Gå til innhold
Hundesonen.no

The best of friends

Toller

Recommended Posts

Skrevet

Har ikke så mange koselige bilder her, men har bilder av Chessea og hennes beste venner. Hun er en smule rasistisk og leker aller helst med hunder av samme rase. Treffer vi en vannhund blir hun vill og gal.

Chessea og Zira er skikkelig gode venner. To nakenromper :)

39.jpg

38.jpg

40_copy.jpg

41.jpg

Her er Chessea og mammaen hennes, Joysea. De er også veldig gode lekekamerater! :P Klemme mammaen sin!

juli2006331.jpg

juli2006363.jpg

Chessea og hennes søster Nemi er gode venner, men lager masse lyd. :) Halen til Zira i forgrunnen.

aprilbilder2007%20(22).jpg

Chessea, Nemi og Zira. Alle tre badet sammen.

aprilbilder2007%20(20).jpg

Men de beste vennene er Chessea og mammaen min. De er helt utrolige sammen! :P

juli2006429.jpg

• Svar 62
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Har noen bilde av Hunden min og andre hunder:)

Legger bare inn noen :)

Første møte med Max, han er bare 8 uker.. Lengter nok etter Moren , vil nok ha melk:p hehe..

Så sød:)

http://i68.photobucket.com/albums/i17/Niki...debilder/30.jpg

Kita & Dolly, Så søde:P

http://i68.photobucket.com/albums/i17/Niki...er/Bilde069.jpg

Her er hele gjengen :) Fra stor til liten :P

http://i68.photobucket.com/albums/i17/Niki...er/Bilde121.jpg

Vennane på tur:P

http://i68.photobucket.com/albums/i17/Niki...er/PICT2223.jpg

3, beste vannane på tur:P

http://i68.photobucket.com/albums/i17/Niki...er/PICT2235.jpg

Skrevet

Vennegjengen vår..

post-1210-1178390014_thumb.jpg

Min er den svarte :-)

Hennes beste venn, leonbergeren døde igår pga kreft :) Samme dag som en golden-tispe i den faste vennegjengen også ble avlivet pga. ryggproblemer.

Lenge lurt på hvordan jeg kom til å føle det når en av våre hundevenner dør, og nå veit jeg dessverre det.

:)

Skrevet

aCIMG1706.sized.jpg

Frk. Shiba syns apportbukk var mer morsomt enn frk. Dinersen.. Sånt syns ikke frk. Dinersen noe om..

aCIMG2544.sized.jpg

Er ikke lett å være liten frk. Shiba når man leker med store belgere i høyt gress, altså..

aCIMG3138.jpg

NM i markkryping?

aIMG_0270.sized.jpg

Tjukken og Emma..

aCIMG3915.sized.jpg

Dina og Emma..

Guest Christine
Skrevet

Okei, her er noen vennebilder:

Bakholds angrep:

PICT0211.jpg

To gode venner:

PICT0693.jpg

PICT0048-2.jpg

Milo elsker Tinka:

0804072020.jpg

Og tilslutt: En hel vennegjeng(Stakkar, stakkar Tulla, vistes jo nesten ikke og Taika var ikke med)

PICT0041.jpg

Skrevet

IMG_0115-1.jpg

Fibi og Solo

IMG_2492_2.jpg

Turnøttene raste ut av posen. Godbitsøk kan man jo... :whistle:

IMG_1117.jpg

Fibi og meg. Vi er jo bestevenner, vi...

DSC_0114.jpg

Ane og Solo susser. Bestiser! :twitch:

Skrevet

Vennebilder har jeg nok mest av med Buffy utrolig nok.. Hu som egentlig ikke gikk så bra sammen med noen.Men, når det kom til bilder kunne hu godta det meste.

Med Bridie er det mest sammen med kattene. Har en del "langt unna" bilder av Bri med venner, men veldig få oppstilte bilder. Legger ut litt av hvert her jeg. Men den beste vennen til Bridie er nok uansett katten Lucifer!

Buffy og irsk setter'n Ato. De gjorde en del kunster sammen faktisk, og bare ved hjelp av litt godbiter så kunne de fint ligge sånn sammen. (De som kjente Buffy blir nokmer sjokkert over dette enn mange andre :twitch:)

4.jpg

Dette syns jeg er et nydelig bilde av Oliver og Buffy. De sitter sammen og ser på kuene.

8.jpg

Så et par bilder av trekløveret Buffy, Oliver og Mexxi. Mexxi og Buffy fløy i trynet på hverandre titt og ofte. Den lille rotta angrep digre schæfern, og Buffy forsvarte seg.. Men, når de ble stilt opp spnn og kommandert BLI, så var det aldri noe problem.

20.jpg

27.jpg

Buffy og Psycho da han var liten pusunge. Her hadde han vel vært hos oss kanskje 1 mnd eller noe.

28.jpg

VENNEbilder ja... ;) Det ser kanskje stygt ut, men.. :whistle: Psycho 6 mnd, Buffy 4 år.

30.jpg

Legg merke til at Buffy biter over hele katta her ;)

43.jpg

Skrevet

Deler opp i to jeg...

BUffy og Lille Lucifer, et par dager etter han kom til oss. lille tøffingen det!

bilde1229dh.jpg

Også Bridie og et par av hennes venner... Lucifer og Bri er virkelig "godbusser"

Bilde005.jpg

Bilde.jpg

Slik koser de seg ofte på fanget mitt.

Bilde016.jpg

Også Bridie og Carma, de er egentlig venner asså :whistle:

Bilde022Small.jpg

Skrevet

Her er mine 2 barn, ikke akkuratt noen morrafugler :

Neida, får det ikke til fordet jeg... Grrrrr nå blir jeg irritert!

http://img517.imageshack.us/my.php?image=soverce4.jpg

Verdens beste venner og søsken, vært sammen hver dag fra dag 1, de fyller 3 år i august.

http://img363.imageshack.us/my.php?image=s...klein010bp6.jpg

http://img363.imageshack.us/my.php?image=s...klein007kr1.jpg

http://img363.imageshack.us/my.php?image=s...klein002ay8.jpg

Får fremdeles ikke til dette med å legge ut bildene i innlegget jeg da :whistle:

Guest Maritus
Skrevet

Her er Vesla og Rocky! Vesla er Golden Retriever og Rocky er Bichon Frisè:

Skrevet

Disse to er bestevenner:

20070419_0417.jpg

Desverre har jeg ingen søte bilder av at de sover sammen, hvis jeg beveger meg over gulvet for å hente kameraet har jeg to belgere i hælene :)

Skrevet

Har glemt å legge ut bilder selv jo! :)

treningstreff15-16.jpg

Nana og Phoebe er venner :)

PhoebeJosiebaderapr07003.jpg

Også veldig god venn med søster Josie :)

Skrevet

Disse to er veeldig gode venner :rolleyes:

Men de leker veldig godt sammen, Tipo er nabohunden til bestemor og bestefar :)

SH101807.jpg

Bilde084.jpg

Bilde078.jpg

Bilde081.jpg

Og Lizzie og Lucas er gode venner, Lizzie er søsteren til Lucas og søskenbarnet mitt som har henne :)

Har ingen gode bilder på dem sammen dessverre.

Bilde014.jpg

Bilde063.jpg

Skrevet

Bare gamle bilder her. Mine skjønne Tara&Timon :) :

timonliten4.JPG

timonliten3.JPG

Her tviler jeg på at vennskapet var gjensidig...

timonogkaninunger.JPG

Timon og fire søte små kaninunger

Skrevet

Liker sånne tråder, gøy å se så mange koselige bilder :)

Laurië fikk ny bestis denne uka:

LauriII008.jpg

Gamle bestisen bor langt borte nå, og vi savner henne.

ValpebilderX047.jpg

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Vi hadde en elghund som stod og ulte ved døra hvis det var løpetisper innen en mils radius (satt på spissen), og en annen elghund som ikke brydde seg i det hele tatt, så det er nok i alle fall til en viss grad individbetinget. Ellers har jeg bare hatt relativt små hunder (6-8 kg), men det har kun vært tisper, og de har vært veldig enkle mtp. løpetid (lite blod, ikke noe særlig hormonpåvirking mentalt utover at det skal markeres hver 5. meter på tur). simira nevner livmorbetennelse, jeg vet ikke om det er mer vanlig på småraser, men min forrige hund fikk i alle fall det. Men skal man ikke drive med avl eller andre raserelaterte aktiviteter er det jo ikke verre enn at man kastrerer.
    • Hvordan er rasene hunden er blanding av? Og ikke minst foreldrene? Det er jo ulempen med blanding, det er vanskelig å gjøre grundig research, men foreldrene og evt. tidligere kull kan jo gi indikasjoner. Hvis det er bevisst blandingsavl så ville jeg uansett håpet at de ikke ville avlet på en hannhund som er slik, men samtidig så ville de da kanskje ikke avlet på blanding heller, om de var opptatte av genetikk. Jeg kan ikke veldig mye om miniatyrhunder, jeg har kjent et par hannhunder som var slik du beskriver, og et par som er helt greie. Når det er sagt er jo tispene også "kjent" for mer gneldring og innbilte svangerskap og livmorbetennelse, så man velger jo litt sine onder. 
    • Hei! Jeg er helt ny i liten-hund-verden. Har tidligere hatt springer spaniel, boxer og schæfer, men skal nå få en liten blandingsrase.  Jeg er så usikker på valget av hannhund eller tispe! Personlig har jeg ikke en sterk preferanse, har hatt to tisper og en hannhund, og heller nok kanskje mer mot hannhunder. Men jeg hører fra mange med små hunder at hanner kan være veldig vanskelig å få stuerene, at de markerer inne og at de er så stressa rundt løpetid i nabolaget feks at de står og uler ved døra osv. Dette er ikke noe jeg har vært borti med store raser, verken min egen eller venner sine (vært aktiv i NRH og NBF-miljø i 15 år, så vært borti en del forskjellige raser) i det hele tatt, så er det en typisk type atferd for små hunder, eller er det mer individbetinget? Vi legger så klart til rette for rotrening og passe aktivitetsnivå osv osv.  Hadde vært fint å høre noe annet enn skrekkhistorier om små hunder, for akkurat nå lener jeg veldig mot tispe.
    • Vi har hittil foret vår valp på 13 uker med fire måltider om dagen og har planer om å gå ned til tre måltider om dagen. Ved fire måltider ga vi frokost ca 07-07.30, lunsj 12, middag 16 og kveldsmat 19.30.  hvilke tidspunkter forer dere valpene deres og hva har fungert for dere?
    • Hei @Betan, min erfaring strekker seg fra 2002 da jeg fikk min første bull-hund. Min første ambull ble født i 2007 og jeg har hatt mange verv i det norske raseklubbens styre, nå sitter jeg i den svenske klubbens styre. Jeg har som oftest hunder i par og jeg er utdannet innefor atferd men også jobbet som hundetrener i mange år. Nå for tiden konkurerer jeg med min ambull-tispe. Vi er i kl 3 i RL f.eks og har flere sporprøver bak oss, tatt i Sverige. Så erfaringen strekker seg fra egne hunder til mange av norges og sveriges ambuller. Holder det?
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...