BareLinn Skrevet 10. April 2007 Rapporter Skrevet 10. April 2007 Ja.. Jeg har aldri vært noe opptatt av URØRT som går på Nrk,eller Nrk2 eller no Syns bare det var en heel del med dårlig musikk der.. Helt til jeg fant ut at naboen i andre etage faktisk har et par sanger der.. Og fikk høre dem... Den ene sangen (melodien) er bare kjempe fiin Her er link New Born Eagle - A Special Place EDIT: Når sant skal sies,så er han ikke den skarpeste kniven i skuffen.. Men den sangen/melodien A Special Place ER faktisk fiin EDIT2: Denne her åsså da New Born Eagle - Tanker Om Ting
Flash Skrevet 10. April 2007 Rapporter Skrevet 10. April 2007 Har ganske mange bekjente på Urørt, men det er vel denne gjengen jeg kjenner best.
Betty Skrevet 10. April 2007 Rapporter Skrevet 10. April 2007 Rocketboyz Taliban Airways To band med folk fra hjemplassen min Gått på samme skole som et par av dem.
Kristina Skrevet 10. April 2007 Rapporter Skrevet 10. April 2007 Raging fugetives en schtøgg tabubarna
Taran Skrevet 10. April 2007 Rapporter Skrevet 10. April 2007 No Nuneral Kjenner han med laangt lyst hår Jeanett Nymoen Ikke kjempefan akkurat.. hehe Seed Flink til å være kun 15år, men rap er ikke helt min greie og tekstene er jeg ikke kjempe fan av
Anettex Skrevet 10. April 2007 Rapporter Skrevet 10. April 2007 lurer på om Goldfishcrew er inne der.. han som kaller seg Kevva kjenner jeg halvveis..
Benedicte Skrevet 10. April 2007 Rapporter Skrevet 10. April 2007 Raging Fugitives Desperate Action Kabel
Guest Christine Skrevet 10. April 2007 Rapporter Skrevet 10. April 2007 Kjenner mange der inne jeg! Edit: Men vi trenger kanskje ikke nevne hvem, eller hvordan jeg ble kjent med de
Toller Skrevet 10. April 2007 Rapporter Skrevet 10. April 2007 Uff.. kjenner mange der inne, men de fleste vil jeg helst ikke kjenne :closedeyes: Såå.. men det er faktisk mye bra der! (takk Christine!)
:)Kine Skrevet 10. April 2007 Rapporter Skrevet 10. April 2007 hehe.. Er der faktisk selv, med det gamle "bandet" mitt fra ungdomskolen. Vi var vel sånn ca 14 år tenker jeg:P Og vi spiller noe viserock lignende greier. Hadde egentlig planer om å spille inn mange sanger, men dessverre blei det aldri noe av. Hadde et par konserter og.. hehe.. mye morro! Tror vi heter morradi eller noe.. Har også ganske mange venner der inne, men jeg gidder ikke leite fram nå..
Guest Just me!! Skrevet 10. April 2007 Rapporter Skrevet 10. April 2007 Ja, dj jenssen Noen kule sanger da ;P
ingrid_92 Skrevet 10. April 2007 Rapporter Skrevet 10. April 2007 Jeg kjenner noen, men visst jeg legger ut link så kommer venninna mi og skyter meg pga. en av sangene, så det lar jeg være
Huldra Skrevet 11. April 2007 Rapporter Skrevet 11. April 2007 Jepp, jeg kjenner ganske mange. Har gått på musikklinje, så det er ikke så rart. Ida Maria som ble årets urørt i fjor gikk i klassen under meg. Ellers er det ganske mange band fra skolen vi gikk på som ligger der inne, men jeg har ikke fullstendig oversikt.
Guest Vicky Skrevet 11. April 2007 Rapporter Skrevet 11. April 2007 Jeg kjenner kidz on fuzz. Artige gutter. Skal spille på ungdommens kulturmønstring til Søndagen i Bø, så blir spennende
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar