Gjest Skrevet 31. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2008 Alt for emo musikk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carma Skrevet 1. November 2008 Rapporter Share Skrevet 1. November 2008 Haha, jeg satte den på filmen og den ble stående her og "plinke"... Plutselig sier sambo: "Hva ER det du ser på? Er det noen slags begravelse eller noe eller....??" Ble kanskje litt for mye feeeeelings for min del... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 1. November 2008 Rapporter Share Skrevet 1. November 2008 Ha ha ha Carma Ja, synes også den ble litt vel sentimental. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 1. November 2008 Rapporter Share Skrevet 1. November 2008 *ler* Aner ikke hvor mange ganger jeg har sett denne, men det er virkelig noe som fasinerer meg stort... tralalala Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aina&Kaizer Skrevet 1. November 2008 Rapporter Share Skrevet 1. November 2008 Det er det rareste jeg har sett på lenge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 1. November 2008 Rapporter Share Skrevet 1. November 2008 *kremt* forstod ikke hva som var bra med den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 1. November 2008 Rapporter Share Skrevet 1. November 2008 *kremt* forstod ikke hva som var bra med den Så du er ikke det minste grann fasinert altså? Personlig synes jeg den er helt fantastisk. Muligens det beste som har blitt laget. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sissi Skrevet 1. November 2008 Rapporter Share Skrevet 1. November 2008 hm.. forstod nok ikke den jeg heller.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blondiemamma Skrevet 1. November 2008 Rapporter Share Skrevet 1. November 2008 ikke jeg heller Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 1. November 2008 Rapporter Share Skrevet 1. November 2008 ikke jeg heller Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 1. November 2008 Rapporter Share Skrevet 1. November 2008 ha ha det er da ingenting å forstå. Den er bare rar, merkelig, syrete og surrealistisk. Thats it, intet mål, ingen mening. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stinebolset Skrevet 1. November 2008 Rapporter Share Skrevet 1. November 2008 hehe, blir jo nesten litt flau over at eg synes den var fin jo :blush: Eg synes den er vakker eg men så liker jo eg piano musikk også da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aussieglis Skrevet 1. November 2008 Rapporter Share Skrevet 1. November 2008 TEKSTEN var det som fanget meg! Tårene bare trilla Men så føler jeg vel egentlig at hundene mine er grunnen til at jeg eksisterer, og syntes alt passet så bra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 1. November 2008 Rapporter Share Skrevet 1. November 2008 Jeg ble faktisk ganske rørt av videoen, og kjennte meg igjen i mye av det hun skrev... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 1. November 2008 Rapporter Share Skrevet 1. November 2008 The evil look Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pion Skrevet 10. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2008 http://www.youtube.com/watch?v=lHAshi4vdbg fdjsajifio så forferdelig søt at jeg smelter og renner utover gulvet her jeg sitter... jeg syns at folk skal poste fler videoer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 10. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2008 Jeg tror jammen jeg smeltet litt selv jeg.. Har du sett, så nydelig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TollerRetriver Skrevet 16. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 16. Desember 2008 Aaaaaw. Så skjønn liten valp! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørg Eva Skrevet 17. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 17. Desember 2008 *ler* Aner ikke hvor mange ganger jeg har sett denne, men det er virkelig noe som fasinerer meg stort... tralalala Hehe kan vel ikke ha bakkekontakt de som har laget den videoen der? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Skrevet 29. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2009 Her er en som ikke kommer fra youtube Men for en herlig stopmotion - video.. http://www.buzzfeed.com/jabok/her-morning-elegance-4v9/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aina&Kaizer Skrevet 1. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2009 Du MÅ ha headset for å se (eller høre, er det vel) den videoen. Det er veldig stilig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inustaff Skrevet 9. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2009 Søt liten gutt,men drøyt veslevoksen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sissi Skrevet 9. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2009 Søt liten gutt,men drøyt veslevoksen... hihihi der der kunne vært noe min 3 åring kunne sagt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inustaff Skrevet 9. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2009 Det forundrer meg hvor flinke amerikanere er til å snakke,selv i ung alder?! Vet at 3 åringer normalt snakker,men disse ungene "over there" snakker jo likt ofte i 2 års alderen! Aldri hørt 2 åringer her borti snakke så godt! Ja barn er merkelige!De tenker ikke på hva de sier..heheh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Skrevet 16. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 16. Februar 2009 Amerikanerne kommer.! Men kan ikke si jeg er videre imponert... NB, kun for voksne. Sony lanserer et nytt produkt.! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts