Gå til innhold
Hundesonen.no

River Nova Beware of Blazing Taika (Tolleren Tekla)


Helene

Recommended Posts

  • Svar 90
  • Created
  • Siste svar

Så skjønn :ahappy:

Kan jo innrømme at jeg har "undervurdert" tolleren litt jeg og, men det er fordi de få jeg har truffet har vært noen forferdelige hunder (slemt å si kanskje, men sant). Men begynner jo å bli veldig omvendt etter å ha sett bilder og lest om tollerne her på forumet da, hadde vært moro å møte noen av disse også :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så skjønn :yes:

Kan jo innrømme at jeg har "undervurdert" tolleren litt jeg og, men det er fordi de få jeg har truffet har vært noen forferdelige hunder (slemt å si kanskje, men sant). Men begynner jo å bli veldig omvendt etter å ha sett bilder og lest om tollerne her på forumet da, hadde vært moro å møte noen av disse også ;)

Du får jo møte både Tekla og Bono på valpetreffet, hvertfall. :ahappy:

Takk så mye for koselige tilbakemeldinger. Er jo "litt" stolt av prinsessa mi. :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får jo møte både Tekla og Bono på valpetreffet, hvertfall. :yes:

Takk så mye for koselige tilbakemeldinger. Er jo "litt" stolt av prinsessa mi. ;)

Ja, gleder meg veldig til det :P Men de er jo så søte, så pass på at vi ikke stjeler med en av dem hjem :ahappy: :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, gleder meg veldig til det :yes: Men de er jo så søte, så pass på at vi ikke stjeler med en av dem hjem :ahappy: :ahappy:

Haha, jeg kommer til å holde et godt tak i halen hennes hele tiden. ;)

Fysj av meg...noe så motbydelig, stygt og ekkelt.... æsj.... valper (særlig retrivere) er så inderlig stygge som små bamser altså...!

Ikke sant! De er til å bli kvalm av asså. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey, åssen har denne tråden klart å gå meg hus forbi..?! Aner jeg en litt stolt Helene eller??! :) Kanskje jeg må lage en slik tråd for Bono også etterhvert, men nå har jeg egentlig nok med å lage hjemmeside..! Det er vanskelige greier ass..! ;)

Tekla er nydelig altså, må si meg enig med alle tusen andre som har skrevet her allerede!.. Hihi! Hun er en skikkelig badeengel også, om du tar en titt på Lillian sin side! =) Men det har du vel kanskje fiksa for henne, så du vet det vel allerede! =)

Gleder meg til om noen få 9-11 dager, det går nok fort skal du se! Blir såå spennende altså! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh gud, hun er så søt. :)

Ulrikke ble helt gærn når hun så hun, så hun gleder seg sånn passe til å møte hun! :wub:

Hihi, du får dra med deg Ulrikke også på valpetreffet i Frognerparken da vettu ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søndag kveld kom Tekla hjem, og det går helt strålende hittil. ;)

Første natten var vi ute kl. 02 og 05, men i natt holdt hun seg helt til 06! :icon_fun:

Baltus tar det veldig bra, han er noe mer tilbaketrukket enn normalt, men hilser blidt på den lille tuppa, og lar henne holde på som hun vil :P

Et par bilder fra i går - under et døgn siden hjemkomst.

Img_2425-.jpg

Img_2440-.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Da var Tekla blitt drøyt 13 uker gammel, og vi storkoser oss sammen. :P

I dag har frøkna jobba hardt, flere bilder ligger i bloggen fra i dag. :wacko:

Img_3379.jpg

Vanne må man gjøre på varme dager

Img_3393.jpg

..Men for all del - ikke glem væskeinntaket!

Img_3413.jpg

Litt terrorist må en piraya tillate seg å være devil_catt.gif

Img_3486.jpg

..likevel kan ingen se så uskyldig ut. angel.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...