Renate A Skrevet 21. September 2007 Rapporter Skrevet 21. September 2007 Skjønne jenta Men hvem er den brune valpen som er på så mange av bildene deres? Siter
borderen Skrevet 21. September 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 21. September 2007 Den brune valpen er aussie gården's Penelope. Jeg bor på internat (i en 2-roms leilighet) 5 dager i uka sammen med eieren, som også går i klassen min. Huner 1 mnd. yngre enn Yippie Siter
borderen Skrevet 22. September 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 22. September 2007 Yippie er blitt skikkelig tent på kuene nå! I går hjalp hun til å ta de inn for melking: Flere bilder på hjemmesiden min... Siter
helle Skrevet 22. September 2007 Rapporter Skrevet 22. September 2007 Utrolig nydelig Aussie det der altså!! Siter
Guest Vicky Skrevet 22. September 2007 Rapporter Skrevet 22. September 2007 Hun ser og høres kjempeherlig ut! Dette bildet var artig! Siter
borderen Skrevet 3. Oktober 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Oktober 2007 Nå er Yippie blitt 5,5 mnd!! Uttrolig hvor fort tiden går. Hun er blitt super i lek nå, og helt rå i spor. Blir nok nødt til å gå noen sporkurs med henne etterhvert, for er veldig usikker på hvordan jeg skal gjøre det best mulig for hunden. Alt går i svinger da... en dag er hun ivrig og morsom å trene, mens andre dager er alt annet spennende og jeg er bare teit. Jeg trener masse på å så på musematte, og Yippie synes det er veldig moro! Jeg har også startet med en form for fremadsendig, der jeg kaster en ball, og rett før ballen har landet roper jeg "fremad", så hun spurter ut og henter ballen Jeg har også satt et krav til henne, nemlig at "legg deg" betyr ligg og bli der, selv om jeg trener Amira og kaster ball o.l. Siter
Marthe Skrevet 3. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 3. Oktober 2007 Så flott hun har blitt! Lykke til med spor treningen forresten Siter
borderen Skrevet 31. Oktober 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 31. Oktober 2007 Lille Yippie er blitt 6 mnd! Jeg synes hun fremdeles har veldig korte bein, så får håpe de blir litt lengere. Hun vokser ikke fullt så mye lenger og har heldigvis ikke blitt noe særlig kraftigere Hun har fått bedre pels og ser egentlig ikke så værst ut til å være unghund. Men jeg bekymrer meg litt for de beina altså...! Siter
Djervekvinnen Skrevet 31. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 31. Oktober 2007 Syns hun er kjempefin! Korte bein elle ei! Siter
Guest Just me!! Skrevet 31. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 31. Oktober 2007 Å hallo, så nydelig hun har blitt! Syns hun hadde et ganske spesielt utseende, råflott. Siter
GunhildM Skrevet 31. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 31. Oktober 2007 Nyydelig hund!! hun har blitt stor og fin! Veldig fine og bra bilder også Siter
Guest Vicky Skrevet 31. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 31. Oktober 2007 Hun ser kjempesøt ut. Kan trøste deg med at noen utvikler seg veldig sent. Min egen Vicky er av linjer som utvikler seg veldig sent, og hun var faktisk 44 cm høy da hun var 3 år, og da hun fylte 4 var hun plutselig blitt 48,3 cm høy, pluss en betraktelig kraftigere skalle. Siter
borderen Skrevet 5. Januar 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Januar 2008 Nå er det lenge siden jeg har oppdatert! Yippie har en stund vært litt ute av treningsmodus, men nå er vi i gang igjen! Hun er veldig iverig og alt skal skje veldig fort. Hun blir frustert og kommer med noen merkelige lyder hvis det er noe hun ikke forstår, men hun klarer å holde fokus av like vel. I det siste har vi startet på masse triks. Det er for å øke motivasjonen og fordi hun lett tar til seg læring nå og da vil jeg at hun skal begynne å tilby mye atferd og forstå at det gjår an å gjøre mer enn bare på plass, sitt, dekk og fremadseninger. Høyde: 49,5 cm Vekt: 19,5 kg De to siste ukene har hun lært: - rull - snurre - rygge - snurre på to bein - delvis stå på to bein - sitte bamse/hands up - litt slalom mellom beina Hun har blitt stooor jente Yippie ELSKER snø! Siter
Miriam Skrevet 5. Januar 2008 Rapporter Skrevet 5. Januar 2008 Oi, jenta er blitt stor! Hun har vokst en del siden leiren i sommer *ler* Kjempefin er hun og Siter
Guest Just me!! Skrevet 7. Januar 2008 Rapporter Skrevet 7. Januar 2008 Åå, så fin jente! En av de flotteste aussiene jeg vet om, syns hun ser litt ekstra spesiell ut. Siter
LeneG Skrevet 7. Januar 2008 Rapporter Skrevet 7. Januar 2008 Det var en usedvanlig vakker hund Siter
borderen Skrevet 9. Mars 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Mars 2008 På tide med litt mer bilder o.l. Yippie begynner å bli startklar for både klasse 1 og 2, men jeg venter noen mnd til, siden hun er veldig umoden i hodet. Yippie har forøvrig veldig korte bein ennå (de MÅ da vokse litt snart? Kroppen vokser masse, men beia har vært like korte leeeenge!). Igår gikk vi treningskonkurranse (altså uoffesiell) og vant klasse 1 med 183 poeng. Jeg har fikk fått trent Yippie på over 2 uker og fikk nesten ikke varmet opp. F.eks hopp over hinder har vi aldri satt sammen før, så hun ble noe sikker på hva hun skulle gjør. Hun ble liksom stående igjen ("veien min er jo sperret!"), men når jeg kommanderte hopp var det full fart over og inn på plass igjen. Fri ved foten, lineføring o.l. er jeg veldig fornøyd med. Hun var også bra mellom øvelsene og så ut til å ha det veldig moro i ringen! HER finner du resultatet Siter
Artemis Skrevet 9. Mars 2008 Rapporter Skrevet 9. Mars 2008 Hihi, skjønner hva du mener med de korte benene Så flinke dere er! Jeg synes at Yippie har vokst seg kjempeflott! Siter
borderen Skrevet 9. Mars 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Mars 2008 Enda på det bildet ser ikke beina sååå korte ut! Måtte legge ut dette søte bildet også: Siter
borderen Skrevet 24. Mars 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 24. Mars 2008 Litt flere bilder: Jeg mener fast og bestemt at hun begynner å forme seg litt bedre nå... Hun har ikke såååå korte bein nå vel? Siter
Recommended Posts