hanne-pia Skrevet 12. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2007 God tur! Hun er virkelig nydelig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aussieglis Skrevet 12. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2007 Åh hælledussan for er herlig uttrykk på henne! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
netteliten Skrevet 12. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2007 nyyydelige valpetroll, kjenner jeg er litt misunnelig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartineH Skrevet 12. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2007 Lykke til med hentingen og importen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 13. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2007 Hun ser kjempeherlig ut! Blir morro å se flere bilder av henne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AllStar Skrevet 13. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2007 Gratulerer med valp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Vilde- Skrevet 13. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2007 Hun var jo bare helskjønn da! Grattis Gleder meg til flere bilder:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 13. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2007 Nåå så pen! Hva blir navnet da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 14. Juni 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2007 *bilder kommer i kveld* Oppdretter ville gjerne at hun skulle hete noe på Y, så da faller mine forslag bort...hehe Kanskje hun skal hete Ylva. Eller Yppi (kan uttales som jippi) eller Yes (evt. Yessie) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 14. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2007 *bilder kommer i kveld* Oppdretter ville gjerne at hun skulle hete noe på Y, så da faller mine forslag bort...hehe Kanskje hun skal hete Ylva. Eller Yppi (kan uttales som jippi) eller Yes (evt. Yessie) Hva med Yaya?? Uttales Jaja. Vurderte det selv en stund tilbake. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 14. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2007 Yaya synes jeg også er stilig, evt. Yadda, Yarra eller Yazza (Yazzå, hihi)? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 14. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2007 Yaya var et godt forslag synes jeg! Eller så har man jo.. *tenke* Yaffa, Yana, Yoda, Yelis, Ydel, Yepa, Yetta, Yeva, Yma, Yori, Yrsa, Yvette... Det var i hvert fall noen forslag fra min side Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 14. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2007 Yakshi (hinduistisk gudinnestatue), Yippie - uttales jippi (en yippie var forøvrig betegnelsen på en type venstreradikal ungdom på slutten av 1960-tallet) eller Yo-yo (perfekt til en spretten aussie-sak!)? Gratulerer med valp i alle fall! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 14. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2007 Eller Yemaja, som er en afrikansk/karibisk havgudinne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Vilde- Skrevet 14. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2007 Jeg synes Yippi (uttales jippi) eller Yessie (uttales jessie) var skikkelig fine! Er enkle å rope og slikt til kommandoer også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 14. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2007 YoYo var fint det her er noen navneforslag: Yzar Yoshi Yama Ylsa Yris Yndi Yogi Yamba Ylma Yhana Yoga Yma Yni Yupi Yffie Ypsa Yvi Yzanta Yzola Yhola (uttales Yåla) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 14. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2007 Yori er såvidt jeg vet et navn på en månegudinne.. Gleder meg til bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 14. Juni 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2007 Yippie - uttales jippi (en yippie var forøvrig betegnelsen på en type venstreradikal ungdom på slutten av 1960-tallet) Det var litt kult. Jeg er jo ufattelig bitter over at jeg ikke levde i hippie-tiden, så det var litt kult Kjenner en unge som heter Ylva, så det er litt dumt, men liker navnet og det betyr ulvetispe, så jeg tror jeg kommer til å bruke Ylva. Veldig mange gode forslag. Hadde ikke trodd dette skulle bli så vanskelig!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aussieglis Skrevet 14. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2007 Skal hun hete Ylva da? Gleder meg til bildespam fra deg altså! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 14. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2007 De navnene som er nevn i denne tråden som jeg syns passer best til henne er: Yabba (selv om du ikke liker det ) Yppi/Yippi YoYo Yamba Yoga Ylva Gleder meg til å få vite hva du lander på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 14. Juni 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2007 Fikk litt problemer med å legge inn bilder, så skal prøve på nytt imorgen. Nå har jeg en raptus-valp som må tømmes for energi! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 14. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2007 Gratulerer Gleder meg til å hilse på nurket! Lykke til med valpen din Gleder meg til bildespam! :icon_fun: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 14. Juni 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2007 Skal legge ut bilder selv imorgen, men det ligger noen på bloggen min Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 15. Juni 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2007 Her kommer det bilder! Alle er tatt mens jeg var i Danmark Ute og bader fra brygga Utstillingshund? På vei hjem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 15. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2007 Hun er nydelig, Maren Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts