Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundefestivalen trondheim.


MarieR

Recommended Posts

Det er meldt regn, regn og atter regn... :console:

Dog sies det at regn i sløret gir et lykkelig ekteskap... (Trøste seg med det man kan)

Beklager OT, men fikk du pm'en jeg sendte deg for noen dager siden? Når skal jeg hente Freya i morgen?

Regn er det siste jeg ønsker :) Har NKK Bjerke friskt i minne enda!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 137
  • Created
  • Siste svar
Guest Christine
Beklager OT, men fikk du pm'en jeg sendte deg for noen dager siden? Når skal jeg hente Freya i morgen?

Regn er det siste jeg ønsker :console: Har NKK Bjerke friskt i minne enda!

Haha! :)

Tviler det blir så ille på Støren, og om noen faller og brekker benet så blir det vel meg, om jeg kommer.. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner nå å stresse for helgen :console: lurer på om jeg virkelig klarer å få med meg 2 bagger, 3 hunder, 2 bur, ett telt og burtralle fram og tilbake til toget :s vet jo at Guro skal hjelpe meg men hun har jo Pepper å.. iiik jaja jeg får håpe jeg ikke roter bort noen av hundene iallefall :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shit! Var jo enormt langt fra togstasjonen til idrettsbanen! :console:

Er ikke sikkert at vi kommer da... Vil nødig drasse med Vegas den lange veien(regner med det er bilvei, og han er ikke trygg på biler) fra togstasjonen til idrettsparken tur/retur. Også i tilegg være på utstillinga... Jaja, får sikkert ta det neste år.. :)

taxi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Er desverre helt blakk for tiden.. Om mamma sponser tog tviler jeg på at hu gidder å sponse no annet..

Får se det an i morgen, jeg vet nemmelig av en smart måte å tjene penger på :console:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er desverre helt blakk for tiden.. Om mamma sponser tog tviler jeg på at hu gidder å sponse no annet..

Får se det an i morgen, jeg vet nemmelig av en smart måte å tjene penger på :console:

Hvis mamma eller pappa kjører meg, kan du få sitte på med oss... Men har dessverre ingen skyss til deg hjem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner nå å stresse for helgen :console: lurer på om jeg virkelig klarer å få med meg 2 bagger, 3 hunder, 2 bur, ett telt og burtralle fram og tilbake til toget :s vet jo at Guro skal hjelpe meg men hun har jo Pepper å.. iiik jaja jeg får håpe jeg ikke roter bort noen av hundene iallefall :rolleyes:

Sånn stresser jeg også med, hihihihi, jeg kommer (om alt går etter min plan) 20minutter før toget går, goood tid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt inn favorittgodis, ny utstillingsline (sikkert alt for grov kjetting) og minkoljesjampo, som har vært vanskelig å få tak i i det siste. Ellers er ingenting klart. De klærne jeg tenkte å bruke passer dårlig i regnvær, Symra må bades i morgen kveld, men det blir sent for jeg skal til Støren å sette opp telt om kvelden. Før det må jeg hente burtrallen hos noen som har lånt den.

Jeg beundrer dere som driver med utstilling uten å ha bil! Hvordan er det mulig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt inn favorittgodis, ny utstillingsline (sikkert alt for grov kjetting) og minkoljesjampo, som har vært vanskelig å få tak i i det siste. Ellers er ingenting klart. De klærne jeg tenkte å bruke passer dårlig i regnvær, Symra må bades i morgen kveld, men det blir sent for jeg skal til Støren å sette opp telt om kvelden. Før det må jeg hente burtrallen hos noen som har lånt den.

Jeg beundrer dere som driver med utstilling uten å ha bil! Hvordan er det mulig?

Det går med litt "effort" :rolleyes:

Tror jeg talte 26 utstillinger i fjor jeg, i Trondheim, Oslo-omr-, Stavanger osv. Blir lagt igjen noen kroner hos NSB ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går med litt "effort" :rolleyes:

Tror jeg talte 26 utstillinger i fjor jeg, i Trondheim, Oslo-omr-, Stavanger osv. Blir lagt igjen noen kroner hos NSB ihvertfall.

Uff ja, NSB hadde ikke tjent stort hadde det ikke vært for gale hundefolk uten bil :P

Vi tar toget opp 16.07 :console: og ja Guro jeg skal møte deg hehe

er heldig som slutter klokken 12 i morgen da :P

Best for deg, for jeg skal ha dronningens kebab og snoooop før vi drar! :P

Nå gleder jeg meg til turen! Sees på hundefestivalen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg beundrer dere som driver med utstilling uten å ha bil! Hvordan er det mulig?

Signerer den. :console:

"ingen telt mellom ringene, kun på anviste plasser" står det. Spent på om vi får plass til vårt... Jeg skal iallefall gå til innkjøp av parasoll for sikkerhetsskyld. <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Signerer den. :console:

"ingen telt mellom ringene, kun på anviste plasser" står det. Spent på om vi får plass til vårt... Jeg skal iallefall gå til innkjøp av parasoll for sikkerhetsskyld. <_<

He he dem har begynnt å sett opp telt alerede da, begynnt i går jveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...