ElZorro Skrevet 7. April 2007 Rapporter Share Skrevet 7. April 2007 Gratulerer! Nå synes jeg Bocca har en helt nydelig farge, så om de "bare" er brune gjør vel ingenting! Det finnes ikke bedre og mer avslappende lyd enn av valper som ligger og grynter og dier moren sin.. Du er heldig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 7. April 2007 Rapporter Share Skrevet 7. April 2007 som faren. Ikke sikkert det er noe røde orkaner der... Men det bryr meg egentlig lite for øyeblikket. *sukk* blander alltid det der..jeg ser pokker ikke forskjell <_< Fine var de ihvertfall, uansett hvilken farge de får! Endelig! Kennel Deepeyes første kull! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Maritus Skrevet 7. April 2007 Rapporter Share Skrevet 7. April 2007 Såå søte! Det er bra at det gikk bra! Så søøte nurk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helenehelgesen Skrevet 7. April 2007 Rapporter Share Skrevet 7. April 2007 Gratulerer med tre nydelige små nurk Gleder meg til mange valpisbilder framover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Bianca Skrevet 7. April 2007 Rapporter Share Skrevet 7. April 2007 De er helt nydelige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 7. April 2007 Rapporter Share Skrevet 7. April 2007 Grattis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjerstii Skrevet 7. April 2007 Rapporter Share Skrevet 7. April 2007 Så utrolig søte de var Gleder meg masse til bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nina Skrevet 7. April 2007 Rapporter Share Skrevet 7. April 2007 Gratulerer så mye valper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 7. April 2007 Rapporter Share Skrevet 7. April 2007 Så gøy å lese Gleder meg til flere oppdateringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 7. April 2007 Rapporter Share Skrevet 7. April 2007 Gratulerer så mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 7. April 2007 Rapporter Share Skrevet 7. April 2007 GRattiss ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne Skrevet 7. April 2007 Rapporter Share Skrevet 7. April 2007 Det er 2 stk som har hatt "inside informasjon" her, så dem får ikke vinne vedde målet *flirer* Skjønner ikke hva du mener nå...! Jippi! :icon_fun: Det har vært en laaang dag på jobb i dag og jeg har vært så dårlig arbeidstaker at jeg har smugsjekket mobilen min med jevne mellomrom og gjemt meg på do for å skrive meldinger Endelig kom de etterlengtede små nurkene og de var jo så søøøte! Hehehe, ja det har blitt noen småhysteriske meldinger idag! Men endeligendeligendelig kom bebisene, og som seg hør og bør med brask og bram! Igjen beviste Blaze at hun ikke kan gjøre noen ting rolig *flirer* Fineste Blaze det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 7. April 2007 Rapporter Share Skrevet 7. April 2007 Gratulerer så mye :icon_fun: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 8. April 2007 Rapporter Share Skrevet 8. April 2007 Gratulerer så masse! Jeg skal slutte å gjette på antall valper jeg, syns jo at Blaze var kjempediger jeg.. Og trodde seriøst det var mange flere enn 3.. Men så trodde jeg at Dina hadde nesten dobbelt så mange som hun hadde og, da.. hehe Var 3 fine bebiser da! Gratulerer igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 8. April 2007 Rapporter Share Skrevet 8. April 2007 Men endeligendeligendelig kom bebisene, og som seg hør og bør med brask og bram! Igjen beviste Blaze at hun ikke kan gjøre noen ting rolig *flirer* Fineste Blaze det Jeg hadde nå litt planer om at dette skull gå stille og rolig for seg. Ikke dunder og brak! <_< Men har mann fått navnet Blaze og røde orkan... ja nå kan jeg angre. Gratulerer så masse! Jeg skal slutte å gjette på antall valper jeg, syns jo at Blaze var kjempediger jeg.. Og trodde seriøst det var mange flere enn 3.. Men så trodde jeg at Dina hadde nesten dobbelt så mange som hun hadde og, da.. hehe Var 3 fine bebiser da! Gratulerer igjen Jeg har nå faktisk sagt 3 stk ganske lenge jeg Nå skal jeg igjen ringe vet da alle valpene har diare og mor er løs i magen også. Ikke minst har jeg fått rimadyl til henne. På rimadyl står det meget klart: Skal ikke gies drektige/diegivende tisper, og bivirkning Diare. Nå må jeg få bukt på det problemet for diare på valp er ikke bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 8. April 2007 Rapporter Share Skrevet 8. April 2007 Gratulerer men noen nyydelige valper da! Flott at alt gikk bra. Forventer bildespam etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 8. April 2007 Rapporter Share Skrevet 8. April 2007 Gratulerer men noen nyydelige valper da! Flott at alt gikk bra. Forventer bildespam etterhvert. Bildespam kommer Foreløpig har jeg ikke noe særlig bra bilde av dem. men jeg har tatt 2 videoer: video1 video2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Maritus Skrevet 8. April 2007 Rapporter Share Skrevet 8. April 2007 Så søøøte... Blaze må være en stolt mamma...thiihii... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 8. April 2007 Rapporter Share Skrevet 8. April 2007 Gratulerer så mye. Hadde besøk her i går så fikk ikke fulgt med og var spent i dag. Hørtes dramatisk ut ja, men det gikk jo bra til slutt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janne&kenny Skrevet 8. April 2007 Rapporter Share Skrevet 8. April 2007 Så herlige de var. Spiser godt Så flink Blaze er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaktlykke Skrevet 8. April 2007 Rapporter Share Skrevet 8. April 2007 Har ikke sett tråden før nå jeg... utrolig spennende lesing! Og GRATULERER med de søte små - de ser alldeles nydelige ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 8. April 2007 Rapporter Share Skrevet 8. April 2007 SÅ utrolig skjønne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 8. April 2007 Rapporter Share Skrevet 8. April 2007 Så herlige Ser frem til flere bilder... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 8. April 2007 Rapporter Share Skrevet 8. April 2007 Grattis med de søte små. Godt det gikk bra med både Blaze og valpene da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carina Skrevet 8. April 2007 Rapporter Share Skrevet 8. April 2007 Jeg? Bare gjetter villt her jeg.... Hahaha, tøysejente! Gratulerer så massemasse med Blaze-bebiser, de er ordentlig nusselige! Du må være skikkelig flink å legge ut bilder etterhvert som de vokser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar