Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundesonetreff Trøndelag


LiLi

Recommended Posts

Lager en ny tråd angående hundetreff i Trøndelag jeg nå, så slipper det å bli så mye forvirring. Noen som har forslag til sted og tid? Gjerne et sted vi kan slippe hundene løse? :) Hvis ikke alle dreper LiLi da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lager en ny tråd angående hundetreff i Trøndelag jeg nå, så slipper det å bli så mye forvirring. Noen som har forslag til sted og tid? Gjerne et sted vi kan slippe hundene løse? :) Hvis ikke alle dreper LiLi da...

Alle dreper LiLi? LiLi dreper alle heter det vel! Hun virker som en veldig bestemt liten frøken :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle dreper LiLi? LiLi dreper alle heter det vel! Hun virker som en veldig bestemt liten frøken :)

Hihi, spørs om det blir mer riktig ja :P Tror egentlig helst at hun plager alle til vanvidd og løper mellom beina deres :P Kommer du og Billy-gutten eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bør vel finne noe rundt Trondheim, da blir det midtpunktet både i forhold til Milie på fjellet og Cavalita oppi der (hmm.. var det Namsos) Men samme for meg hvor det blir hen!

Her på Støren er det ihvertfall ikke stort annet enn bakker og skog, anbefaler ikke! Hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cavalita: Ja, som du så så tenkte jeg på et til utenom det andre. Siden det kanskje er mer sansynlig at flere får til å være med på. Sjansen for at alle har fri og mulighet til å reise til Oslo samtidig er vel litt mindre enn at de kan dra til Trondheim? Jeg pleier i alle fall ikke å reise til Oslo bare for en helg særlig ofte.. :) hihi.. Men hva synes dere da? Er det interesse for det eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tinka og jeg er selvfølgelig med. For meg passer det egentlig best en av dagene siste uka før skolen begynner (kusina mi kommer fra Oslo nå på søndag og blir her en uke, og uka etter der skal jeg på sommerleir med Tinka), altså mellom 15. - 21. august en gang.

Marie (buhundjenta) og Ask blir sikkert med. Kanskje vi kan få med Tonje og Ike også.

Sted? Så i et annet emne at Ina hadde lyst på et sted ved sjøen, og det er slett ikke umulig å få til. Må bare finne ut hvor først, hehe. Jeg vet om et superflott sted ved et vann hvor det nesten ikke er folk, men siden det ligger oppi skauen ved Jonsvannet er det kanskje ikke verdens beste sted å slippe hundene med tanke på sauene som ble drept av to hunder i forigårs. Det går sauer oppi den marka der også nemlig. Men jeg skal tenke litt på det, om jeg ikke finner på et sted i Trondheimsområdet som ligger ved sjøen og hvor det ikke er sauer og så mye folk, sånn at vi kan slippe løs hundene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å være helt ærlig, så har LiLi aldri drept en sau :-o

Men man vet jo aldri! ;) hihi..

Helga 13 og 14? Hvordan passer det for dere? Etter det er det jo utstillinger hver helg.. Eller helga 5 og 6? Ellers så er en ukedag helt grei for meg altså..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å være helt ærlig, så har LiLi aldri drept en sau :-o

Men man vet jo aldri! ;) hihi..

Hehe.. Billy lekte med et lam forrige helg, og såvidt jeg veit, så lever det enda ;)

Helga 13 og 14? Hvordan passer det for dere? Etter det er det jo utstillinger hver helg.. Eller helga 5 og 6? Ellers så er en ukedag helt grei for meg altså..

Opptatt begge de to helgene jeg iallfall, men er jo uansett ikke sikkert jeg kan komme, så dere får bare finne en dato, så får man se ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg og Ike kan sikkert bli med,så lenge datoen dere finner ut av passer.hadde vært flott med et sted vi kan slippe hundene ja,ettersom at min er løpegal :roll: men det kan hende jeg må ha han i bånd uansett,da han er helt hormonbombe for tiden,og kan bli litt innpåsliten til andre hunder :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg og Ike kan sikkert bli med,så lenge datoen dere finner ut av passer.hadde vært flott med et sted vi kan slippe hundene ja,ettersom at min er løpegal :roll: men det kan hende jeg må ha han i bånd uansett,da han er helt hormonbombe for tiden,og kan bli litt innpåsliten til andre hunder :oops:

kjenner jeg ask og tinka rett er ikke hunden din den eneste! :P no affence! :P så og slippe blir nokk ikke noe broblem. da får de bare rast ut all gørra :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...