Artemis Skrevet 28. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 28. Mai 2007 Her er hjemmesiden vår, den er ikke så veldig proff akkurat, mangler bla. et navn(overskrift). Mer hjemmesidemekking blir det etter eksamen. Ta gjerne en titt og kom med konstruktiv kritikk! Hjemmesiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 28. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 28. Mai 2007 Den var skikkelig fin! Jeg synes du burde ha et bilde øverst (der hvor det er et potemerke) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 28. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 28. Mai 2007 Syns siden er veldig fin men jeg syns den blir litt tam øverst der det potetrykket er.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 28. Mai 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Mai 2007 Takk begge to Er fullt klar over at den er kjedelig der. Hadde tenkt å ha en slags overskrift, men kommer ikke på hva jeg skal skrive! Skal prøve å få hjernen i gang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 28. Mai 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Mai 2007 Nå har jeg "pyntet" litt. Overkill eller ok? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 30. Mai 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Mai 2007 Nå er bloggen tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 30. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 30. Mai 2007 Veldig pen og ren hjemmeside. Det er så behagelig med sider uten animasjoner, flash og stæsj og reklame! Enkel, men likevel sjarmerende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar