Gå til innhold
Hundesonen.no

Chessea


Maria

Recommended Posts

Ja, da er det endelig bestemt hvilken valp som blir min Chessea. Huff, så deilig.. :)

Chessea er en svart portistispe med en hvit flekk på brystet. Oppdretteren mener hun er den mest lovende tispa ekstriørmessig, og at hun passer kjempefint til vår familie. Fikk se henne på webcam i sta. Sett noe nydeligere liksom?? :-o Følte jeg måtte dele det med noen. Så, om ca. 10 dager skal dere få se masse bilder av nurket mitt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åå så gøy, men hvorfor får vi ikke se bilder av dem nå? mener du snakket om noe passord beskytta side og greier?? jeg er bare nysgjerrig altså:)

Ja, alle bildene er på en passordbeskyttet side på oppdretterens hjemmeside. Dette er fordi noen valpekjøpete ( :? ) ønsket det. Det var faktisk flere som ønsket det, så oppdretteren innfridde de ønskene. De ville visst ikke at det skulle ligge så mye info om hunden deres på nett. Nesten motsatt av meg det gitt. Oppdretteren selv syns det var veldig spesielt, men. Når hun er bare MIN skal jeg ta bilder. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjipe kjipe oppdretter som ikke engang vil sende deg bilder av den som er DIN! Så kan hun bare copyrighte resten liksom.Hehe. Vil se bilder nåå! Dersom de har bestemt hvilken som er din så er det vel ikke farlig om DU får de bildene vel?

Kjipe eiere til kullsøsken også, hadde det vært meg ville jeg spamma bilder av Mona til hele verden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så heldig du er!! Gratulerer! Nå er jeg helt ny her og kjenner ikke deg eller vet hvor lenge du har venta, men jeg gleder meg uansett på dine vegne og ser fram til masse nydelige bilder! :)

Har ventet i ett år og 2 måneder :-o hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...