Gå til innhold
Hundesonen.no

Kloning av familiehunden


Silje

Kunne du tenke deg å klone hunden din?  

21 stemmer

  1. 1.

    • nei
      19
    • ja
      2


Recommended Posts

Hadde det ikke vært koseligå hatt en ekstra Lili løpende rundt deg da :) hehe:)

Da hadde det blitt galehuset neste for min del :) Neida, hehe.. Men en LiLi holder for meg ja.. Kloning er jeg helt imot. Det er totalt uetisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kunne tenkt å klone katten min, men det blir litt egoistisk synes jeg.. for jeg er så glad i katten min og når jeg mister henne så.. ja.. da hadde jeg gjerne hatt lyst på en katt som var helt lik i oppførselen! Pusen min er verdens beste, seriøst:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener i alle fall at dyr er egne individer med egne personligheter, på lik linje med mennesker. Det blir ikke den samme hunden fordi om den ser helt lik ut. De har hver sin "sjel", eller hva man nå velger å kalle det.. Jeg hadde i alle fall blitt skremt hvis jeg reiste til Hamar for å stille min LiLi, og der, inne i ringen, ser jeg meg selv som allerede er der og stiller min LiLi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Je har ingenting i mot kloning, ogje kunne tenkt meg å klone gromgutten min :)

Så dere som er imot kloning synes at det er fælt å vekke til live dyre arter som har blitt utrydda av mennesket? Synes dere at det er riktig? At dyr som har blitt utrydda av mennesker itte skal få sjansen tel å leva igjen?? For det er faktisk det dom gjør med kloning!

Men derimot genmanipulering er je imot. Å kunne bestemme hvordan barnet skal se ut før det blir født?? men det er en anna diskusjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det oppå toppen der var muligens bare en test på om kloninga er klar tel bruk :) Det er veldig få som kommer tel å få bikkja si kona!

Hva vet du om det?

DEN bra utstillings/agility/jakt/bruks/lp-bikkja.. Selvfølgelig vil de ha en helt maken..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nok med den hunden jeg har. Men ingen dyr er like og man kommer aldri til å få et dyr som de du har, igjen noen sinne.. Så skjønner at folk kan bli fristet til det hvis de har et dyr som er helt unikt og flott. Feks. jeg kommer aldri til å finne en slik katt som jeg har nå, så da kunne jeg nok sikkert ha klonet pusen min. tror det blir sånn når mennesker lever så lenge og kjæledyrene lever så myye kortere. Og så ønsker man jo at dyrene skulle ha vært hos oss lengere.

Jeg skjønner ikke hvordan det går an å klone noe jeg da! :? Det blir for vanskelig for mitt hode..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff... syns ikke noe om kloning. Det er noen ting mennesker egentlig ikke burde kunne gjøre... syns ikke man skal leke gud på den måten.... jeg syns mennesker burde la naturen være som den er...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NEEEEEIIIII!!! Pito er Pito og jeg vil aldri ha en "henne" igjen.

Lik i utseendet eller ikke hunden vil ALDRI bli som henne uansett!

Jeg skal nyyyyyte tiden jeg har med henne og hun er min aller første hund som alltid vil sitte dypt i hjertet mitt. Men når det er over så er det over. Skjønner ikke vitsen med kloning...

Men så er det jo folk som vil stoppe ut hesten sin også da så det er sikkert noen som vil klone også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NEEEEEIIIII!!! Pito er Pito og jeg vil aldri ha en "henne" igjen.

Lik i utseendet eller ikke hunden vil ALDRI bli som henne uansett!

Jeg skal nyyyyyte tiden jeg har med henne og hun er min aller første hund som alltid vil sitte dypt i hjertet mitt. Men når det er over så er det over. Skjønner ikke vitsen med kloning...

Men så er det jo folk som vil stoppe ut hesten sin også da så det er sikkert noen som vil klone også

HELT fullstendig enig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...