borderen Skrevet 6. Juli 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Juli 2007 Så søt ho er.. Hadde ikke du med ho på skolen en gang? Stemmer det. De siste dagene var hun med Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 6. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 6. Juli 2007 Stemmer det. De siste dagene var hun med Men da har jeg jo sett ho, da ^^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 10. Juli 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Juli 2007 Mer spam ja DREP kameraet! LITT stolt bare... Alt skal utforskes av nysjerrige små valper... En litt sjalu Amira gjør alt hun kan for å få oppmerksomhet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
giggi Skrevet 10. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 10. Juli 2007 Nåmmen Herlig søtingen er ! Gleder meg til å se hvordan hun utvikler seg *MERBILDER* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 10. Juli 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Juli 2007 I dette albumet finner du en del flotte bilder! Fikk de ikke fr i dag. Bildene er 2 uker gamle Klikk på bildet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 17. Juli 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Juli 2007 Hun lever opp til navnet sitt ^_^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 17. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 17. Juli 2007 Så søøt er du fornøyd sålangt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Miriam Skrevet 17. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 17. Juli 2007 Ååååååå, helledussen for en søøøt liten aussiefrøken! Kjenner valpesyken komme smygende Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 17. Juli 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Juli 2007 Så søøt er du fornøyd sålangt? Det er veldig varierende hvor fornøyd jeg er. Tanken var jo i utgangspunktet at jeg skal trene henne 1-2 år, så skal moren min overta henne. Dette skal gå meget lett. Hun er lettlært, rampete, men samtidig lett å få oppdragen. Etterhvert som jeg fant forskjellige oppdrettere fant jeg ut at målet ble litt høyere (lp elite og lp-champion) og om hun er bra nok til det, vet jeg ikke ennå. Hun elsker andre hunder og fremede mennesker. Hun er kun litt redd for lyden av bilder som ruser veldig høyt, så jeg vil påstå hun er en meget trygg og fin krabat. Hun smeller ned i dekk (ingen kommando, kun tilbyr atferd) og har god kontakt. Hun er ganske ukonsentrert da, og skal følge med på alt på en gang! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 18. Juli 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Juli 2007 Yippie har fremdeles sin flotte tønnefassong , og snutepartiet er blitt mye lengere Yippie 3 mnd (idag - 18. juli) Yippie og Penny Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aussieglis Skrevet 18. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 18. Juli 2007 Så nuudelig! Hvem er Penny? Fra aussiegården sitt siste kull eller? Who's the lucky owner? Herlig hun var da. Pappa'n hennes blir vel faren til min fremtidige valp hvis hun er fra det siste kullet til aussiegården. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 18. Juli 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Juli 2007 Så nuudelig! Hvem er Penny? Fra aussiegården sitt siste kull eller? Who's the lucky owner? Herlig hun var da. Pappa'n hennes blir vel faren til min fremtidige valp hvis hun er fra det siste kullet til aussiegården. Penny er min gode klassevenninde Line Nilsen sin! Hun er fra aussiegården ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aussieglis Skrevet 18. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 18. Juli 2007 Moro at du har venninner som også har aussievalp nå! Det må være herlig for Yippie å ha noen å snurre rundt på bakken med. De har ikke noen hjemmeside? Er så moro å følge med på nye aussie-eiere med valp! Også har hun jo samme far som blacktorn's valper. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 18. Juli 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Juli 2007 Veldig koselig med andre valper. Vi kjøpte ikke samme rase, bare for å ha det da. Jeg har jo kjøpt en working-aussie, mens hun har kjøpt mer etter milde bruks-linjer/utstilling. Hun har ikke noen hjemmeside ennå i hvertfall! Jeg kommer i hvertfall til å oppdatere min hjemmeside med bilder hver gang de møtes (5 dager i uken ved skolestart). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 18. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 18. Juli 2007 Kjempefine bilder! Hun ser nydelig ut! Moro at du har venninner som også har aussievalp nå! Det må være herlig for Yippie å ha noen å snurre rundt på bakken med. De har ikke noen hjemmeside? Er så moro å følge med på nye aussie-eiere med valp! Også har hun jo samme far som blacktorn's valper. Snart sitter nok du også med en liten rød hihi Veldig koselig med andre valper. Vi kjøpte ikke samme rase, bare for å ha det da. Jeg har jo kjøpt en working-aussie, mens hun har kjøpt mer etter milde bruks-linjer/utstilling. Hun har ikke noen hjemmeside ennå i hvertfall! Jeg kommer i hvertfall til å oppdatere min hjemmeside med bilder hver gang de møtes (5 dager i uken ved skolestart). Tror du skal kikke litt nærmere på stamtavlen jeg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aussieglis Skrevet 18. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 18. Juli 2007 Ja, det blir så stas å få sin egen lille røde. Kjenner valpesyken kommer når jeg ser i denne tråden altså. Hvem burde sjekke hvems stamtavle bedre? Så nydelige de er! "Vi er uskyldige!" ja! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 18. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 18. Juli 2007 Ja, det blir så stas å få sin egen lille røde. Kjenner valpesyken kommer når jeg ser i denne tråden altså. Hvem burde sjekke hvems stamtavle bedre? Hehe, jeg syns bare det er komisk å kalle det milde brukslinjer. Det er litt av begge deler Og mor til Yippie er da en del showlinjer. Og forøvrig en show aussie trenger ikke å være daffere enn en bruksvariant. Det er igjen store forskjeller på også brukslinjene og showlinjene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 18. Juli 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Juli 2007 Hehe, jeg syns bare det er komisk å kalle det milde brukslinjer. Det er litt av begge deler Og mor til Yippie er da en del showlinjer. Og forøvrig en show aussie trenger ikke å være daffere enn en bruksvariant. Det er igjen store forskjeller på også brukslinjene og showlinjene. Takk for forklaring over msn. Kanskje ikke milde, men oppdretter sa i hvertfall at hun var den roligste i kullet (så jeg har selvsagt ingen forståelse av hvorfor hun ville ha akurat DEN, men når jeg møtte den var den veldig fin da). Moren til Yippie er en workingdog, da hun gjeter veldig godt, men hun har også et godt eksteriør. Oppdretterene bak i hennes linjer er avlet etter egenskaper, og utstilling i 2. rekke. Og hvem av valpene som blir best, blir spennende å se. Blir yippie treig, skal moren min helt klart ha henne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 18. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 18. Juli 2007 Hun er såå søt Maren Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 18. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 18. Juli 2007 Takk for forklaring over msn. Kanskje ikke milde, men oppdretter sa i hvertfall at hun var den roligste i kullet (så jeg har selvsagt ingen forståelse av hvorfor hun ville ha akurat DEN, men når jeg møtte den var den veldig fin da). Moren til Yippie er en workingdog, da hun gjeter veldig godt, men hun har også et godt eksteriør. Oppdretterene bak i hennes linjer er avlet etter egenskaper, og utstilling i 2. rekke. Og hvem av valpene som blir best, blir spennende å se. Blir yippie treig, skal moren min helt klart ha henne Tenker Yippie er og blir en knallbra hund og hun har også en kjempedyktig trener Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
giggi Skrevet 19. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 19. Juli 2007 Hun er vakker Håper hun lever opp til forventningene deres Lykke til videre med nusket Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 1. August 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. August 2007 Vi er nå i gang med litt innlæring, så yippie har lært noe nyttig de siste ukene (i tillegg til å klippe bånd). Hun kan hverdagslige ord som "være der", "inn i gården"(hundegården), "buret", "hver så god" (før mat) o.l. I tillegg kan hun "ligg på kommando. "Ligg" skal ikke bety det samme som "dekk". Dekk er en lp-kommado som skal være mye mer eksplosiv, så jeg legger ikk på den kommandoen på noen mnd. Hun kan også "sitt" og "stååå" (for utstilling) + target (slå på musematte/frisbee). Hun har også lært at alt som skjer på venstre side med kontakt, fører til masse godt. Hun går også litt spor Lille klumpen står pent (og alle vinkler er borte... tror jeg må ta et handlerkurs jeg...): Det skal ikke være så greit... Hun er fremdeles ganske søt da... 3,5 mnd gammel i dag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Miriam Skrevet 1. August 2007 Rapporter Share Skrevet 1. August 2007 Vakre, vakre, vakre Yippie! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aussieglis Skrevet 1. August 2007 Rapporter Share Skrevet 1. August 2007 Søteste lille tuppa som er så spesiell med disse merleflekkene sine Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 9. August 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. August 2007 Et litt bedre stå-bilde! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts