Gå til innhold
Hundesonen.no

Post ditt bilde av din hunds yndlingsleke!


C.J

Recommended Posts

  • Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Arbeidshansker er absolutt en favoritt hos Gullet (whippet), mens Shiba lundehund har en bamse med seg fra forrige hjem som hun er veldig glad i. Den har Gullet foretatt litt plastikk-kirurgi på - noe jeg tviler på om hun ville gjort, hadde det ikke vært for at Shiba var så opptatt av den. Litt kjip sånn, Gullet...

Ellers har jeg aldri skjønt hvorfor noen frivillig kjøper pipeleker til hundene sine. Kan noe forklare?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aica sin yndlingsleke er gummi-grisen, en pipeleke hun har hatt siden hun var valp. Hun er veldig forsiktig med den, så under drakamp så slipper hun den med en gang hvis vi drar litt for hardt. ;) Ellers så er tennisballer kjempegøye å drible seg selv med. Brukte sokker er også en favoritt, dem kaster hun opp i lufta og "fanger". (Når hun blir lei dem så river hun dem i stykker.. :cool: )

post-2596-1195304561_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers har jeg aldri skjønt hvorfor noen frivillig kjøper pipeleker til hundene sine. Kan noe forklare?

Fordi hundene synns det er sinnsykt morsomt? :cool: Mange hunder hvertfall. Og da gjør det liksom ikke så mye at lyden er forferdelig å høre på. Jeg bruker det i trening, men hadde ike lart å la han få en pipeleke for å bare leke med sånn ellers. For det første ødelegger han den før den rekker og si pip mer enn ti ganger, og for det andre ER lyden plagsom.

Ask liker alt ha kan ødelegge, som lager lyd eller kan draes i. Hadde en gang en kombi ball/tuknute dings fra canis og den elsket han helt til jeg klarte å hve den for langt ut på vannet, da var den ikke verd å ha lenger ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den første leken Bono fikk, han elsket den. Han hadde den alltid i buret, og koste med den om natten, som en erstatter for mor og søsken. Den ble senere drept, etter som han voks

HPIM1102.jpg

Tauleker er absolutt favoritt, men blir alltid så mye rot, så rommet mitt ser ikke ut for tiden. Plastflasker er også VELDIG gøy, ligger en halv en midt i bildet

001.jpg

Den ostelignende pipeballen er og en favoritt

005.jpg

Kongen bruker vi kun når vi trener, en absolutt vinner, men kun om jeg leker sammen med ham

006.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En av Decoys favorittleker (Bilde av Buster sin har jeg postet lengre fremme i tråden, tror jeg da:p ). Decoy liker egentlig det meste av leker, spesielt ting som både kan kastes og ha dralek med. Men ball i snor er nok favoritten så langt.

denlykkelige.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lyng med en av favorittene sine; Orbee-ball, bare de er i den størrelsen er ikke farge så viktig. Har fire av de i forskjellige farger (den han har der lyser i mørket.. kjekt!). Har byttet til lengre tau i de, slik at vi kan ha litt drakap og slenge litt på den. Og da ble de enda bedre!

Ellers er han fan av ting som kan kastes (baller, pinner o.l.) og ting som en kan ha drakamp med:)

post-790-1195590080_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blondie har en golden retriver bamse på størrelse med seg selv som hun driver å banker opp støtt og stadig. Hun drar den med seg rundt på gulvet.

Også elsker hun når jeg lyser med laseren i sengen også løper hun rundt å hopper på den :blink:

Det med pipeleke, jeg syns det er morsomt å høre på når hun på en måte snakker med den... :lol: Hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...