Gå til innhold
Hundesonen.no

Post ditt bilde av din hunds yndlingsleke!

C.J

Recommended Posts

• Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Arbeidshansker er absolutt en favoritt hos Gullet (whippet), mens Shiba lundehund har en bamse med seg fra forrige hjem som hun er veldig glad i. Den har Gullet foretatt litt plastikk-kirurgi på - noe jeg tviler på om hun ville gjort, hadde det ikke vært for at Shiba var så opptatt av den. Litt kjip sånn, Gullet...

Ellers har jeg aldri skjønt hvorfor noen frivillig kjøper pipeleker til hundene sine. Kan noe forklare?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aica sin yndlingsleke er gummi-grisen, en pipeleke hun har hatt siden hun var valp. Hun er veldig forsiktig med den, så under drakamp så slipper hun den med en gang hvis vi drar litt for hardt. ;) Ellers så er tennisballer kjempegøye å drible seg selv med. Brukte sokker er også en favoritt, dem kaster hun opp i lufta og "fanger". (Når hun blir lei dem så river hun dem i stykker.. :cool: )

post-2596-1195304561_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers har jeg aldri skjønt hvorfor noen frivillig kjøper pipeleker til hundene sine. Kan noe forklare?

Fordi hundene synns det er sinnsykt morsomt? :cool: Mange hunder hvertfall. Og da gjør det liksom ikke så mye at lyden er forferdelig å høre på. Jeg bruker det i trening, men hadde ike lart å la han få en pipeleke for å bare leke med sånn ellers. For det første ødelegger han den før den rekker og si pip mer enn ti ganger, og for det andre ER lyden plagsom.

Ask liker alt ha kan ødelegge, som lager lyd eller kan draes i. Hadde en gang en kombi ball/tuknute dings fra canis og den elsket han helt til jeg klarte å hve den for langt ut på vannet, da var den ikke verd å ha lenger ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den første leken Bono fikk, han elsket den. Han hadde den alltid i buret, og koste med den om natten, som en erstatter for mor og søsken. Den ble senere drept, etter som han voks

HPIM1102.jpg

Tauleker er absolutt favoritt, men blir alltid så mye rot, så rommet mitt ser ikke ut for tiden. Plastflasker er også VELDIG gøy, ligger en halv en midt i bildet

001.jpg

Den ostelignende pipeballen er og en favoritt

005.jpg

Kongen bruker vi kun når vi trener, en absolutt vinner, men kun om jeg leker sammen med ham

006.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En av Decoys favorittleker (Bilde av Buster sin har jeg postet lengre fremme i tråden, tror jeg da:p ). Decoy liker egentlig det meste av leker, spesielt ting som både kan kastes og ha dralek med. Men ball i snor er nok favoritten så langt.

denlykkelige.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lyng med en av favorittene sine; Orbee-ball, bare de er i den størrelsen er ikke farge så viktig. Har fire av de i forskjellige farger (den han har der lyser i mørket.. kjekt!). Har byttet til lengre tau i de, slik at vi kan ha litt drakap og slenge litt på den. Og da ble de enda bedre!

Ellers er han fan av ting som kan kastes (baller, pinner o.l.) og ting som en kan ha drakamp med:)

post-790-1195590080_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blondie har en golden retriver bamse på størrelse med seg selv som hun driver å banker opp støtt og stadig. Hun drar den med seg rundt på gulvet.

Også elsker hun når jeg lyser med laseren i sengen også løper hun rundt å hopper på den :blink:

Det med pipeleke, jeg syns det er morsomt å høre på når hun på en måte snakker med den... :lol: Hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Det er masse ekle planter der ute. I områder med f.eks. borree (urt), hundegress eller boress (også gress) er det høyst sannsynlig noe plantemateriale som sitter fast i svelget. De nevnte gressartene har blader som kan forårsake skader, men det finnes mange flere gressarter som har frø med mothaker fra *******. 
    • Det kan være at strået har forårsaket et sår eller noe som holder på å gro. Hvis du er usikker, ta en telefon til dyrlegen og hør hva de sier. Jeg ville sett det an et par dager til om hunden ikke er plaget ellers.
    • For ca 3 dager siden startet hunden min å nyse noe voldsomt. Plutselig kom det masse neseblod, og mens jeg hastekjørte til vetrinæren kom det plutselig et gress-strå ut av nesa hans… Dro det forsiktig ut, og da stanset både blødning og nysing og lillemann var like kvikk og glad som ellers!  Bare snu bilen å komme seg hjem…  De siste to dagene har han gått rundt å «harket» innimellom. Det virker som om han har noe ubehag i halsen. Ser ingen gress eller noe annet som sitter bak i svelget… Såå kan det være ubehag fra strået som kom ut av nesa?  Eller bør jeg ta han til vetrinær og få sjekket? Føler meg som en hysterisk hundeeier her jeg sitter, så hvor lenge skal jeg se an «harking» før jeg ringer dyrelege?🤣 Han har ingen problemer med pust, og harkingen kommer hvis han blir litt gira 
    • Ede er bra i magen igjen, etter en lang periode på kost bedre egnet for gris enn en hund. He doesn't seem to mind ^^ Jeg uttalte nylig at det som en periode har tedd seg som Sir Edeward nå har begynt gjenoppta mange uvaner han hadde som yngre. Kampen om kjøkkenbenken, motvilje mot utgangsstlling, vil ikke slippe leker på kommando. Han har begynt te seg valpete igjen, på alle måter.  When Dickhead Awakes var en boktittel jeg lekte med da jeg planla hundeholdet. Selv om han fortsatt sitter og tisser som en jente og spiser som en toåring, så blir nok de neste sidene i denne dagboken hetende nettopp det.
    • Labrador Golden  Toller?  Det jeg gjorde når e skulle velge rase var å møte opp på treninger/konkurranse jeg synes var spennende og snakke med eiere og observere rasene e likte. Da får en bedre feeling for hvordan rasene er, hvis man møter flere individ av samme rasen. Mitt forslag -lykke til!  
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...