Gå til innhold
Hundesonen.no

Stine & Kira :-)

SD

Recommended Posts

Skrevet

Hei, vil jo gjerne presentere meg og hvertfall hunden min :)

Jeg heter Stine, er 17 år og bor i Trondheim. Den 1. august 2005 hentet jeg min svarte, nydelige Labradorvalp Kira i Gøteborg, Sverige. I dag er hun akkurat 10 uker. :D Hun er så søt :roll:

Hadde en Golden Retriever ved navn Kaisa, men hun gikk fra oss i 2003, 11 år gammel.

Skrevet

Velkommen hit, med ny (forhåndsvis i alle fall) hund og greier! Synd det med Kaisa :) Jeg formelig Eeeelsker Golden Retriever! Må legge ut noen bilder etterhvert å da :D

Skrevet

Elsker Golden jeg også, men klarte ikke og ville ikke skaffe meg en. Ville blitt for mye sammenligninger med Kaisa. Skaffet meg heller en i samme "kategori" :)

Bilde kommer :D

Skrevet

Velkommen hit ja. Så Kira er det hun heter? Tinka gleder seg til å møte på halvsøstra si etterhvert, hihi. Planlegger å ha valpetreff i august/september, så da må du komme. :)

Også må du legge ut litt nye bilder. :D

Skrevet

heihei! halvsøstren til tinka?...hmmm..da trenger kanskje ikke ask og caro og sloss om tinka lenger dah.. :D nei da jeg bare tuller, men de gutta der liker labiser :)

velkommen skal du være! håper på mange pene bilder :D

Skrevet
Labbiser er verdens beste rase etter newfoundlandshunder! :P  =D>  :D Fra hvilken oppdretter kommer din fra?

siden det er halvsøsteren til tinka vil jeg tru den kommer fra Lorca`s kennel :D

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...