Gå til innhold
Hundesonen.no

AK valpene som ble født Påsken'07


Guest Jonna

Recommended Posts

Guest Jonna
:ermm::P Dette er så spennende! Har hatt besøk noen timer nå og har sitti å håpet at besøket skulle dra fort slik at jeg kunne sjekke hvordan det gikk med Blaze *flir* Da har det kanskje gått for langt :P

:P stakkars folk. Du kastet dem vell nesten på dør du.

Siste nytt:

Temp kl.2000 - 37,3. Hun har spist seg en boks med Hills A/D for (mye energi i liten mengde). Graver ikke så mye nå. Ligger å sover eller peser. Skal bare se at hun har tenkt å bruke lang tid på å gå opp i temp igjen :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 295
  • Created
  • Siste svar
:ermm: stakkars folk. Du kastet dem vell nesten på dør du.

Siste nytt:

Temp kl.2000 - 37,3. Hun har spist seg en boks med Hills A/D for (mye energi i liten mengde). Graver ikke så mye nå. Ligger å sover eller peser. Skal bare se at hun har tenkt å bruke lang tid på å gå opp i temp igjen :rolleyes:

Tror nesten ikke du skal regne med fødsel i natt da.... Alexis både grov og peste i en uke før fødselen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna
Tror nesten ikke du skal regne med fødsel i natt da.... Alexis både grov og peste i en uke før fødselen.

Jeg er inne på den tanken ja. Det var mye aktivitet fram til sent ettermiddag. Nå er alt litt roligere. Dette måtte bli en "lang fredag" :ermm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er inne på den tanken ja. Det var mye aktivitet fram til sent ettermiddag. Nå er alt litt roligere. Dette måtte bli en "lang fredag" :ermm:

Hvor mange dager har hun gått nå? Veit at eg holdt på å bli "litt smårar" før valpene endelig kom, vi låg på sofaen i 6 netter for å følge med Alexis i tilfelle noe skjedde... Men da fødselen var i gang, var det liksom ikke tvil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna
Hvor mange dager har hun gått nå? Veit at eg holdt på å bli "litt smårar" før valpene endelig kom, vi låg på sofaen i 6 netter for å følge med Alexis i tilfelle noe skjedde... Men da fødselen var i gang, var det liksom ikke tvil.

Hun er på dag 60.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tisper er like forskjellige som oss mennesker - noen sover frem til de føder, andre graver og peser i flere dager. Tror man skal være forsiktig med å overføre erfaringer fra en enkelt tispe til en annen. Vi hadde en tispe der første valpen plutselig bare stod i åpningen.

Jeg gleder meg til å se hvor mange hun har, jeg :ermm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tisper er like forskjellige som oss mennesker - noen sover frem til de føder, andre graver og peser i flere dager. Tror man skal være forsiktig med å overføre erfaringer fra en enkelt tispe til en annen. Vi hadde en tispe der første valpen plutselig bare stod i åpningen.

Jeg gleder meg til å se hvor mange hun har, jeg :ermm:

Ja selvfølgelig kan tisper være forskjellige, men ser ikke hva som er galt/farlig med å dele erfaringer...?

Er glad for all informasjon/erfaringer fra andre hundeeiere jeg fikk i forbindelse med Alexis, og det meste stemte med det dei fortalte meg i forbindelse med fødselen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Blaze er urolig igjen nå på kvelden. Graver mye og står i. Kommer å "henter" meg fra stuen og vil ha meg på soverommet. Så det er nok ikke så lenge til jeg rett og slett går å legger meg.

Tempraturen hennes er stabilt lav. Kl 2200 var den fortsatt 37,3.

Siste video for kvelden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med fødsel og valper. Både misunner og ikke misunner deg dagene og nettene fremover. Skikkelig nervepirrene med den ventingen, iallefall for oss nybegynnere(vet ikke hvordan det er for de mer erfarne, gir det seg etterhvert?) Men så lettet man er når det er overstått, og det er bare helt fantastisk mens det holder på, og se hvor flinke tispene er til å gjøre ting kun uti fra instinktene,flinke hundene! Lykke til... må gå inn å sjekke her i morgen før jobb for å se om noe skjedde i natt;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Det høres ut som om oppblokkingen har startet - i og med at hun har hatt en sånn rolig periode midt på etter intens graving og pesing....... tipper du har valper i løpet av natten.

Spennende, vi burde starte en sånn gjettekonkurranse i tråden her....

Når ca. starter fødselen: første valp kommer rett før ett i natt

Hvor mange valper får Blaze: 6 valper, 4 tisper og 2 hanner

sender pinnen videre... gjett i vei.... *ler*

Nå skal jeg finne senga mi jeg, gleder meg til å sjekke her i morgen tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første valp kommer litt før klokka 02:00 natt til søndag.

5 hanner og 3 tisper.

Lykke til :ermm:

(sitter selv å venter på valpekull, søstra til Albin har termin på samme dag som Blaze!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...