Gå til innhold
Hundesonen.no

Resultater Stangehallen


WheatenMali

Recommended Posts

Gratulerer med bra resultater alle sammen.. :icon_redface: Kjempe bra! Skulle gjerne ha vært på den utstillingen selv faktisk, men siden jeg er så surrete fikk jeg ikke med meg at den skulle arrangeres engang!

Krysser fingrene for et CERT neste gang, Kristine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble salukiene stilt?

Selvsagt ble salukiene stilt:p

Idag ble det ikke noe stort egentlig, Kira ble andre beste i sin klasse, bak den som ble BIR, og Zolla slo Ronya (Dommeren sa hun hadde nydelig front:p zolla liksom...) CK på alle tre, og CK på alle tre igår også... Utrolig gøy at Ronya ble BIM, litt synd med BIR'et men han likte hannhunden veldig godt, med tanke på at han også ble satt opp til big.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss - har ikke Siri rukket hjem først? (Hun sa at hun skulle det..)

Men da får jeg gratulere meg selv med Mac (9 mndr 6 dager gammel) som igjen tok cert og BIR, i tillegg strålte han som en sol gjennom gruppefinalen - og vant den også!

Til slutt på dagen ble han plassert som nr. 2 BIS - og jeg tror ikke vi har landet riktig ennå.. (Oppdretteren kommer nok til å besvime...)

Utrolig moro med en "ny og håpfull" hund som man har kjøpt inn fra Tyskland for bare et par mndr. siden. At JEG går rundt og forteller at jeg synes han er pen teller liksom ikke fullt så mye for konkurrentene mine i rasen - som at han har en SÅNN debuthelg! (BIR begge dager)

Bittelille Moses-dyret var akkurat like flink i dag, men dommeren var ikke helt enig i at han var verdens vakreste - så han ble slått av vinneren av eldste klasse hannvalp.

Helt greit, egentlig - selv jeg må innrømme at den hannen er veldig, veldig pen. Den valpen ble senere også BIG og BIS.2 valp også. Men Moses er selvsagt myyye finere...

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss - har ikke Siri rukket hjem først? (Hun sa at hun skulle det..)

Men da får jeg gratulere meg selv med Mac (9 mndr 6 dager gammel) som igjen tok cert og BIR, i tillegg strålte han som en sol gjennom gruppefinalen - og vant den også!

Til slutt på dagen ble han plassert som nr. 2 BIS - og jeg tror ikke vi har landet riktig ennå.. (Oppdretteren kommer nok til å besvime...)

Utrolig moro med en "ny og håpfull" hund som man har kjøpt inn fra Tyskland for bare et par mndr. siden. At JEG går rundt og forteller at jeg synes han er pen teller liksom ikke fullt så mye for konkurrentene mine i rasen - som at han har en SÅNN debuthelg! (BIR begge dager)

Bittelille Moses-dyret var akkurat like flink i dag, men dommeren var ikke helt enig i at han var verdens vakreste - så han ble slått av vinneren av eldste klasse hannvalp.

Helt greit, egentlig - selv jeg må innrømme at den hannen er veldig, veldig pen. Den valpen ble senere også BIG og BIS.2 valp også. Men Moses er selvsagt myyye finere...

Susanne

Hehhehee.. jeg måtte bare oppdatere litt resultatsider for briardklubben og sånt før jeg stakk inn hit :icon_redface:.

Grattis såååå mye med Mac - han ER jo bare vanvittig flott ! Jeg stod faktisk med tårer i øya jeg, da han ble ropt opp som 2. BIS :rolleyes:

BIS ble den lekre skyterrieren INT NORD UCH NV06 Ter-Abyrex Quiescent Skye...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare gratulere så mye med flotte resultater :icon_fun:

Er litt misunnelig på dere som bor i "rette" området (dvs at dere ikke må kjøre en dag) i forhold til utstillinger. Gleder oss stort til juni vi da og håper og se noen av dere på Oppdal eller NKK Trondheim :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at du hadde kommet deg vel hjem i hvertfall Siri! Ble litt redd for at du hadde kjørt deg vill, eller noe...

Jeg vet forsåvidt noe annet om denne Skyeterrieren... Han lå og faktisk SOV mens han ble børstet før gruppa!

Jeg var bortom eieren og snakket litt "skye" mens han ble børstet - og sto som vanlig og klappet på hunden idet jeg oppdaget at det lille dyret faktisk SOV skikkelig...

En helt utrolig flott, lekker og nydelig Skye' - som i tillegg har et superb temperament.

Jeg har selv hatt Skyeterriere i rundt 10 år (1992-2002) - og en morsommere og mere personlig rase skal man lete lenge etter.. Men sære og rare, og meget "spesielle".

Når jeg ser og hilser på denne gutten som vant i dag så blir jeg sååååå sugen på en ny...

Tusen takk for gratulasjonene - og alle som evt. leser dette som klappet for oss både i går og idag!

Man setter alltid stor pris på at det klappes når man kommer inn i ringen, eller får sin lille oppmålte tid foran dommeren. Og tro meg - ofte funker det veldig bra å "heie fram" hunder!

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at du hadde kommet deg vel hjem i hvertfall Siri! Ble litt redd for at du hadde kjørt deg vill, eller noe...

Jeg vet forsåvidt noe annet om denne Skyeterrieren... Han lå og faktisk SOV mens han ble børstet før gruppa!

Jeg var bortom eieren og snakket litt "skye" mens han ble børstet - og sto som vanlig og klappet på hunden idet jeg oppdaget at det lille dyret faktisk SOV skikkelig...

En helt utrolig flott, lekker og nydelig Skye' - som i tillegg har et superb temperament.

Susanne

Hehhehehee... vegen fra Stange til Holter kjører jeg jo nesten i blinde, men man vet jo aldri med sånne som meg *ler*.

Den skyen er bare utrolig flott... de er jo litt sånne briarder med kuperte bein.. hehehehe. Det er nesten så man skulle hatt en sånn i tillegg ja :icon_redface:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare gratulere så mye med flotte resultater :icon_fun:

Er litt misunnelig på dere som bor i "rette" området (dvs at dere ikke må kjøre en dag) i forhold til utstillinger. Gleder oss stort til juni vi da og håper og se noen av dere på Oppdal eller NKK Trondheim :D

Det er bare "galskapen" som avgjør...

Selv kjørte jeg med en venninne fra Steinkjer, ned på fredag og opp rett etter rasebedømmelsen på lørdag morgen...

Jeg skulle på en dommermiddag på Verdal kl 1900 lørdag og jobbe som ringsekretær i dag... Venninna mi skulle i 2 konfirmasjoner i dag...

Men vi ville så gjerne prøve oss på cert... Både malamuten og akitaen manglet bare et lite cert...

Akitaen Ak-inu-bas I-ma-ru Eikou no Hoshi ble champion på sin 2 årsdag og Østbylias Originale Gråtass som ble 2 i september ble også champion. Begge ble BIR, men vi var fornøyde med å ha fått cert, så vi suste tilbake til Trøndelag..

Hadde tenkt å brife litt for Siri, men hun var ingensteder å se...

Noen som vet hvordan det gikk i gruppe 5 på lørdag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare "galskapen" som avgjør...

Selv kjørte jeg med en venninne fra Steinkjer, ned på fredag og opp rett etter rasebedømmelsen på lørdag morgen...

Jeg skulle på en dommermiddag på Verdal kl 1900 lørdag og jobbe som ringsekretær i dag... Venninna mi skulle i 2 konfirmasjoner i dag...

Men vi ville så gjerne prøve oss på cert... Både malamuten og akitaen manglet bare et lite cert...

Akitaen Ak-inu-bas I-ma-ru Eikou no Hoshi ble champion på sin 2 årsdag og Østbylias Originale Gråtass som ble 2 i september ble også champion. Begge ble BIR, men vi var fornøyde med å ha fått cert, så vi suste tilbake til Trøndelag..

Hadde tenkt å brife litt for Siri, men hun var ingensteder å se...

Noen som vet hvordan det gikk i gruppe 5 på lørdag?

Noen er definitivt mer gærne enn andre *ler*. Vel - jeg så ikke dere noe mer etter det kjappe møtet tidlig på morran - men nå fikk jeg jo forklaringen på det :D. Jeg vet bare at pomm'en ble BIS (Taa-Palati's American Hemi) i går - og 4. BIS i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare "galskapen" som avgjør...

Selv kjørte jeg med en venninne fra Steinkjer, ned på fredag og opp rett etter rasebedømmelsen på lørdag morgen...

Jeg skulle på en dommermiddag på Verdal kl 1900 lørdag og jobbe som ringsekretær i dag... Venninna mi skulle i 2 konfirmasjoner i dag...

Men vi ville så gjerne prøve oss på cert... Både malamuten og akitaen manglet bare et lite cert...

Akitaen Ak-inu-bas I-ma-ru Eikou no Hoshi ble champion på sin 2 årsdag og Østbylias Originale Gråtass som ble 2 i september ble også champion. Begge ble BIR, men vi var fornøyde med å ha fått cert, så vi suste tilbake til Trøndelag..

Hadde tenkt å brife litt for Siri, men hun var ingensteder å se...

Noen som vet hvordan det gikk i gruppe 5 på lørdag?

Oi, nå vet jeg plutselig hvem du er og... :D

Gratulerer så mye igjen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg sittet på venteværelse hos dyrlegen og ventet på at Lillith ble ferdig tante (noen skal ikke ha flere kattungekull nemlig) og bladd i gamle hundesport blader. Hvem ser jeg trynet til i samtlige blader jeg fant fra 2001? Joda, SusanneL med en beardis som alltid var plassert i BIS finalen. Tror navnet var incredable touch (?). Uansett, Susanne er vant til slike resultater hun og hvis godeste Mac fortsetter som han har startet så ser vi vel Susanne i omtrent samtlige utgaver i årene fremover også :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt ble salukiene stilt:p

Idag ble det ikke noe stort egentlig, Kira ble andre beste i sin klasse, bak den som ble BIR, og Zolla slo Ronya (Dommeren sa hun hadde nydelig front:p zolla liksom...) CK på alle tre, og CK på alle tre igår også... Utrolig gøy at Ronya ble BIM, litt synd med BIR'et men han likte hannhunden veldig godt, med tanke på at han også ble satt opp til big.

Flinke Zolla mor. Veldig bra med BIM på Ronya også.

12 påmeldt igår og 16 idag

Takker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akitaen Ak-inu-bas I-ma-ru Eikou no Hoshi ble champion på sin 2 årsdag

Gratulerer med Championatet på Eikou! Hun er jo bare fryktelig fin :)

Eneste jeg har hørt nyss om er at AA ble plassert som nr 4 i gruppen begge dagene i helga. Selv var vi på Sunndalsøra, så Stangehallen utgikk for vår del. Regnet med dere stilte der eller var det kanskje der du var ringsekretær?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med Championatet på Eikou! Hun er jo bare fryktelig fin :)

Eneste jeg har hørt nyss om er at AA ble plassert som nr 4 i gruppen begge dagene i helga. Selv var vi på Sunndalsøra, så Stangehallen utgikk for vår del. Regnet med dere stilte der eller var det kanskje der du var ringsekretær?

Takk så mye! Og nå håper jeg pelsen holder så jeg kan få med et par turer til Sverige og kanskje til Danmark...

Jeg så ikke bedømmelsen på AA heller...

Jeg jobbet på retrieverklubben på Verdal. Har jo fast avtale med dem, og tenkte ikke på at Eikou ble 2 år den helgen, da jeg bekreftet årets avtale.... Hadde jo vært fint å "bare" kjøre til Sunndalsøra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk så mye! Og nå håper jeg pelsen holder så jeg kan få med et par turer til Sverige og kanskje til Danmark...

Jeg så ikke bedømmelsen på AA heller...

Jeg jobbet på retrieverklubben på Verdal. Har jo fast avtale med dem, og tenkte ikke på at Eikou ble 2 år den helgen, da jeg bekreftet årets avtale.... Hadde jo vært fint å "bare" kjøre til Sunndalsøra.

Ikke alltid like lett å planlegge når man har slike "pelshunder" nei. Yngste vår har nettopp felt pels og er ennå ikke helt optimal, så det betyr bare at vi forhåpentligvis har den gjennom sesongen her oppe. Og selvfølgelig til Spesialen.

Tror faktisk at det var ingen Akita på Sunndalsøra, etter hva jeg fikk med meg. I gruppen var det i alle fall ingen :yes:

En ny Redwitch import var det som ble BIR og BIG4 i helga forresten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...