Gå til innhold
Hundesonen.no

Blaze & Talli


Guest Jonna

Recommended Posts

  • Svar 72
  • Created
  • Siste svar
Så flotte bilder!

Både av deg, Blaze & Talli :P

Jøssenavn så stor og flott vesle jenta har blitt. Hun har virkerlig fått hodet til mor si!

Håper ikke det er mitt hode du mener hun ligner på :P

Syns du hun er så lik på Blaze da?? Jeg ser henne hver dag jeg og syns dem er mer og mer ulike :)

e60e077d.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper ikke det er mitt hode du mener hun ligner på :P

Syns du hun er så lik på Blaze da?? Jeg ser henne hver dag jeg og syns dem er mer og mer ulike :)

e60e077d.jpg

*smil* Det var nok Blaze jeg tenkte på, ja :rolleyes:

Huh, og jeg som syntest de lignet mer og mer! Talli er jo spinklere ennå, men det har jo også sine naturlige årsaker. Mulig hun ikke blir fullt like kraftig, men..

Synes særlig øynene har noe av det samme i seg. Samt snuteparti/stopp. Talli virker noe videre i ørestilling, men det kan jo være kun på det bildet også, da...

Pene er de iallefall begge to!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*smil* Det var nok Blaze jeg tenkte på, ja :rolleyes:

Huh, og jeg som syntest de lignet mer og mer! Talli er jo spinklere ennå, men det har jo også sine naturlige årsaker. Mulig hun ikke blir fullt like kraftig, men..

Synes særlig øynene har noe av det samme i seg. Samt snuteparti/stopp. Talli virker noe videre i ørestilling, men det kan jo være kun på det bildet også, da...

Pene er de iallefall begge to!

Når du sier det så ser jeg faktisk likehetene rundt øynene. Talli har faktisk bedre ørestilling enn Blaze (dem skal være litt vidstilte, Blaze sine er ikke "markert" vidstilte. Men ørene til Talli er litt store for øyeblikket. Talli har også bedre benstamme enn Blaze alt nå, så jeg tror faktisk hun blir kraftigere enn Blaze jeg... Talli får mindre underpels enn det Blaze har, men Blaze har da ekstremt mye!

AK'en vokser litt snålt dem. Dem er meget slanke tynne og lange fram til 1år, så blir dem litt jevnere og ved 2-3års alder vokser dem i bredden og ser nesten feite ut for dem som ikke kjenner rasen :P

Blaze 1år:

db9cda9d.jpg

Blaze 1år og 2mnd gammel:

103f6be4.jpg

*grøss* det har nå gått opp for meg hvor skremmende lik Talli er min første AK som jeg avlivet ved 8mnd... Egentlig ikke så rart ettersom jeg har kombinert nesten identidske linjer som hun var, men jeg trodde ikke dem skulle få sååå mange likhetstrekk liksom!

Bilde av Hexa og Blaze ved 4 mnd. (ser nesten ut som det er Talli som sitter til venstre der :P )

9a2af17f.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

I morgen blir Talli 7 mnd :icon_fun:

Jeg har klart å finne fram mitt ur gamle digital kamera som jeg ikke kalrer å stille inn ordentlig med dem 1*mill innstillingene som fins. Men her er nå noen av henne og Blaze.

Talli har begynnt å "kroppe" seg litt

412e1991.jpg

Talli:

2f6ca533.jpg

Blaze:

b8aceacf.jpg

Begge to:

15de20dd.jpg

3ffff530.jpg

Fanget sekunde før dem eksploderer i lek:

a4c2d41a.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fineste jentene det! :)

Hvordan går det med nesa, forresten? hehe

Nesa var vond i nesten 1 uke <_< Men ikke nok med det, det ble hevelse også fikk jeg en liten infeksjon på øyet i noen dager. Antagelivis som en følge av det hele... Som sagt: Noen dager er Talli billig!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesa var vond i nesten 1 uke <_< Men ikke nok med det, det ble hevelse også fikk jeg en liten infeksjon på øyet i noen dager. Antagelivis som en følge av det hele... Som sagt: Noen dager er Talli billig! :)

Uff, det så veldig vondt ut og :D Det er dager her hvor visse småjenter er billig og, helt uten smeller i nesa og hevelser og infeksjoner.. Men det er bra igjen nå, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, det så veldig vondt ut og :) Det er dager her hvor visse småjenter er billig og, helt uten smeller i nesa og hevelser og infeksjoner.. Men det er bra igjen nå, eller?

Alt bra nå :D Og Talli er søt igjen :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesa var vond i nesten 1 uke <_< Men ikke nok med det, det ble hevelse også fikk jeg en liten infeksjon på øyet i noen dager. Antagelivis som en følge av det hele... Som sagt: Noen dager er Talli billig! :)

Du er ikke elsket før du får litt juling vet du :D

Peneste vakre jenta, hun blir nok like vakker som mammaen sin hun :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*ler* Fått juling av bikkja du og? Jeg hadde et pent kutt i nesa etter at minstefrøkna her skulle "kose litt" :rolleyes:

Kjempefine bilder, både Blaze og Talli er herlige! Kelpie er en rase jeg virkelig har sansen for :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*ler* Fått juling av bikkja du og? Jeg hadde et pent kutt i nesa etter at minstefrøkna her skulle "kose litt" :rolleyes:

Kjempefine bilder, både Blaze og Talli er herlige! Kelpie er en rase jeg virkelig har sansen for :P

Peneste jentene! :D

har også en her som praktiserer tøff og til tider innmari vond kjærlighet.... <_<

Er ikke første gangen Talli har litt "Ruff Love" mot meg (eller andre) :) Men det roer seg vell når hun er 2-3-4-5år eller noe..

Fikk forresten er kul link tilsendt. Blaze har vært i rase bladet i Australia (pdf fil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...