Gå til innhold
Hundesonen.no

Orden i rasetopicene


Recommended Posts

Lurte på om det er mulig å rydde opp i "min rase" eller hva det heter jeg..

Sånn at det bare er presentasjoner av raser der.. Syns egentlig ryddinga i bildene osv. var greit.. ;) Masse av tingene kan stå på hundesnakk.

Hva sier admin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mere som skal slettes nå da?? gi en beskjed til folk da sånn at vi kan få med oss at det skjer og ikke sitter her som noen grønnskollinger og lurer på hvor alle innleggen tar veien sånn som på mine bilder(det var rot det når alle bildene forsvant ja) først forsvant innleggene også bildene :? :? tror det holder for en stund nå jeg altså. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, mener ikke at alt skal slettes! Men jeg syns liksom det er så mye "hundesnakk" under "Din rase"... Der er det vel meningen at man skal lese om raser? Lese fakta osv? Vi har jo 2 andre steder man kan skrive hundesnakk?? Men, det var bare et forslag-. ;) ingen har sagt noe om at admin skal gjøre noe med det.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis rasetopicen skal være sånn som det står at den skal være, så bør den i grunnen ryddes opp i ja. Nå er det mer sånn "rasesnakk". Men men..

Akkurat. Det var det som var poenget mitt =D>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men akkurat hva er det dere vil da? At det bare skal være rasebeskrivelser? Det er jo for så vidt greit. Men da blir jo alle bildene med kommentarer på borte?

Og da må dere begynne å legge de bildene dere vil ha kommentarer på under "Hundesnakk."

Men jeg har ikke snakka med de andre i forumledelsen enda, så jeg veit ikke :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns man skal kunne kommentere rasebeskrivelsene og legge ut rasebilder, men det er liksom flere emner som ikke har noe med rase gjøre. Om noen skriver om Dalmatiner, kan folk legge ut bilder og kommentere hva de syns om dalmatiner. det er min tanke ni hvertfall ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette står om topicen: Din Rase

Her kan du fortelle om rasen din, og hvorfor du valgte den!

Min personlige mening, og nå må dere se bort fra at jeg er moderator, er at det er mye som burde flyttes til Hundesnakk... Opprinnelig var det ment som en Hundeleksikon der folk kunne gå inn å lese om diverse raser. Jeg mere at da kan en legge inn komentarer/spørsmål som har med den rasen å gjøre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det er vel mange tråder om samme raser der også? Hvis vi begynner på nytt, sånn som på brukernes bilder, og har rasenavnet som tema, så blir det vel ryddigere? Det er vel det som egentlig er meningen er det ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan godt rydde der.. Men det kræver at folk opretholder tingene der. For folk kan jo lese hva man kan gjøre på det emne, men alligevel skriver folk om andre ting. Men jeg synes egentlig også at man skal kunne snakke om raser der inne eller???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er bare et forslag men kunne vi ikke kanskje hatt et emne som het "Hunderaser" og en som het f.eks "rasesnakk" ?? ;)

så er det info om raser i hunderaser og ingenting annet og i rasesnakk så er det fritt fram?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan man ikke legge rasebeskrivelsene sammen med bildene av rasen?

Sånn at i begynnelsenav hver tråd om rasene som inneholder bilder ligg også en rasebeskrivelse?

Så kan vi heller snakke OM rasene under "din rase."

=D>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...