Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundesonetreff/ Utstilling Hamar 18-20 november


Silje

Kan du komme på hundesonetreff 18-20 november i Hamar?  

28 stemmer

  1. 1.

    • Ja det kan jeg!
      9
    • Ja, har veldig lyst, men må sjekke om det passer
      10
    • Nei, desverre
      9


Recommended Posts

  • Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Kanskje noen kan bo hos denne Julie og??

Spørs om je kommer.. er så kort vei ;) Nei! Dit skal je! Koste hva det ksote vil! Dit skal je om je så må krabbe på alle fire! ;)

Den nærmeste camping plassen blir vel på odden... :-k Domkirkeodden... er itte så langt unna, men det kan nok hende dere må gå gitt...

Men der er jo no'n hotll da.. som ligger litt nærmere mener je og huske...

Je trur det er sånn i Hamar at samtidig med utstillinga er det lov tel å ha hund på alle hotella.. mener og ha lest noe om det i HA etter den i fjor :-k

Men som sagt! Je og'n Romeo stiller med åpent hus(så lenge det itte er ei tispe med løpetid ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som en liten oppsummering så er det mulighet for at hele 17 stk kan komme! Det er jo ganske bra oppsluttning det da :P

Når det begynner å nærme seg får vi planlegge litt mer :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir vel veldig vanskelig å få alt til og klaffe? Siden de fleste stiller forskjellige raser.. Må nesten ta det etter rasebedømmingene da? Vet ikke hvor lenge dere andre blir der jeg. Selv liker jeg å bli lenge, for å se på BIS og sånn. Kunne jo møttes før eller etter BIS da? Eller blir det dumt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir vel veldig vanskelig å få alt til og klaffe? Siden de fleste stiller forskjellige raser.. Må nesten ta det etter rasebedømmingene da? Vet ikke hvor lenge dere andre blir der jeg. Selv liker jeg å bli lenge, for å se på BIS og sånn. Kunne jo møttes før eller etter BIS da? Eller blir det dumt?

Ja, jeg er også en sånn som liker å få med meg hele greiene... det er bare det om jegmå kjøre hjem samme dag, eller om jeg kan vente til dagen etter :P Men jeg skal nok klare å fikse det på en måte :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hundene er sikkert veldig slitne da men.. Hvilken dag forresten? Vet ikke hvilken dag papillon stiller en gang jeg! Noen som vet? Det som er dumt med lørdag, er jo hvis noen her skal stille på søndag, og ikke kan få hundene skitne. Det som er dumt med søndag er at da er sikkert alle dødsslitne og vil hjem!? Men hvis vi bare skal møtes i hallen der på lørdag, så har det jo ingenting å si, for der blir de ikke skitne :P Eller forresten så er det vel fredag og lørdag, ikke lørdag og søndag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis ingen stiller på fredag så kan vi jo ha ordentlig treff hvor hundene får løpe løse da, på kvelden altså, hvis alle får kommet da. For da er jo ikke hundene så slitne etter en lang dag på utstilling. Men det er vel ikke SÅ mange som skal stille...? Hvem skal stille på Hamar? Tinka og jeg skal ikke nemlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis ingen stiller på fredag så kan vi jo ha ordentlig treff hvor hundene får løpe løse da, på kvelden altså, hvis alle får kommet da. For da er jo ikke hundene så slitne etter en lang dag på utstilling. Men det er vel ikke SÅ mange som skal stille...? Hvem skal stille på Hamar? Tinka og jeg skal ikke nemlig.

Men da blir de vell møkkete før utstillinga, og det er jo dumt det å.

Vi skal heller ikke stille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utstillinga er fra fredag tel søndag, men på freda'n er det gratis å gå inn. På freda'n er det mulig å få inn bur og stelle bord.. På freda'n er det kun agility som er arrangert :P

Når det gjelder steder hvor vi kan slippe bikkjene løs, så finnes jo Furuberget... Det er en stor skog hvor je trur det itte går å mye folk, ellers så finnes jo fiskerly like ve meg, men det forutsetter at alle har mulighet tel å bli kjørt, men der er det Mjøsa, skog og strand :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • En C-hund kan være symptomfri, eller den kan ha plager. Det er jo veldig individuelt. En annen ting er at skjelettproblemer gjerne forplanter seg. Min hund har ikke forkalkninger, men hun har avlastet hoftene såpass mye at hun har fått subluksasjon i en skulder foran. Og hun får til stadighet låsninger i ryggen som må knekkes opp. HD er noe man må ta hensyn til hele tiden, mtp. at all aktivitet må tilrettelegges. Min hund har stort sett vært symptomfri og klart seg greit til tross for HD, men det har jo krevd en middels formue i massasje, laserbehandling, fysioterapi, svømming, injeksjoner, kosttilskudd osv. 
    • Jeg skjønner. Jeg synes på en måte ikke at 3/6 med C (uten forkalkninger) er så ille, men jeg har sett på fryktelig mye hunder i det siste. Mulig jeg har sett meg blind og at jeg må stikke fingeren i jorda
    • Jeg tenker at hvis du må velge mellom de ulempene, og heller få en mindre risiko for de senere, så ville jeg ventet. Ja, tidsmessig er det optimalt, men det er snakk om litt tilrettelegging bare. Jeg vet ihvertfall at om jeg hadde stått der med en 4 år gammel hund enten skuddredd eller med HD, og hadde hatt disse valgene, så ville jeg angret på å ikke bare ha ventet noen måneder. Noen garanti er det såklart aldri. Om du kan leve med en skuddredd hund som ikke kan brukes til det den er tenkt til, så ville jeg gått for det. HD går utover helsa og hverdagen til hunden i mye større grad.
    • For å være ærlig: Jeg ville stått over begge kullene. Det er ganske kjipt å sitte med hund om to/tre år som viser tegn på sjukdom som du kunne vært uten om du ikke hadde hatt dårlig tid.  Både skuddreddhet og leddsjukdom kan korte ned/stoppe både konkurranse og redningsplaner. Vent til det kommer et kull hvor du heller blir misfornøyd med noe som ikke kan være fysisk/psykisk begrensende. For eksempel farge og kjønn. 
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...