Gå til innhold
Hundesonen.no

Furry Paws

MegaMarie

Recommended Posts

• Svar 84
  • Created
  • Siste svar
Guest Jonna
jeg klarer ikke få bernern min glad! Har prøvd de fleste lekene der nå; blue comb, red comb, blue+red puzzlebox, orange tugtoy, old tennis ball, red frisbee, red tug rope og rubber duck. What to do??

Det beste er holde seg til en ting. Feks red-green-blue-yellow freesbee- Kjøpe inn dem og en tennis ball så skal du kunne ha til alle "typer" hund.

Vil den leke med noe av det du har? Om den vil det og alikavel ikke er "Happy" så har du muligens glemt å vaksinere den. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok. Har en old tennis ball, men den var ikke noe interesant. er det mulig at han liker rubber ball i en annen farge? blue-red-green? hadde ikke yellow der nå;) kult spill btw! første gangen min i dag:)

Liker den ikke tennisballen, liker han den gule ballen garantert. Aner ikke om den vil like andre.

Edit: Du kan søke etter yellow rubberballs i bruker butikkene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna
Hunder leker enten med Old Tennis Ball eller Yellow Rubber Ball. Sistnevnte er litt vanskelig å få tak i til tider i shopen.

Haha hos meg er det old tennis ball eller Blue Frisbee dem leker med. Kjøper bare dem to lekene jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha hos meg er det old tennis ball eller Blue Frisbee dem leker med. Kjøper bare dem to lekene jeg.

Får teste ut frisbeen da. Går jo tom for disse gule ballene til stadig...

Edit: De vil leke med den også. banana

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan klarer dere å få de opp i så høyt level? Lenge siden jeg har hvert der nå, men vurderer å bli avhengig igjen.

Men jeg gjorde alt som skulle gjøres, meldte på alle show, og alt sånt. Men fikk de aldri høyere enn 5 eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vil lage et banner til det furrypaws spillet?

Det må stå KaPoo,helst med en puddel på bilde,egentlig det samme :whistle:

Jeg har kjøpt noen skikkelig bra hunder men ingen av dem kan meldes på;)

Noen som vil selge meg en hund som kan meldes på et show el? Please!

Hvilke raser har du kjøpt? Hvorfor funker det ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm.. ok. ikke meninga å mase altså.. men hvordan kommer jeg meg til inventory hvis jeg ikke skal kjøpe noe? klarer ikke finn det..

Tenker du på hvor det du eier ligger??

Da går du på Marked også ryggsekken My stuff. Der ligger alle dine ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...