Gå til innhold
Hundesonen.no

Blaze & Talli


Guest Jonna

Recommended Posts

  • Svar 72
  • Created
  • Siste svar
Er ikke første gangen Talli har litt "Ruff Love" mot meg (eller andre) :whistle: Men det roer seg vell når hun er 2-3-4-5år eller noe..

Fikk forresten er kul link tilsendt. Blaze har vært i rase bladet i Australia (pdf fil)

Fineste jenta er verdenskjent! :D:lol:

Hehe bare spør Annette eller Margrete hvor mange vondter Lita har påført dem :P Hehe var tett før Annette fikk blått øye her for en stund siden, og som den gode venninnen jeg er så bare flirte jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det en Kanin? Er det en Hyene? Nei det er en Talli :P

Sjekk det kroppspråket!!

272440b6.jpg

b1f6aa21.jpg

Mor og datter:

f404cf98.jpg

58c4b503.jpg

Er det rart det bare blir Talli bilder, hun er jo DET linseluset :P(Springeren er forresten Blaze sin tidligere "bror" som er på helge besøk)

0cc29af5.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig flotte de er! :P

Fikk forresten er kul link tilsendt. Blaze har vært i rase bladet i Australia (pdf fil)

Så gøy! Likte særlig dette sitatet, jeg da:

"All is performed in the natural heavily wooded forest areas where, as you follow the competitors, you can, bend, pick and eat the wild blueberries which grow in profusion under foot, and very sweet they are. It is interesting to note that all forests in Sweden are unfenced (apart from highway fences to stop moose wandering on the roads) and available for members of the public to wander through at will."

:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig flotte de er! :P

Så gøy! Likte særlig dette sitatet, jeg da:

"All is performed in the natural heavily wooded forest areas where, as you follow the competitors, you can, bend, pick and eat the wild blueberries which grow in profusion under foot, and very sweet they are. It is interesting to note that all forests in Sweden are unfenced (apart from highway fences to stop moose wandering on the roads) and available for members of the public to wander through at will."

:devil:

;) ja dem var faktisk ganske morsomme begge to. Kjempe gøy med små intime utstillinger og hyggelige dommere. Det beste var når dem var med på Korningen. Dem holdt jo på å rømme skogen når kjeledressen hoppet opp ;)

Talli har vært hos "sone" fotografen Siri i dag, og her er 3 av resultatene (Takk for bildene Siri):

8c5b97f0.jpg

2732dca1.jpg

26051647.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NYDELIG! :devil:

Hun må da være sjokoladebrun?

Forøvrig er hun en av de nydeligste hundene jeg har sett på lenge. Jeg er ingen fan av korthårsraser, men fy flate.. ;)

Hun er veldig sjokoladebrun og ikke lett å ta bilde av siden det blir som å fotografere en svart hund + og hun står liksom ikke helt stille enda, eller hun ser en helt annen rettning når hun står stille (fly er fint å titte på).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er veldig sjokoladebrun og ikke lett å ta bilde av siden det blir som å fotografere en svart hund + og hun står liksom ikke helt stille enda, eller hun ser en helt annen rettning når hun står stille (fly er fint å titte på).

*Flir*... du skulle sett de nakkebrekkende bildene der Talli har tatt stand på flyet...

Fineste lille Talli det - LITT gal, men VELDIG søt :devil:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Vakre, vakre, vakre :D Skal gå litt imot strømmen jeg, for jeg synes ikke de er spesielt like ;) Spør meg igjen om et års tid, så får vi se da ;) Flotte bilder Siri!

Syns heller ikke dem er spesiellt like. Talli har ett mer "reveaktig" hode og ett helt annet kryss enn Blaze. Men visse trekk har dem begge ja.

Såå nydelige ;)

nydelige hunder ^_^

Takk :P

Her er litt nye bilder jeg tok i dag

Blaze

DSCN1811.jpg

Talli

DSCN1808.jpg

Her går det unna

DSCN1796.jpg

Det er ekstrem sport å ta bilder av AK i fart ;)

DSCN1797.jpg

Blaze elsker snø ;)

DSCN1819.jpg

Unghunder er herlige, ingen kontroll på kroppen ;)

DSCN1785.jpg

Slik ser to stk fornøyde hunder ut

DSCN1818.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 2 months later...
Guest Jonna

Vi har hatt skogsdag i dag vi og fikk en vennine til å ta bilde av gullene når vi trente felt.

Talli

Får jeg lov? Får jeg lov? Får jeg lov? Si det magiske ordet for pokker, jeg vil springe!

2008_0229desember20070110.jpg

Tjoho hun sa det!

2008_0229desember20070126.jpg

Oh dette er også skitt kult

2008_0229desember20070135.jpg

Også får jeg lov til å hoppe på min Mamma samtidig

2008_0229desember20070137.jpg

Blaze

Jeg vet hva jeg skal!

2008_0229desember20070153.jpg

Åh er du her og mutteren?!

2008_0229desember20070154.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...