Gå til innhold
Hundesonen.no

Hva er det ekleste du har spist?


MegaMarie

Recommended Posts

  • Svar 57
  • Created
  • Siste svar

Uff, fiske hjerte!!

Det ekkleste jeg har spist er plomme med larver i :ermm: heldigvis spiste jeg ikke larvene da.

Jeg tok et tygg av en plomme til desser (satt ved middags bordet med mamma og broren min som spiste feridg middagen). Så syns jeg jeg så noe som rørte seg i plommen, men jeg trodde det bare var saft som rant.

Så tok jeg et nytt tygg og så ned i plommen når jeg hadde tatt tygget og så larvene kravle rundt :P så løp jeg bort til vasken og spytta det ut.

Så så jeg larven ligge å rulle i vasken(baby larve altså ikke en sånn stor tykk feit en).

Mamma var så teit etter på: Du må ikke spytte i vasken der som vi vasker opp jern panner og sånt.

Jeg bare: Hva hadde du gjort da om du hadde spist noe med larver i.

Da svarte hun ikke.

Ellers så har jeg spist mygglet brød også. Syns det smakte ekkelt på skolen så jeg spiste ikke hele.

Trodde bare at det var noe av det som mamma hadde laget å sølt på skjærebrett.

Så kom jeg hjem å skulle lage en ny skive så så jeg at det var litt hvitt der(nylig begynt å mygle litt).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blåskjell og Bleksprut.. Måtte bare smake i Mallorca, men fysj! Ikke noe godt...

Hva!?

Bleksprut er jo kjempe godt!!

Jeg liker bedre dem som man får kjøpt i butikken da :closedeyes: , ikke like gode de på resturanger, men godt det også. :ermm:

Blåskjell suppe er også godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sluttet å spise ekle ting jeg. Men når jeg var liten hadde jeg visst - til min mors store fortvilelse - en stor forkjærlighet for meitemark og marihøner. Vi snakker ikke sånn veldig liten altså, jeg var visst 4 -5 år før de fikk luket det av meg :ermm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. Jeg er superpicky når det gjelder ekle ingredienser (som hjerne, involler, øyne osv), men liker ganske mye, egentlig.. Jeg liker dog IKKE hvalkjøtt, og heller ikke blodige biffer (urk). Så da jeg fikk servert blodig hvalbiff var ikke det noen stor hit:p Fiskeboller har en grufull konsistens, samme med banan. Men det aller verste jeg vet er faktisk melk. *huff*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grufull konsistens, samme med banan.

:ermm:

Banan, som er så godt!

Men det aller verste jeg vet er faktisk melk. *huff*

Ja, den er jeg enig i. Veldig enig. Jeg klarer ikke å drikke en slurk med melk engang. Sist gang jeg klarte det var jeg vel seks år eller noe...

Soyapølser (sånne på hermetikkboks) er forresten veldig ekkelt, for det er så forferdelig tørt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna
Jeg er veldig pinglete med mat...

Men det ekleste jeg har smakt er gravlaks...

Blåskjell og Bleksprut.. Måtte bare smake i Mallorca, men fysj! Ikke noe godt...

Okse tunge

Det ekleste jeg har spist er Joika-boller..

Det smakte fælt!

Begynner jeg å bli gammel eller noe :ermm: Alt det her er ting jeg er meget glad i! Bleksprut er noe av det beste jeg får.

... Jeg liker dog IKKE hvalkjøtt, og heller ikke blodige biffer (urk). Så da jeg fikk servert blodig hvalbiff var ikke det noen stor hit:p Men det aller verste jeg vet er faktisk melk. *huff*

Meget enig med deg på dette. Jeg er ikke noe glad i rødt kjøtt. Melk drikker jeg ikke med mindre det er mye sjololade i den.

Noe godis fra Kina/Japan som var laget av bla insekter :P

Samme har jeg gjort i Thailand. Desverre husker jeg verken konsistensen eller smaken :P *kremt* min tilstand var ikke helt ved det normale og det var langt på natt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Som @maysofie er inne på, jeg vil vite at en person med utdanning innen hund og adferd er til stede og ansvarlig til enhver tid. Jeg hører om kenneler som stort sett har studenter og utenlandske ansatte uten noe særlig erfaring. Selvfølgelig kan de alltids fint mate og lufte hunder, men om man skal ha ansvaret for de rundt andre, fremmede hunder, og ikke minst sørge for at de har det bra i fremmede omgivelser, så må man ha litt mer erfaring og kunnskap. Personlig foretrekker jeg privat pass der ikke fremmede skal avgjøre om hundene mine skal omgåes andre eller ikke.
    • Jeg har klart en natt hvor hun sov i  syv timer i strekk, men det var unntaket. Men hun er ikke 16 uker enda. 
    • Det som er viktig for meg når jeg har dyret mitt på dyrehotell er at jeg er sikker på at det har det godt. Det vil si at jeg er opptatt av at de oppholder seg på en koselig, ren og hygienisk plass med stort område å bevege seg på. Jeg er også opptatt av sikkerheten til dyret. At det ikke kan stikke av og at andre dyr eller uvedkommende ikke kan komme inn til mitt dyr. Det er også viktig at de har en avtale med veterinær som kan komme straks om noe skulle skje. Jeg er også opptatt av at dyret skal få mye daglig aktivitet og lek. Det er også fint med oppdateringer daglig, gjerne flere ganger hver dag med bilder og video av hvordan dyret har det, gjerne av aktiviteter og lek.
    • Vanlige 'gammel-manns vorter' (dog uten betennelse og puss) og dessverre kreft er vel det jeg har vært borti på gamle hunder. 
    • Takk for svar.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...