Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundefestivalen trondheim.


MarieR

Recommended Posts

Ja, skal ta buss hjem igjen... :console:

Er det over 2 km til rådhuset?

Er ikke helt sikker altså, men det er ikke så langt nei. rådhuset ligger ved siden av vidregående skolen på støren da. vi jogget ned til idrettsparken i gymmen og sparket fotball.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 137
  • Created
  • Siste svar
Guest Christine

Okei, flott! Da kan jeg iallefall gå den strekningen med Vegas :console:

Er det i morgen eller på Søndag sheltiespesialen er forresten?

Er ikke helt sikker på når vi kommer i morgen... Kan sitte på med Kjersti, men de drar ikke før ut i 10-11 tiden så får se om mamma kanskje gidder å kjøre.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, flott! Da kan jeg iallefall gå den strekningen med Vegas :console:

Er det i morgen eller på Søndag sheltiespesialen er forresten?

Er ikke helt sikker på når vi kommer i morgen... Kan sitte på med Kjersti, men de drar ikke før ut i 10-11 tiden så får se om mamma kanskje gidder å kjøre.. :)

Det er vel shetland på lundamo på søndag trur jeg hvertfall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er Symra badet og teltet på plass. Det ser veldig ryddig og fint ut der. Teltene står utenfor "banen" som er delt opp i mange ringer. Det betyr at du kan sitte ved teltet ditt og se alt som foregår i alle ringene. Det vil selvsagt stå folk over alt, men altså ingen telt mellom ringene. Jeg fant en plass til teltet mitt slik at jeg har full kontroll på de ringene vi skal bruke både lørdag og søndag. Nå skal jeg gå gjennom lista som heter "Husk å ta med på utstilling", pakke veska, og så er jeg igrunnen klar jeg! (Vel, litt nattesøvn først kanskje).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var Jorunn, det.. Ja, hun er en veldig hyggelig dame.

Hun var forøvrig innom her i går og hentet div. klubb-ting som jeg skulle ha med meg oppover... Så hun fikk streng beskjed om at hun måtte sørge for å "forsvare oss" der oppe da hun skal stille en sønn av min hannhund Moby der....

"Break a leg"!

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Ingvild: Vi kan se an været? Kjører fra Kjersti halv ti i morgen vi så kommer rundt halv 11 en gang.. Jeg mener, er det full storm og pøsregn så sier jeg jatakk til halv 3 bussen.... Skal på fest i 8-tiden så spørs litt på hvor lang tid bussen tar også...Ser det an i morgen, ok? :console:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjett om det er ei som har vært fjern på hundefronten det siste året da! Og oppdaget først i går at Trondheim Hundefestival var HER PÅ STØREN! Så et skilt når jeg var på vei til butikken, bare ehhh.. Så jeg tenkte jeg kunne kjøre nedi idrettsparken å sjekke! Jo jammen jeg fikk sjokk da, haha!

Hadde jo vært kjempekos å treffe mange av dere igjen, men sånn går det når jeg ikke følger med.. Dessuten så var det jo et pissvær uten like, hehe.. Ellers hadde jeg helt sikkert tatt med vesla og trilla en tur nedover :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...