Gå til innhold
Hundesonen.no

Post ditt bilde av din hunds yndlingsleke!


C.J

Recommended Posts

Hei! :icon_confused: Hva med å vise oss din hunds yndlingsleke? Ta et bilde av leken nå, om du ikke allerede har, - gjerne

med hunden :icon_redface: Så kanskje jeg får inspirasjon til hva som skal bli det neste på ønskelisten!

Dette tror jeg er Chantana sin yndlingsleke:

Hvis hun kjeder seg, finner hun frem denne leken på eget initiativ og begynner å gnage på plasten i midten. Og den er ganske holdbar, så leken har vart lenge! Hun liker også å ha drakamp med den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Lurer på hvor mye penger jeg har brukt på leker til den lille frøkena mi jeg...? Men det som har falt mest i smak, fant hun selv. Sånt rør som man har ledninger i fra ikea til 30 kr eller no (var ikke lendninger i røret når hun fadt det da:P).

Hun liker å ha drakamper, og løpe rundt, er så stolt som en hane :icon_confused:

i155593006_16990_7.jpg

Ikke så veldig bra bilde akkurat...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en hund som eeelsker pipeleker :rolleyes:

leke.jpg

Denne leken er genial. I hvert ben er det en vanlig pipeleke. Dvs fire pipedingser. I rumpen er den en rangledings(dvs lager lyd når man rister på den), og den lange kroppen er det en morsom strikk i! I bakhodet er favorittdingsen, nemlig en ny pipesak med en "fasan/ande/fuglelyd". Vofsen simpelten elsker leken sin! En sikker vinner :icon_confused:

p6.jpg

Überfavorittleken :icon_redface: Et fasankosedyr med "fasan/ande/fuglelyd" i!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den absolutte favorittleken til Balder er en and med andelyd, den får han bare leke med en sjelden gang for han stresser seg sånn opp og blir fort sliten av den. Ellers funker allt som leker, han er langt i fra kresen og vil helst ha noe å bære på til enhver tid.

IMGP7712fiiine.jpg

IMGP7687fine2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er mange fine hunder her! :icon_confused: Oscar sin kosebamse (den lange hunden) så jo riktig morsom ut! Hvor har du fått tak i den?

Han synes at den er veldig morsom :icon_redface: Er bare kjøpt på en vanlig dyrebutikk her i Bergen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her venter han på yndlingsleka si (som han kaster opp i lufta til seg selv)

rexute12.gif

Her ser dere han med yndlingsleka:

rexute7.gif

Og han bærer den på mange rare måter:

rexute9.gif

Denne ringen er den første leka han fikk, så han har hatt den helt siden han kom hit. Og den er like fin ennå. Ringen gjør han så og si alt for :icon_confused:

Djervkvinnen la ut dette:

heraleker3.jpg

og han var faktisk veeeeldig glad i en sånn en han også, men han ødelegger de jo så fort. <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bitebein.jpg

Her har hun rotet til kurven sin med lekene...bite beinet vant denne gangen.

baremin.jpg

Pinnen (størst mulig) er alltid favoritt

chipi02.jpg

Denne knuten fra IKEA lever faktisk ennå og er super favoritt

Im000687.jpg

Kjempe dårlig bilde, men en annen knute som Chicka fikk første dagen hun kom til meg, denne elsker hun over alt på denne jord.

chickasvomme01.jpg

Også tennisballen er morsom, men helst når vi er ved vannet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er SOkrates sin ynglingsleke. En oransje apekatt fra Nille, med armer og ben som kan dras og bli lengre.. Han elsker å ligge å patte/smatte på nasen..

Armene har borrelås, så det er ganske gøy å feste den rundt magen hans, og se hvor lag tid han bruker på å få den av.

c-4.jpg

c-3.jpg

Sokrates021.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er SOkrates sin ynglingsleke. En oransje apekatt fra Nille, med armer og ben som kan dras og bli lengre.. Han elsker å ligge å patte/smatte på nasen..

Armene har borrelås, så det er ganske gøy å feste den rundt magen hans, og se hvor lag tid han bruker på å få den av.

Naaah! Det er en sånn en jeg har kjøpt til valpen. :icon_redface: Bare at min er en tiger. Håper hun liker den like godt som Sokrates liker sin da. :icon_confused:

Har ikke no bilde av Rikke's yndlingsleke her, men det er en sånn pølse med tråd igjennom og ansikt (med briller). :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naaah! Det er en sånn en jeg har kjøpt til valpen. :icon_confused: Bare at min er en tiger. Håper hun liker den like godt som Sokrates liker sin da. :icon_redface:

Selger de disse enda? Vi er på utkikk etter en ny en, men har ikke funnet noe... Begynner å bli litt tynnslitt etter 4mnd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kaster den til han som regel, men da løper han litt rundt med den, og kaster den opp i lufta, for å ta i mot den igjen :icon_confused: og gjentar dette noen ganger før jeg får den igjen :icon_redface:

Det der tror jeg er en BC greie, for det har alle mine gjort og.. Deilig at de aktiviserer seg selv:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selger de disse enda? Vi er på utkikk etter en ny en, men har ikke funnet noe... Begynner å bli litt tynnslitt etter 4mnd...

Kjøpte min forrige uke en gang! Da var det mange igjen i butikken. Ingen aper som jeg kunne se da, men flere andre typer. Men nå bor jeg på et lite sted da, så kanskje de bare aldri har fått solgt dem ut?! :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...