Gå til innhold
Hundesonen.no

Bulldogen Elling

Bully the Kid

Recommended Posts

Utrolig stilig bilde!

Ser at flere får til slike av sine hunder - og jeg er misunnelig. Mine blir liksom bare en haug med hår - eller så er de halvveis utenfor bildet før man får tatt bildet. :twitch:

En flott hund!

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelige !

Ligner så på en Hvit Boxer den uten flekker, nydelige nydelige!

Utrolig stilig bilde!

Ser at flere får til slike av sine hunder - og jeg er misunnelig. Mine blir liksom bare en haug med hår - eller så er de halvveis utenfor bildet før man får tatt bildet. :twitch:

En flott hund!

Susanne

Jeg skylder på kamera jeg da, har prøvd sånne bilder i fart jeg også, men som du sier så er enten bikkja ute av bildet eller ser det helt rart ut :P

*Dobbelpost, mod Crizpo*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmm jeg er allerede forelsket i am.bulldoggen, vakre vakre vakre..

Og et flott navn, Elling er herlig! :D

Du har jo nesten Amerikansk Bulldog allerede...de er utrolig like Boxerens på mange vis...og hovedforskjellen ligger nok mest i utseendet.

Etter det jeg har sett av Boxere er de nok litt mer hyperaktive,men som sagt er disse rasene ganske like. :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har jo nesten Amerikansk Bulldog allerede...de er utrolig like Boxerens på mange vis...og hovedforskjellen ligger nok mest i utseendet.

Etter det jeg har sett av Boxere er de nok litt mer hyperaktive,men som sagt er disse rasene ganske like. :ahappy:

Ikke hyperaktive, men ung i hodet, spretne og lekne også i voksen alder :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...