Gå til innhold
Hundesonen.no

Gjett blandingen - til alle!


vipsen

Recommended Posts

  • Svar 374
  • Created
  • Siste svar

Hmmm ,faren ja.. Han var sort ,og så helt renraset ut visstnok. underasen har MYE pels, og er kjent for å kunne være litt strie ,enmannshunder. En asiatisk rase ,med spesielle kjennetegn.

:lol: Ikke lett å si noe om hunden der egentlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D Jaaaa! Han er verdens? eneste New Chowlands Collie :D

Altså New Foundlender ,Chow Chow - med en dash Border Collie.

Inteligent som en collie ,men lat som en.... vet ikke hva :lol: . Barnevennelig ,god vakthund ,har aldri stukket av ,selv ikke når det er tisper med løpetid i nærheten og vi har glemt å lukke porten.(Han er interessert men ikke nok til å rømme.)

Han har Chowens manke ,nuffens pels,svært grov kroppsbygning - men har fått labbene til Borde Collien - så de er litt spinkle i forold til bikkja... Nydelige faner på bena,og ikke ett hvitt hårstrå før alderen ga ham hvit bart.

Verdens beste ,og snilleste hund :D .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som en blanding av gordon setter og flatcoathed retriever (Er ikke sikker på hvordan det skrives). :wub:

Hehe, alle tror det er Gordon setter i henne, er nok på grunn av at hun er svart. Mora er riktig nok setter, men av type engelsk :) Om jeg hadde hatt ett bilde hvor venstre forlabben hennes vistes godt så er hun 'ES-farget' på poten der, altså hvit med svartskimmel.

Flatcoaten er vi ikke helt sikre på, vi har også ett annet alternativ, noen som kan gjette d?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, alle tror det er Gordon setter i henne, er nok på grunn av at hun er svart. Mora er riktig nok setter, men av type engelsk :) Om jeg hadde hatt ett bilde hvor venstre forlabben hennes vistes godt så er hun 'ES-farget' på poten der, altså hvit med svartskimmel.

Flatcoaten er vi ikke helt sikre på, vi har også ett annet alternativ, noen som kan gjette d?

Ok! :wub:

Hm... *Tenke hvilken rase hun ligner på*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Jaaaa! Han er verdens? eneste New Chowlands Collie ;)

Altså New Foundlender ,Chow Chow - med en dash Border Collie.

Inteligent som en collie ,men lat som en.... vet ikke hva :wub: . Barnevennelig ,god vakthund ,har aldri stukket av ,selv ikke når det er tisper med løpetid i nærheten og vi har glemt å lukke porten.(Han er interessert men ikke nok til å rømme.)

Han har Chowens manke ,nuffens pels,svært grov kroppsbygning - men har fått labbene til Borde Collien - så de er litt spinkle i forold til bikkja... Nydelige faner på bena,og ikke ett hvitt hårstrå før alderen ga ham hvit bart.

Verdens beste ,og snilleste hund :) .

Haha, ikke for å skryte eller noe, men jeg gjettet newfoundlander, chowchow og labrador med èn gang jeg så bildene :D Den hadde veldig typisk chowchow-uttrykk i øynene på det øverste bildet.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...