Guest Just me!! Skrevet 20. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 20. Juni 2007 Kjempeskjønn! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 20. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 20. Juni 2007 Virkelig søt Har så lyst til å kosemose Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 20. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 20. Juni 2007 *Grøss* Det blikket der kjenner jeg. Pass opp! Det kan smelte selv den sinteste eieren av opptygde pensko Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 20. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 20. Juni 2007 Nå så utrolig søt da Hun kler navnet men jeg tror jeg har hengt meg litt opp i Yabba navnet jeg. Får når jeg ser bildet av henne tenkter jeg Yabba, Hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 21. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 21. Juni 2007 For en søting! Og navnet er kjempekult - det klinger godt, også har det jo en artig betydning (fant på wikipedia: http://en.wikipedia.org/wiki/Yippie). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 21. Juni 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Juni 2007 For en søting! Og navnet er kjempekult - det klinger godt, også har det jo en artig betydning (fant på wikipedia: http://en.wikipedia.org/wiki/Yippie). Ah! Tøft! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 24. Juni 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Juni 2007 Yippie har lagt på seg over i kilo på EN uke! Hun vokser noe frykteferdelig fort! Uff... vil at hun skal forbli liten Hun har forøvrig fått mange flere prikker på nesa! Litt morsomt Mer bilder: Bite i sokken er tøft Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 24. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 24. Juni 2007 Herlige bilder Nydelig er hun! Og de vokser farlig fort ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 28. Juni 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Juni 2007 Hun vokser og vokser, men er fremdeles farlig søt... Her er to album med bilder: På tur Miljøtrening Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbogutten Skrevet 28. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 28. Juni 2007 Så nydelig hun er Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aussieglis Skrevet 28. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 28. Juni 2007 Jeg får lyst til å kidnappe henne altså. Hun er så bedårende! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 29. Juni 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Juni 2007 Og mer bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 29. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 29. Juni 2007 Hun er så søt altså Får skikkelig lyst til å kosemose henne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 29. Juni 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Juni 2007 Hun er så søt altså Får skikkelig lyst til å kosemose henne Haha... da blir du både hårløs og øreløs! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 29. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 29. Juni 2007 Haha... da blir du både hårløs og øreløs! Det er okei, siden hun er såå søt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 30. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 30. Juni 2007 Nåå, for en søt liten en.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helene Skrevet 30. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 30. Juni 2007 Utrolig vakker valp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 3. Juli 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2007 Litt mer spam Hehe Amira og Yippie Bildene er fra sonen-treffet i drammen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toller Skrevet 3. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2007 Herre fred... Hun er seriøst det SKJØNNESTE! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 3. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2007 Hun er såå søt God jente det der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 3. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2007 Nydelig er hun Kjempefine bilder også! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 3. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2007 Vakker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 3. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2007 Hun er bare så utrolig nydelig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanne-pia Skrevet 5. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 5. Juli 2007 Haha, for et genialt bilde! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 6. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 6. Juli 2007 Så søt ho er.. Hadde ikke du med ho på skolen en gang? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts