er ikke klikkerklikker :cry: det veit du selv at jeg ikke er. jeg trener ikke 100% klikker. ikke 90% engang :D men jeg syns du er litt hard med hunden din når du tar den i sida og rykker kraftig til. hvertfall når du sier at 'når hunden gjør en feil er det menneskets skyld'.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viss det var klikkertrenere som stod og så på når Astrid trente, så blir vel et lite klyp i øret, det samme som å banke bikkja ja.. Syns det er dårlig gjort av deg Hannelk å gå ut å si noe sånt, når du ikke har sett det med dine egne øyne, bare noen dumme rykter du har hørt.

Det var faktisk ikke klikkertrenere som så på, men de trener langt mer positivt enn "Vicky".Du kan godt kalle det rykter, men jeg har hørt dette direkte fra dem som så det..

Whatever, Vicky sier hun ikke gjorde det, da var det forhåpentligvis ikke like ille som det hørtes ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men rykke til i siden har du gjort. og det er nesten verre enn klyp i øret

Å nei! Nå kommer sikkert Vicky til å dø! For hunder tåler jo ikke det i det hele tatt!

Det var faktisk ikke klikkertrenere som så på, men de trener langt mer positivt enn "Vicky".Du kan godt kalle det rykter, men jeg har hørt dette direkte fra dem som så det..

Nordenstammere trener enormt mye positivt, det er bare det at det er korreksjonen det blir snakk om, å ikke all det positive vi gir!! Ja jeg kaller det rykter, å rykter blir alltid overdrevet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei! Nå kommer sikkert Vicky til å dø! For hunder tåler jo ikke det i det hele tatt!

det er snakk om RYKK I SIDEN.

[qote=Tiffa]

Nordenstammere trener enormt mye positivt, det er bare det at det er korreksjonen det blir snakk om, å ikke all det positive vi gir!! Ja jeg kaller det rykter, å rykter blir alltid overdrevet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er vitsen og komme hit med og begynne og kritisere en moderator med engang, med noe du engang ikke har sett selv. Du ligger litt på tynn is hvis din videre oppførsel skal være på denne måten.

Hunder er som noen over meg skriver ikke porselens dokker, vi har forskjellige måter og trene hunden på. Og jeg tror Vicky ikke ville gjøre noe for og såre sin hund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...