Gå til innhold
Hundesonen.no

Bulldogen Elling

Bully the Kid

Recommended Posts

Skrevet

Utrolig stilig bilde!

Ser at flere får til slike av sine hunder - og jeg er misunnelig. Mine blir liksom bare en haug med hår - eller så er de halvveis utenfor bildet før man får tatt bildet. :twitch:

En flott hund!

Susanne

Skrevet

Nydelige !

Ligner så på en Hvit Boxer den uten flekker, nydelige nydelige!

Utrolig stilig bilde!

Ser at flere får til slike av sine hunder - og jeg er misunnelig. Mine blir liksom bare en haug med hår - eller så er de halvveis utenfor bildet før man får tatt bildet. :twitch:

En flott hund!

Susanne

Jeg skylder på kamera jeg da, har prøvd sånne bilder i fart jeg også, men som du sier så er enten bikkja ute av bildet eller ser det helt rart ut :P

*Dobbelpost, mod Crizpo*

Skrevet
Mmm jeg er allerede forelsket i am.bulldoggen, vakre vakre vakre..

Og et flott navn, Elling er herlig! :D

Du har jo nesten Amerikansk Bulldog allerede...de er utrolig like Boxerens på mange vis...og hovedforskjellen ligger nok mest i utseendet.

Etter det jeg har sett av Boxere er de nok litt mer hyperaktive,men som sagt er disse rasene ganske like. :ahappy:

Skrevet
Du har jo nesten Amerikansk Bulldog allerede...de er utrolig like Boxerens på mange vis...og hovedforskjellen ligger nok mest i utseendet.

Etter det jeg har sett av Boxere er de nok litt mer hyperaktive,men som sagt er disse rasene ganske like. :ahappy:

Ikke hyperaktive, men ung i hodet, spretne og lekne også i voksen alder :D

Guest Christine
Skrevet

Utrolig nydelig :ahappy:

Hehe, Vet av en Bulldog(tror iallefall det var Bulldog)med navn Elling her i Trøndelag også :D

Skrevet
Flott hund, Am.Bulldog's er nydlige :D

Hvor gammel er han? Stilig første bildet forresten

Han er 14 måneder

Omplasseringshund, så jeg forventet en stri tørn...men han fant seg fort til rette,og er en enkel og grei liten Bulle :D

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...