Gå til innhold
Hundesonen.no

Urørt...

BareLinn

Recommended Posts

Ja.. Jeg har aldri vært noe opptatt av URØRT som går på Nrk,eller Nrk2 eller no :)

Syns bare det var en heel del med dårlig musikk der..

Helt til jeg fant ut at naboen i andre etage faktisk har et par sanger der..

Og fikk høre dem...

Den ene sangen (melodien) er bare kjempe fiin :)

Her er link :P

New Born Eagle - A Special Place :)

EDIT: Når sant skal sies,så er han ikke den skarpeste kniven i skuffen.. :)

Men den sangen/melodien A Special Place ER faktisk fiin :P

EDIT2: Denne her åsså da New Born Eagle - Tanker Om Ting :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. Er der faktisk selv, med det gamle "bandet" mitt fra ungdomskolen. Vi var vel sånn ca 14 år tenker jeg:P Og vi spiller noe viserock lignende greier. Hadde egentlig planer om å spille inn mange sanger, men dessverre blei det aldri noe av. Hadde et par konserter og.. hehe.. mye morro! Tror vi heter morradi eller noe.. Har også ganske mange venner der inne, men jeg gidder ikke leite fram nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, jeg kjenner ganske mange. Har gått på musikklinje, så det er ikke så rart. Ida Maria som ble årets urørt i fjor gikk i klassen under meg. Ellers er det ganske mange band fra skolen vi gikk på som ligger der inne, men jeg har ikke fullstendig oversikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Stoffbur var jo en idé! Det tror jeg ikke hun har noe forhold til fra før, så da er det kanskje mulig å begynne helt fra start med positive assosiasjoner. Det skal jeg prøve!
    • Det høres jo ut som du må jobbe med å gjøre bil til noe mer positivt som et separat prosjekt. Det fikser du! Kan du ha med bur på trening og sette ut et annet sted for pause/hvile? Eller teppe et sted du kan binde henne? Vil et stoffbur funke og være annerledes nok til å senke terskelen litt? Kompostgrinder?
    • Det viser seg nå at hun rett og slett har traumer relatert til bilkjøring og spesielt det å bli forlatt alene i bil. Det er såpass alvorlig at jeg ikke har lyst til å gå nærmere inn på det ettersom tidligere eier ikke er her og kan forsvare seg, men dette gjør det ekstremt vanskelig både å gå på kurs og delta på treninger, ettersom jeg ikke kan "pause" henne i bil (da blir hun så stressa at det ikke er mulig å få kontakt med henne i det hele tatt). Hun har rett og slett ingen steder å slappe av på kurs/trening. Dette er utrolig fortvilende og jeg kjenner meg litt motløs akkurat nå... Hun er veldig trenbar og en kjempesøt hund innafor de rammene der hun føler seg trygg, men skal jeg ha sjans til å få gjort noe med øvrig problematferd (som det viser seg å være mye av) må vi gå på kurs og trene...
    • Takk, er veldig trist men vi fikk over 12 år sammen så litt trøst i de gode dagene.
    • Kondolerer❤️💔 Er vondt å miste sin beste venn🌸
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...