Gå til innhold
Hundesonen.no

Har så vondt i magen!

TineSimbaNana

Recommended Posts

I litt over en uke nå har jeg hatt vondt i magen. Det er liksom over underlivet og under magen, på midten, venstre og høyre side. Jeg merker det mest på høyre side! <_<

Det er vondt hele tiden, men det er ikke ille hele tiden! Noen ganger har jeg sinnsykt vondt og andre ganger går det greit. Det som hjelper er å sitte og eller holde beina høyt.

Er det noe som går kanskje?

Nå har jeg hatt det i over en uke liksom og det er sinnsykt slitsomt siden det går litt utover hundene for når dem drar på tur blir det bare verre og jeg må gå som ei gammal dame og eller være helt strak i ryggen. av og til får jeg også vondt i ryggen, rett over rumpa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Snusmumrikk

Bare vondt? Ikke dårlig i magen ellers?

Det kan jo være mye rart, men det første jeg tenker på er blindtarmbetennelse. Jeg hadde noe som kjentes akkurat sånn ut for noen år sia, og da ble jeg lagt inn på sykhuset fordi legene trodde det var blindtarmbetennelse (når jeg endelig etter laaang tid kom meg til lege). Nå var det ikke det da, det var en annen betennelse, men hvis det er veldig vondt på et spesifikt sted på høyre siden av magen og har vært det i over en uke ville jeg nok tatt meg en tur til legen. Og skulle det være blindtarmen så er ikke dette noe farlig hvis du går til legen med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen får mens smerter og kramper under eggløsningen, før selve mensen. Kan være en- to uker før. Dette kan også komme noen måneder og ikke kjenne det neste måned.

Hvis du ikke har løs mage, kvalm, dårlig matlyst, men har smerter over tid bør du kanskje få en lege til å se på det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns også at det høres ut som mensen eller eggløsning. Spesielt siden du sier at det er over underlivet og under magen.

Blindtarmen er på høyre side, sist jeg sjekket! Så det kan jo være det også. Men når jeg hadde blindtarms betennelse så kunne jeg ikke gå på høyre fot og hadde høy feber. Men det kan jo også være fordi legen insisterte på at det var urinveisinfeksjon og nektet å legge meg inn på sykhuset?

Lykke til uansett. Håper du finner ut av det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare vondt, ikke dårlig i magen nei..

Jeg pleier å ha mensen smerter men jeg pleier bare å ha det den andre dagen og tredje, ikke første - fjerde eller femte. Fikk mensen for tre dager sia. Og er snart ferdig!

Nå har jeg hatt vondt i magen over en uke. for over en uke siden hadde jeg ikke vondt i magen på to dager, men før de to dagene hadde jeg vondt i magen i to-tre dager. også kom det tilbake igjen for litt over en uke siden.

Jeg har også vondt i ryggen innimellom, har også hatt bittelitt feber men har ikke det nå. men jeg har hatt litt dårlig matlyst, men sånn har jeg alltid vært! Egentlig! Noen ganger har jeg god matlyst og andre ganger ikke,sånn er jeg bare :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Snusmumrikk

Ta deg en tur til legen du. Han/hun har mye større mulighet til å finne ut hva det er enn oss som sitter her og stort sett egentlig ikke har peiling. Er det noe å gjøre med det er også legen rette person :)

God bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man er vel ikke gravid når man har fått mensen?? :)

Det at du har fått mens er overhode ikke noe sikkert tegn på at du ikke er gravid ;) Ikke få noia nå, men hvis ikke det gir seg i løpet av kort tid så ta deg en tur til legen evt få deg en gu.

God bedring ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hei alle hundefolk! 😀 Jeg er på jakt etter en ny turkompis og følgesvenn. Jeg har tenkt på rase lenge og ønsker også innspill fra dere, så håper dere kan hjelpe meg. Jeg er tidligere vant med Alaska Husky da jeg har hatt 2 av den rasen, jeg elsker polarhunder og liker veldig personligheten og ærligheten til huskyene, så jeg var i utgangspunktet bestemt på en ny Alaska, men har senere sett mye på Siberian (SH grunnet at jeg liker at de er kraftigere) men så er det som trekker ned at jeg gjerne ønsker en som kan være litt løs i rundt meg når jeg holder på ute uten og stikke av, har også sauer beitende rundt eiendommen så det er jaktinstinktet som er litt vanskelig. Jeg bor på et stort småbruk med masse plass, går mye turer både i skog og på fjellet. Har også sett litt på rasen Lapsk vallhund, da de er litt like i utseende men den er en gjeterhund og har lite jaktlyst, gjeterhunder har jeg lite erfaring med og er redd det kan bli slitsomt mye lyd (helt greit med lyd når de er i aktivitet og lek) men vil ikke ha en som står å bjeffer hele dagen. Er også redd for at den skal begynne å gjete på alt. Jeg har gått litt tom for alternativer på eventuelt flere raser, og der håper jeg dere kan hjelpe. Er også interessert i å høre erfaringer fra folk som har Siberian eller Lapsk.
    • Vesle Yoshi er blitt over 2 år nå. Vi driver stort sett med blåbær løp da han er en smule overivrig på stevner og vil hilse på alle, så vi er avhengig av gjerder. Han har dog startet noen offesielle stevner. Han ble 3. beste agility hund i japaner klubben. Han er fremdeles minstemann i flokken og er kjempeglad for at båndtvangen er over, han elsker å løpe.
    • Han er helt nydelig😍  Blir veldig nysgjerrig på en sånn en dag😅
    • Tusen takk for det. Da er oppdretteren useriøs men jeg visste ikke om det før jeg kjøpte valpen. Ikke alt man kan lese om på dogweb eller Facebook.
    • Nei, seriøse oppdrettere lurer naturligvis ikke valpekjøpere. Useriøse oppdrettere gjør hva de vil.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...