Gå til innhold
Hundesonen.no

Kom gjerne innom.


Maria

Recommended Posts

Hei hei!!

Kom gjerne innom hjemmesiden min, som ble oppdatert i dag..! Syns liksom at ingen er der.. Noen linker er litt døde ennå, men det holder jeg på å fikse. Bildene kommer når Chessea kommer.

Noen tips til forbedringer/forandringer?

Husk å skrive i gjesteboka ;)

www.portismaria.moo.no <- Adressen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn føler jeg og det iblandt :wink: Men kan jo være at det er så få her inne idag. Det kommer nok garantert senere! Imens kan jeg jo si at jeg syns det var en fin begynnelse på hjemmesiden din! Blir nok enda bedre når du får inn mer stoff og bilder! Fine farger og ryddig. Jeg ville ha hatt et større bilde på forsiden da, men det er bare min smak. Syns den var fin! Hvis du får laget deg en banner, så linker jeg til deg! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn føler jeg og det iblandt :wink: Men kan jo være at det er så få her inne idag. Det kommer nok garantert senere! Imens kan jeg jo si at jeg syns det var en fin begynnelse på hjemmesiden din! Blir nok enda bedre når du får inn mer stoff og bilder! Fine farger og ryddig. Jeg ville ha hatt et større bilde på forsiden da, men det er bare min smak. Syns den var fin! Hvis du får laget deg en banner, så linker jeg til deg! ;)

Takk takk ;)

Ja, tror den blir finere når jeg har bilder. Skal lage meg en banner, men venter til jeg kan ha bilde av Chessea på den. Samme med bilder. men jeg kan love den blir mer innholdsrik om et par uker eller så.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...