Gå til innhold
Hundesonen.no

Gratulerer med dagen!


vipsen

Recommended Posts

Her har det blitt til sammen 6 is fordelt på meg og vesla til samboer'n... Namme! :) Ingen vannblemmer av bunadsko, men sååååre føtter av nye støvletter som absolutt burdte vært gått inn på forhånd... :D Vi har vært superheldige med været. Vært varmt og deilig hele dagen så langt!

Håper alle har en finfin 17. mai 2007! :icon_fun:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen! :icon_fun:

Her er det vannblemme på en tå og røde merker på halsen etter en bunadsølje som ble presset inn av capen, men ellers er ting flott. :D

Har jobbet (gått i tog med en 7.klasse), spist pølse og prata med mange kjente. Nå er det en hvil før jeg og bikkja skal ut en tur, og i kveld er det grilling på stranda, så sant været holder. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreløpig har jeg vært på en koselig lunsj, og snart blir det familieselskap med grilling. Da skal selvfølgelig Orry være med, og leke og kose seg med Mira, en hundevenn :) Han har allerede fått i seg litt godt, is og strupe, så han er foreløpig fornøyd. Aner meg at det vanker litt på han dit vi kommer og, bak min rygg :)

Skal ikke klage på været, det er stort sett sol. Akkurat nå er det overskyet, men jeg er fornøyd så lenge det ikke regner!

Gratulerer med dagen til alle! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagel alle sammen :icon_fun:

Her er det ingen vannblemmer etter bunadsko :rolleyes: (Har bunad..Men den henger i skapet i år :) )

Har til nå spist 3 is :D (Kule-is , Isabella Nøtt,og en vann is :) Fra fryser`n :)

Været er helt OK..Sola skinner,men det er litt surt ute.. :D

Nå lager vi good middag, meg og samboern..

Og ikveld blir det vel en tur til byen, på tivoli..

(Bruke litt penger.. :D )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øsende, pøsende regnvær i Tromsø, noe som gjorde at jeg ikke orket å gå opp på barneskolen. Dro og gikk i russetoget før jeg kom hjem og spiste taco. Nå skal jeg slappe litt av før jeg hyrer på meg regnklærne og går en tur i skogen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bunaden passet, bunadskoene var litt små men det gikk bra, ingen is men litt popcorn, lukta av brann i hele sentrum, greit vær og rytmen fra korpset tok overhånd over beina mine. Skal spise middag om en times tid, og så tror jeg at jeg drar oppi skogen en tur med Tinka. Nå i ettermiddag har jeg hatt mimrestund fra nittitallet med Kristina (man finner mye artig på youtube, f.eks. Barbie girl, Macarena, I'm blue da be dee og Freestyler).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våknet kl. 07 av barnetoget, ikke mange timer søvn altså...

Gikk en times tur med Taika, før jeg var hjemme og tok på meg bunad. Tok bussen ned til byen (der det lukta røyk etter brannen i natt), og gikk i tog sammen med noen venner. Dro til Royal Garden for å spise, så dro jeg på Tivoli (der jeg vant 2 kg sjokolade!), og var hjemme igjen i halv seks tiden, for å grille :)

Ingen is, men popcorn, sukkerspinn og brus :)

Uheldigvis tre vannblemmer av for trange bunadsko <_< :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen (som var) folkens.

Her ble det vekking kl 5 av min kjære russe-nabo, så igjen kl 7 av korpset (som av en eller annen grunn har begynt å gå forran huset vårt (de har alltid gått bak), og jeg hører av den grunn det MYE bedre).

Da fikk jeg ikke sove lenger, så sto opp. Bestemte meg for å ta på bunaden (litt synd å ikke bruke den den ene dagen i året). og sto å så på barnetoget som gikk forbi huset vårt rundt 10.

Vi (jeg og typen) tuslet ned til "sentrum" og var der litt. Men dro for hjem, spiste, og tilbake for å se på russetoget (som var en skuffelse).

Liten blemme på hver lilletå, men ellers var alt flott.

Fikk besøk av brodern og dama til middag. Vi grilla, spiste jordbær og sjokolade- og bløtkake. (nam).

Resten av kvelden slappet vi bare av.

Men må bare si at Rex var utrolig flink i natt, for jeg var forberedt på et orkester fra han om noen russ eller korps skulle vekke oss. Men neida, flinke gutten lå helt rolig (holdt seg sikkert for ørene :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var ute natt til 16.Mai og var på frokost hos en lærer om morgenen. Så var planen å dra til bergen for å gå i russetog men jeg og alle vennene mine var HELT kjørt så vi sovnet på sofaen og dormet frem til klokken var nesten 18.00. Så dro vi på vors hos ei venninne, men jeg og ei an ei var så utslått at vi dro heller hjem til meg og så på film og kubbet tidlig på sofaen :):D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...