Gå til innhold
Hundesonen.no

Får valpen min om 2 dager


teresemor

Recommended Posts

Nå går virkelig dagene sakte;)

Jeg får på søndagen min første valp som jeg og samboeren skal ha sammen =)

Ingen av oss har hatt hund før, vi har begge vokst opp med und men det er jo ikke det samme =)

Jeg får meg ei lita toypuddel tispe med fargen aprikos, og dere kan tro jeg gleder meg. Jeg var først på besøk hos oppdretteren før moren ble parret og deretter har ejg vært på besøk 2 ganger til, så skal bli godt å få henne hjem..

Men uff jeg gruer meg jo også. Mange ting som svirrer oppe i planeten.. hehe:

Enn om vi ikke gjøre en bra jobb med henne, enn om dit og enn om datt... hihihi

Neida det går vel elst bra, men er nervepirrende dette her..

her er to bilder av nurket mitt:

=D

post-1649-1179487235_thumb.jpg

Er det rart jeg gleder meg til å få dette nurket hjem?

Her er min hjemmeside, men video og bilder av Toffie;

www.teresemorga.piczo.com

Gå inn og se da vel, og sleng en hilsen i gjesteboka i samme slengen =) hehe

post-1649-1179487149_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så deilig at det er så få dager til da! Jeg får min valp hjem om 3 uker og 2 dager..! =) Men det går jo fort fremover det da, har mye annet å tenke på også, men allikevel går jo også tiden sakte..! Så jeg skjønner godt hvordan du har det!

Jeg har akkurat samme følelsen som deg, gleder meg enormt, men er jo litt redd for at vi ikke er "gode nok" så han blir en problemhund eller liknende.. Men allikevel så vet jeg jo at det går bra. Dessuten så sier samboern min som så at om alle andre har hund, så kan vi også, og vi kommer til å gi den hunden et bedre liv enn mange andre klarer som bare har hund fordi de fikk lyst på hund..! Jeg er jo oppriktig interessert i hunder, og har tenkt å drive med litt forskjellig rart av aktiviteter med den, så han får nok et aktivt liv! =)

Lykke til med valpen, bare å legge ut info om hvordan det går med dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye, og jeg vet akkurat hvordan følelsen er. For i morra henter jeg min :D

Det går nok bra, og du klarer nok å gi den det hjemmet den fortjener, bare man har rett innstilling. Gå et valpekurs så får du mange gode tips der også :) + en fin sosialisering...

Lykke til...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kommer ikke til å få sove godt i natt vet jeg :hmm: Husker natta før vi hentet valpen vår, jeg sov kanskje 1 time, og hundre tanker surret rundt i hodet mitt, så jeg sto like gjerne opp og ryddet og sikret hele leiligheten min for at valpen ikke skulle skade seg på noe, satt hele natten og surfet på nettet etter hundeting og info :hmm: Du har virkelig en herlig tid i vente, og jeg vet hvor mye du har gledet deg, og du har virkelig stått på og gjort det du kan får å ha kunnskap om rasen :P Toffi er heldig som får en eier som deg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...