tuppetroll Skrevet 12. April 2007 Rapporter Share Skrevet 12. April 2007 Jeg kommer meg ikke på msn nå - får bare feilmeldinger uansett hva jeg gjør. ARG! Flere som sliter eller er det bare meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 12. April 2007 Rapporter Share Skrevet 12. April 2007 Min msn fungerer helt som den skal den Skal ikke klage! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuppetroll Skrevet 12. April 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. April 2007 Nå kom min også - bare slett tråden hvis dere vil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vipsen Skrevet 12. April 2007 Rapporter Share Skrevet 12. April 2007 Sutrekopp, der var du jo. Jeg hadde litt trøbbel før i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 12. April 2007 Rapporter Share Skrevet 12. April 2007 Leste på nettby at msn er nede hos enkelte. Søsteren min kommer heller ikke inn. Jeg kommer inn faktisk, selv om vi har samme nett jeg og søss. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betty Skrevet 12. April 2007 Rapporter Share Skrevet 12. April 2007 Her plages vi begge to og har gjort det i hele kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 12. April 2007 Rapporter Share Skrevet 12. April 2007 Sliter med å komme på innboksen min, fikk en "rar" mail i kveld om at msn vil bli stengt... tror crizpo her inne fikk samme mailen, synes jeg så adr. hennes.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 12. April 2007 Rapporter Share Skrevet 12. April 2007 Jeg hadde problemer tidligere i dag. kom verken inn på mailen eller msn. Men nå funker det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nina Skrevet 12. April 2007 Rapporter Share Skrevet 12. April 2007 Jeg fikk den også Ricco, og slettet den i samme farten. Velger å tro at det bare er en slik en kjedemail uten betydning. Har også hatt litt trøbbel med msn i ettermiddag/kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 12. April 2007 Rapporter Share Skrevet 12. April 2007 Også fått den mailen, og som vanlig er dette garantert tull. (bare noen som har det veeeldig morsomt)... Ellers null problemer i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 13. April 2007 Rapporter Share Skrevet 13. April 2007 Men... Jeg har problemer med å komme inn på msn på mobilen. Noen fler med samme problem, eller som vet hva man kan gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_aussie_ Skrevet 14. April 2007 Rapporter Share Skrevet 14. April 2007 Også fått den mailen, og som vanlig er dette garantert tull. (bare noen som har det veeeldig morsomt)... Ellers null problemer i kveld Sefølgelig er det tull, huff er så lei sånne kjedemailer "send denne videre til så og så mange da vil du se at msn mannen din blir blå" Det har vært litt tull med msn i det siste ja.. Jeg hadde trøbbel i dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar