Gå til innhold
Hundesonen.no

Resultater Stangehallen


WheatenMali

Recommended Posts

Takk takk!;D Det var spesiellt morro å få såpass fine kritikker av en så gjennomført streng og sær dommer! Har aldri sett på maken til granskning og pelling. Det eneste negative hun hadde å komme med på Loke var at han bevegde seg svakt (gratulerer til en særdeles observant dommer, nå halter han så lite at det er så vidt jeg ser det)og at han hadde en smule høy haleføring.Ellers var det exellent hele veien.

Han ble selvfølgelig ikke plassert i gruppa, men det var fryktelig stas å se han der! Og morsomt å få Cert og Bir første gang jeg stilte han helt selv :icon_redface: (surret bare litt *kremt*)

Trakk Lyra da det var fryktelig mange hunder som reagerte svært negativt på dommeren. Hun var supernøye og gransket hundene fra topp til tå flere ganger samtidig som hun gjorde alt "feil" og foretrakk å holde de i skrustikke selv imens hun klemte på forbeina og fronten dems., Hun lettet liksom ikke litt på leppene denne dommeren, hun tvang opp gapet på hundene og styrte verre. Loke prøvde å trekke seg liksom... :rolleyes:

Selvfølgelig skal en hund tåle sånt, og testen med Siri på utsiden av ringen viste at Lyra egentlig hadde taklet det helt greit, men jeg foretrekker å gi henne en best mulig opplevelse i ringen i debuten. Med en dødsnervøs mamma og en dommer "fra *******" var alt lagt til rette for at vesla ikke ville likt seg. Tror jeg... kan også hende hun hadde driti i det og bare husket godbitene for alt jeg vet, men magefølelsen min sa at jeg ikke ville stille henne for denne dommeren i debuten.

SusanneL og lille Moses derimot hadde en knallfin dag i dag! Gratulerer! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unge Babs' resultater forbigår vi i stillhet (hadde samme dommer som Loke), men jeg ble kastet ut i det som handler for en terv jeg !! Juhuuuu - DET er jeg jo god på liksom :icon_redface:. Men Sjono (N UCH Fakaiser's Giono) oppførte seg jo pent og syntes det var helt greit å løpe sammen med tante Siri, han - og endte som BIR og 2. BIG faktisk !

Ellers må jeg jo gratulere Loke med Cert og BIR - og Susanne med Moses som debuterte på valpeshow :). Det var litt av en debut det tenker jeg :).

psssst... dommeren vi hadde var ikke SÅÅÅ ille da, det var bare Loke som så spøkelser og fandens fordervelse på høylys dag *flir*.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

psssst... dommeren vi hadde var ikke SÅÅÅ ille da, det var bare Loke som så spøkelser og fandens fordervelse på høylys dag *flir*.

Pfft <_< Nå er du bare frekk.. Jada, vet du hadde helt rett i at Lyra sannsynligvis hadde taklet det fint, men med en så nervøs matmor så var det liksom ikke rette dommeren :icon_redface: Magefølelsen min sa nei og den hører jeg på for tenk! :closedeyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia
Unge Babs' resultater forbigår vi i stillhet (hadde samme dommer som Loke), men jeg ble kastet ut i det som handler for en terv jeg ! Juhuuuu - DET er jeg jo god på liksom :icon_redface:. Men Sjono (N UCH Fakaiser's Giono) oppførte seg jo pent og syntes det var helt greit å løpe sammen med tante Siri, han - og endte som BIR og 2. BIG faktisk !

Ellers må jeg jo gratulere Loke med Cert og BIR - og Susanne med Moses som debuterte på valpeshow :). Det var litt av en debut det tenker jeg :).

psssst... dommeren vi hadde var ikke SÅÅÅ ille da, det var bare Loke som så spøkelser og fandens fordervelse på høylys dag *flir*.

Ja, og det er ingen som gidder å fortelle oss hvordan det gikk med Moses?????????

Skal jeg tippe ble det BIR, BIG og BIS?? Men altså...... dere kan da ikke si A og ikke B.

Grattis med cert nummer 2 på Loke - bra jobba!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og det er ingen som gidder å fortelle oss hvordan det gikk med Moses?????????

Skal jeg tippe ble det BIR, BIG og BIS?? Men altså...... dere kan da ikke si A og ikke B.

Grattis med cert nummer 2 på Loke - bra jobba!

Ok - vi får slippe bomben da... heheheh...Han ble BIR og 1. BIG - dessverre ikke BIS-plassert !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kamraet mitt levde sitt eget liv mens jeg var i grupperingen :icon_redface: :

Susanne med Moses:

stange.jpg

stange2.jpg

(argh! bilde av meg selv!) Meg med spøkelseskladd, Siri med spøkelsesterv bak:

stange3.jpg

Siri (for anledningen halshugget..) med terv:

stange4.jpg

Vakre Loke!:

stange5.jpg

Bildebevis på Annettes utstillingsdebut er på vei! Hun var flink!

BP: Jeg så at Susanne var inne i grupperingen med voksen beardis også, men vet ikke om det var Mac?

Edit: Da var det nok Mac ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel hjemme etter utstillingen. Grattis Loke og supert at det gikk SÅ bra!

Vi stilte for den samme rasedommeren som Loke og Siri.. Og gutta mine syntes også hun var veeeeldig nærgående..

Ja, Moses ble BIR og BIG, men ikke plassert i BIS'et. Er selvsagt strålende fornøyd med debuten på lille 4 mndrs-knotten... Han logret og løp nesten raskere enn de små tykke bena kunne bære han, og han smilte og strålte hele dagen. Syntes hele greia var kjempekul!

Men var veeeeldig trøtt etter utstillingen, da - hoppet inn i buret på bilen og sov med bena i været i timesvis...

Mac debuterte i Juniorklassen, 9 mndr og 5 dager gammel. Og selv med 11 eldre konkurrenter så ble han beste hann, tok cert'et og BIR! Kjempemoro det også, selvsagt!

Han synes (fortsatt) at høyttaleranlegg er dritskummelt, så han spant rundt seg selv i oppsamlingsringen til gruppa', og var stiv som en kjeks i den store ringen.

Dette pluss det faktum at han faktisk hadde stilt i valpeklassen for en uke siden, og har en skikkelig baby-kropp og babypels - så kan man ikke være annet enn storfornøyd uansett.

Han slo de andre beardisene (og ærlig talt er det vel så morsomt som evt. plasseringer senere på dagen...)

(PS - Moses var ikke spesielt heldig på disse bildene... Han har ikke sånn rygg, sånn egentlig...)

Fryktelig deilig å være hjemme igjen nå, da - hundene ligger som slakt rundt her og kan endelig sove skikkelig ut..

I morgen er det en ny dag med nye sjangser! Lykke til alle som skal dit (eller andre steder) - vi sees kanskje!

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har noen resultater for dagen?

Stilte selv to kinesere og ble BIM med hannen, Ronya(saluki) ble også stilt (av Lill) og ble BIM=)

Ellers vet jeg ingenting!

Grattis! Vakre Ronya :icon_redface:

Grattis til Loke også :)

Hvor mange salukier og hvor mange gronniser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...